Ik heb de hele dag in de hitte gewerkt, moederdag enzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:35 schreef -Hans- het volgende:
En damn, wat een heerlijk weer is het buiten !
Hele dag in de stad gelopen en genoten van het prachtige weer... Wel uit de buurt van de kermis gebleven want dat is niet echt mijn ding.
Oef, dan zal je wel aardig kapot zijn? Had al zo'n vermoeden dat het bijna moederdag is want de bekende parfumzaken hadden het zeer druk. Was trouwens nog bijna een vette knokpartij in de Herestraat... Een negeroide meneer wilde een man - die een klein kind in een draagzak bij zich droeg - meppen want meneer had het woord neger gebruikt (weet niet in welke context) en dat viel een beetje verkeerd.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
Ik heb de hele dag in de hitte gewerkt, moederdag enzo
Dus zit nu maar ff binnen af te koelen![]()
Mja, redelijk. Ben al de hele week gaar, maar zit nu bijna te slapenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Oef, dan zal je wel aardig kapot zijn?
Gelukkig heb je nog even tot het begin van Weekend DNA!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Mja, redelijk. Ben al de hele week gaar, maar zit nu bijna te slapen
Drukste dag van het jaar op mn werk, al het personeel is dan aanwezig
radio1... Maar ze hadden een oude grap uit de doos gehaaldquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:57 schreef Glacier het volgende:
* Glacier is benieuwd waar borisz zijn info over Paul McCartney vandaan haalde..
Hoe... weten jullie dat ook alweer?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Moeten we al verklappen of Domien de Dare heeft gehaald?
Omdat het net op de radio was?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoe... weten jullie dat ook alweer?
Oooohhh, hahahaha! Sorry, checkte je posttijd nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omdat het net op de radio was?
Kon zijn dat Borisz liever de videobeelden wilde afwachten om te weten of je het gehaald had of niet.
Koekoek!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Request verzonden.
Domien wil Michiel nadoen?
Ja, te gekke plaat man!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:52 schreef Marc63 het volgende:
Wat dacht je dan van Mr. E's Beautiful Blues van Eels?
Heeft Domien trouwens gezegd met wat voor een kleding ze mag gaan zwemmen? Heb het volgens mij niet gehoord want anders zou ze 'gewoon' een duikpak kunnen aandoen en dan de gracht inspringen. Dat maakt het toch een stukkie makkelijker.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:02 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat ik de komende week op het juiste moment op de juiste plek in Amsterdam ben.
Als Annemieke slim is, dan kiest ze ergens een klein oud stadje uit dat nog een heel klein stukje gracht heeft dat (omdat er nog zo weinig van over is) goed verzorgd wordt. Het water zal nog steeds niet al te fris zijn, maar je komt er niet de rotzooi van Amsterdam tegen.
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heeft Domien trouwens gezegd met wat voor een kleding ze mag gaan zwemmen? Heb het volgens mij niet gehoord want anders zou ze 'gewoon' een duikpak kunnen aandoen en dan de gracht inspringen. Dat maakt het toch een stukkie makkelijker.
uuhhm okay. Met een beetje creativiteit hoeft het dus niet zo'n hele vervelende ervaring te worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.
Ook over afstand heeft hij volgens mij niets gezegd.
Da's op zender niet zo boeiend. Intern heeft ze alweer een mooi contract met eisen moeten ondertekenenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk bijna niets over de eisen gezegd. Hij stelde voor om het in Amsterdam te doen omdat het dichtbij is, maar hij heeft niets gezegd over moeten.
Ook over afstand heeft hij volgens mij niets gezegd.
Lekker formeel. Kun je een tipje van de sluier oplichten?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Da's op zender niet zo boeiend. Intern heeft ze alweer een mooi contract met eisen moeten ondertekenen
Jup, me2...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga nog ff van het laatste beetje licht genieten.
Cool ! heb je de site al ergens online staan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:45 schreef Feivel1 het volgende:
Hoi Hans!
Ik ben nu weer goedgemutst, want mijn chatsite werkt.
(Althans, het geïmplementeerde ledensysteem)
Ja, alleen dat systeem is speciaal gemaakt voor fansites dat over een of ander kinderspelletje gaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! heb je de site al ergens online staan?
Coldplay - Clocks. GEWELDIG !![]()
Aha, nou succes met ombouwenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ja, alleen dat systeem is speciaal gemaakt voor fansites dat over een of ander kinderspelletje gaan.
Maar je kunt er met muntjes enzo werken, dus ik ben hem aan het ombouwen.
Een lens?quote:Op zondag 11 mei 2008 00:00 schreef purplerose het volgende:
Ik heb vandaag weer iemand gevonden die ik uit het oog was verloren
Hij is NOG leuker als je Het Geheime Woord ervoor kijkt.quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij is NOG leuker als je Het Geheime Woord ervoor kijkt.
quote:
Die had al wel meer dan het gebruikelijke biertje per uur op.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I did
.
Alleen al de manier waarop Veenstra he-le-maal dubbelligt![]()
![]()
.
quote:De dag ziet er als volgt uit:
04.00 - 07.00 uur: Muijs in het Huijs - Martijn Muijs (NPS)
07.00 - 10.00 uur: Timur - Timur Perlin (BNN)
10.00 - 12.00 uur: Dier op 3 - Edwin Diergaarde(TROS)
12.00 - 15.00 uur: Zoeyzo - Eddy Zoey (BNN)
15.00 - 18.00 uur: De Radioshow van Bart - Bart Arens (TROS)
18.00 - 20.00 uur: Bring it on - Barbara Karel (NCRV)
20.00 - 22.00 uur Jouw WeekendFinale! - Klaas van Kruistum (EO)
22:00 - 01:00 uur 3VOOR12 RADIO - Eric Corton (VPRO)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7237
Ik heb dit niet voor nix hier gezet guys!quote:Op zondag 11 mei 2008 14:51 schreef purplerose het volgende:
Check out these guys, best lekkere songs
http://www.myspace.com/themikemesserband
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:25 schreef purplerose het volgende:
Ik heb dit niet voor nix hier gezet guys!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |