Ja. Ik moest de televaag bezorgen. Dat heb ik na het lopen gedaan. Daarna heb ik de logeerhond uitgelaten dus alle beweging voor vandaag ook weer gehadquote:
Uhhh jaquote:Op maandag 12 mei 2008 10:56 schreef Broekie het volgende:
Een hele goede morgen. Heb ik nog iets terugzoekwaardigs gemist de afgelopen twee weken?
Kwa temperatuur warmer dan hier (gemiddeld 34 graden), maar hier in NL voelt het toch echt warmer aan...quote:Op maandag 12 mei 2008 11:05 schreef borisz het volgende:
Broekie
hoe het was aan de andere kant van de plas ?
luchtvochtigheid enzo. Stand van de zon etcquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwa temperatuur warmer dan hier (gemiddeld 34 graden), maar hier in NL voelt het toch echt warmer aan...
Maar dat bedoelde je vast niet
'k zal m'n best doen binnenkort tijd vrij te maken voor een reisverslag. 'k ga vandaag eerst een bepaalde collectie foto's uploaden waarmee ik denk een bepaalde DJ blij te maken
quote:Op maandag 12 mei 2008 09:49 schreef borisz het volgende:
Guis smorgens. KOmende drieweekeinden kan je de radio weer gewoon aanzetten
AquaHij is lekker bezig
Hoe benieuwd ik ook ben, ik wil het eig. niet wetenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kwa temperatuur warmer dan hier (gemiddeld 34 graden), maar hier in NL voelt het toch echt warmer aan...
Maar dat bedoelde je vast niet
'k zal m'n best doen binnenkort tijd vrij te maken voor een reisverslag. 'k ga vandaag eerst een bepaalde collectie foto's uploaden waarmee ik denk een bepaalde DJ blij te maken
Legendarische momenten in Ekstraweekendquote:Op maandag 12 mei 2008 10:56 schreef Broekie het volgende:
Een hele goede morgen. Heb ik nog iets terugzoekwaardigs gemist de afgelopen twee weken?
Nah, dit zijn onschuldige foto's.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:24 schreef on_air het volgende:
[..]
Hoe benieuwd ik ook ben, ik wil het eig. niet weten.
WB trouwens.
Zo bedoelde ik het niet. Meer dat ik ook lekker daar twee weken had willen zijn, positieve jaloersheid zeg maar.quote:
Oh, zo. Nah, dat valt ook wel mee denk ik.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Meer dat ik ook lekker daar twee weken had willen zijn, positieve jaloersheid zeg maar.
Cool !quote:Op maandag 12 mei 2008 13:59 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft via LiveMaps het 3FM/NPO gebouw gevonden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Leuk zijn ze geworden hè? Binnen twee weken heb ik nog meer foto's, dan is de Disney PhotoCD met de foto's van de Disney fotografen ook binnen, en daar staan ook nog wat Duckie shots op.quote:Op maandag 12 mei 2008 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Iedereen dit al gezien?
Zometeen Infadels en Hit Me TV
quote:18.00 - 20.00 uur: Bring it on - Barbara Karel (NCRV)
20.00 - 22.00 uur Jouw WeekendFinale! - Klaas van Kruistum (EO)
22:00 - 01:00 uur 3VOOR12 RADIO - Eric Corton (VPRO)
quote:21:26| Sugababes - Round Round
Waarschijnlijk heeft 'ie toen alvast de plaat 'scherp' gezet (met goede overgang e.d.) en kwam daardoor de titel er al in.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Feivel, doei!
[..]
Terwijl je de plaat nu pas hoort. Is de plaat dan eerder ingestart of kwam het deelte van net vanaf een bandje? Cam staat op de gang dus kan het niet checken.
Aha! deed hij eerder deze uitzending namelijk ook met de nieuwe (en fijne) single van Alain Clark. Het viel mij eigenlijk voor het eerst op bij het Weekend DNA van afgelopen zaterdag toen ook al een plaat in de lijst vanquote:Op maandag 12 mei 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Waarschijnlijk heeft 'ie toen alvast de plaat 'scherp' gezet (met goede overgang e.d.) en kwam daardoor de titel er al in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |