Ja, te gekke plaat man!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Wat dacht je dan van Mr. E's Beautiful Blues van Eels?
Heeft Domien trouwens gezegd met wat voor een kleding ze mag gaan zwemmen? Heb het volgens mij niet gehoord want anders zou ze 'gewoon' een duikpak kunnen aandoen en dan de gracht inspringen. Dat maakt het toch een stukkie makkelijker.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat ik de komende week op het juiste moment op de juiste plek in Amsterdam ben.
Als Annemieke slim is, dan kiest ze ergens een klein oud stadje uit dat nog een heel klein stukje gracht heeft dat (omdat er nog zo weinig van over is) goed verzorgd wordt. Het water zal nog steeds niet al te fris zijn, maar je komt er niet de rotzooi van Amsterdam tegen.
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Domien trouwens gezegd met wat voor een kleding ze mag gaan zwemmen? Heb het volgens mij niet gehoord want anders zou ze 'gewoon' een duikpak kunnen aandoen en dan de gracht inspringen. Dat maakt het toch een stukkie makkelijker.
uuhhm okay. Met een beetje creativiteit hoeft het dus niet zo'n hele vervelende ervaring te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.
Ook over afstand heeft hij volgens mij niets gezegd.
Da's op zender niet zo boeiend. Intern heeft ze alweer een mooi contract met eisen moeten ondertekenenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.
Ook over afstand heeft hij volgens mij niets gezegd.
Lekker formeel. Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Da's op zender niet zo boeiend. Intern heeft ze alweer een mooi contract met eisen moeten ondertekenen
Jup, me2...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff van het laatste beetje licht genieten.
Cool ! heb je de site al ergens online staan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hoi Hans!
Ik ben nu weer goedgemutst, want mijn chatsite werkt.
(Althans, het geïmplementeerde ledensysteem)
Ja, alleen dat systeem is speciaal gemaakt voor fansites dat over een of ander kinderspelletje gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! heb je de site al ergens online staan?
Coldplay - Clocks. GEWELDIG !![]()
Aha, nou succes met ombouwenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, alleen dat systeem is speciaal gemaakt voor fansites dat over een of ander kinderspelletje gaan.
Maar je kunt er met muntjes enzo werken, dus ik ben hem aan het ombouwen.
Een lens?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:00 schreef purplerose het volgende:
Ik heb vandaag weer iemand gevonden die ik uit het oog was verloren
Hij is NOG leuker als je Het Geheime Woord ervoor kijkt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij is NOG leuker als je Het Geheime Woord ervoor kijkt.
quote:
Die had al wel meer dan het gebruikelijke biertje per uur op.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I did
.
Alleen al de manier waarop Veenstra he-le-maal dubbelligt![]()
![]()
.
quote:De dag ziet er als volgt uit:
04.00 - 07.00 uur: Muijs in het Huijs - Martijn Muijs (NPS)
07.00 - 10.00 uur: Timur - Timur Perlin (BNN)
10.00 - 12.00 uur: Dier op 3 - Edwin Diergaarde(TROS)
12.00 - 15.00 uur: Zoeyzo - Eddy Zoey (BNN)
15.00 - 18.00 uur: De Radioshow van Bart - Bart Arens (TROS)
18.00 - 20.00 uur: Bring it on - Barbara Karel (NCRV)
20.00 - 22.00 uur Jouw WeekendFinale! - Klaas van Kruistum (EO)
22:00 - 01:00 uur 3VOOR12 RADIO - Eric Corton (VPRO)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7237
Ik heb dit niet voor nix hier gezet guys!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:51 schreef purplerose het volgende:
Check out these guys, best lekkere songs
http://www.myspace.com/themikemesserband
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef purplerose het volgende:
Ik heb dit niet voor nix hier gezet guys!
Een grote Dennis-fan, die hebben we hier dacht ik niet.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Wie is deze persoon ??!!
Hij noemt 3fmfan.nl en met name de stats pagina.![]()
edit: het ging om Albert en hij request Dennis. [ afbeelding ]
Precies, volgens mij niet iemand van hier.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een grote Dennis-fan, die hebben we hier dacht ik niet.
Het regent hier en gitaar!
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef Feivel1 het volgende:
...
@Sersjee: Stoppen, stoppen, stoppen! Ik begin die uitspraken ook op school te doen..
.. gezien het feit dat ik dinsdag maar rustig weer de weken in moet luiden, zullen we Gerard nog maar even thuis laten.
Ja, het is echt erg.quote:
Yep! Jammer dat ik het dan niet helemaal kan afluisteren, want ik moet dan weer op tijd mn bed op.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]!!!!
Kane is dan weer wat minder...
morgen trouwens weer Klaas on-air!![]()
Ach, ik doe het zelf ook...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, het is echt erg.
We zitten meestal boven, dus dan kijk ik nog een stukkie het raam uit, en dan roep ik spontaan: DIE LUCHT!!.
Ja, ik ben kansloos.
Nee, ik kan er niks aan doen..
show duurt morgen iets minder lang namelijk tot 22:00 en daarna is het Eric Corton tijdquote:Op zondag 11 mei 2008 22:36 schreef Feivel1 het volgende:
Yep! Jammer dat ik het dan niet helemaal kan afluisteren, want ik moet dan weer op tijd mn bed op.
Albert? Oh, dat is de zoon van een kennis van een tante van me.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Wie is deze persoon ??!!
Hij noemt 3fmfan.nl en met name de stats pagina.![]()
edit: het ging om Albert en hij request Dennis. [ afbeelding ]
Ik kan 's avonds sowieso niet luisteren, ga lekker naar de Infadelsquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
show duurt morgen iets minder lang namelijk tot 22:00 en daarna is het Eric Corton tijd
Dat haal ik al niet, ik moet de volgende ochtend wel weer om 8.00 beginnenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
show duurt morgen iets minder lang namelijk tot 22:00 en daarna is het Eric Corton tijd
Ik heb het in projecten altijd over 'Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!' en 'Maar tot die tijd... een spannend muziekje!'...quote:
Familie dus, leuk dat hij de site even noemde. Wist niet wat ik hoorde maar wel geinigquote:Op zondag 11 mei 2008 22:39 schreef Sirolf het volgende:
Albert? Oh, dat is de zoon van een kennis van een tante van me.
Binnenkort maar eens even het fragment uit de stream pakken, leuk dat 'ie 'm vermeldde.
On_air wou toch mee?quote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan 's avonds sowieso niet luisteren, ga lekker naar de Infadels![]()
Nou nog iemand die mee wil...
Och, het idee is bij mij ook ontstaan vanuit dit topic.quote:Op zondag 11 mei 2008 22:28 schreef Feivel1 het volgende:
Leuk dat die 3fmfan.nl noemt.
Het mag dan wel de site van Floris zijn, maar dan ben ik toch stiekem trots, dat ie van iemand uit het topic is.
Wat ben ik toch ook een vreemd figuur.
Naar de Infadels?! Cool, veel plezier man!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
Dat is wel vroeg ja! dan zijn de relaxed dagen alweer afgelopenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:41 schreef Feivel1 het volgende:
Dat haal ik al niet, ik moet de volgende ochtend wel weer om 8.00 beginnen.
(en er dus weer om half zeven af..)
Als ze zich meldt kan ze mee...quote:Op zondag 11 mei 2008 22:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
On_air wou toch mee?.
Veel plezier bij de Infadels dan ;-).
Nog nooit naar geluisterdquote:Op zondag 11 mei 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zometeen Miranda... niet een show waar ik graag naar luister maar Studio Voetbal begint toch bijna
Weinig muziek en veel EO gepraat.. Muziek vind ik ook iets wat vaag (hoog halleluja gehalte).quote:Op zondag 11 mei 2008 22:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nog nooit naar geluisterd.
Ik zit straks weer wat internetradiootjes af te struinen.
In dat geval ga ik onwijs aftaaien!quote:Op zondag 11 mei 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig muziek en veel EO gepraat.. Muziek vind ik ook iets wat vaag (hoog halleluja gehalte).
Ieder zijn ding/smaak
...
Aha..quote:Op zondag 11 mei 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weinig muziek en veel EO gepraat.. Muziek vind ik ook iets wat vaag (hoog halleluja gehalte).
Ieder zijn ding/smaakGorillaz - 192000
Leuke plaat van Sam Sparro
quote:Op zondag 11 mei 2008 22:57 schreef Feivel1 het volgende:
Aha..
Bij Klaas valt het EO gepraat réuze mee, nog sterker, ik merk er vrij weinig van, dat ik naar de EO zit te luisteren.
Deal !quote:Maar als ik een nieuwe plaat hoor, dan fax ik even hoe hoog het halleluja gehalte is.
Maar zo in het oranje, boris?quote:Op zondag 11 mei 2008 23:08 schreef borisz het volgende:
Ik luister om zondag nooit radio. Ligt niet aan Klaas. Klaas is
Xnoizz is
Vraag hier een oranje kleurtje aan!quote:Op zondag 11 mei 2008 23:10 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maar zo in het oranje, boris?.
Ik vroeg me al af, weet iemand in welke kleur bor-isz?.
Klaas is inderdaad wel oké, ook in het echt.
Zit constant te grappen, en heeft ons toen redelijk wat uitgelegd, ideaal voor de radiofreak.
Nou... dat eerste dusquote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lene Marlinquote:Op zondag 11 mei 2008 23:20 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 zit eigen muziek te luisteren.
NU: Lene Marlin - I'm Sitting Down Here.
Leuk om weer eens terug te horen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |