veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBelachelijk vroeg dit voor een weekend, maar goed....
Factor 50 mee, petje mee, fotozooi mee. Actie
quote:
heb je meer gedaan als ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:41 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ben ook al uit bed gerold vandaag, Ik heb mijn huishouden gedaan, straks ff boodschapjes doen, en dan stap ik op de fiets en ga met mijn camera op pad..
Ter kalibratiequote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:42 schreef Ynske het volgende:
wrom heb je m gepost Erasmo?
hier vandaag nog maar ff twee nieuwe eyecup en handstrap gescoord samen voor 14 euro
verder lekker uitrusten en van het weer genieten.
lokale fotoboer waar ik heb staan ouwehoerenquote:
Dat zijn opzich nog wel nette prijzenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
lokale fotoboer waar ik heb staan ouwehoeren
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dus neequote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
Iemand overigens ervaring met fotopresentatie op Trespaplaten en het hierop bevestigen met fotospray?
zijn op zoek naar een mooie manier om onze expositie in te richten
herpositioneerbaar? of niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
Iemand overigens ervaring met fotopresentatie op Trespaplaten en het hierop bevestigen met fotospray?
Welk prijskaartje hing eraan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:59 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren ook een nieuw winkeltje in de Jordaan ontdekt, ik liep door de straat, keek opzij en stond opeens oog in oog met een KM 300mm 2.8
Rubbercement?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
interessant thnxquote:Op zondag 11 mei 2008 00:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Rubbercement?
http://www.petervanginkel.nl/index.php?id=640
t moet iig van 6 juni tot en met 6 oktober blijven hangenquote:
Smogges! Was heerlijk weer om hard te lopen. Helaas is hardlopen nog steeds dodelijk saaiquote:Op zondag 11 mei 2008 10:22 schreef loehoes het volgende:
Goedemorgen!
Relaxed! Ik duik straks met An ook ergens op een zonovergoten grasveld aan het waterquote:Op zondag 11 mei 2008 11:51 schreef AirwiN het volgende:
'Gratis' KPN Hotspot gebruik bij je internet abonnement FTW!
Zit ik hier midden op de Veluwe in het zonnetje!
Dat doe ik ondertussen ook... Uit ervaring weet ik dat ik gewoon eerst een beginlaagje in de schaduw moet opbouwen en dan aan het eind van de dag vol in de zon te gaan zitten. Anders word ik echt zo'n Engelsman op vakantie qua kleur... Qua gedrag natuurlijk niet...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:01 schreef freud het volgende:
Relaxed! Ik duik straks met An ook ergens op een zonovergoten grasveld aan het water. Kijken of ik mijn reflecterende laag wat kan bruinen
.
Hier was het ook duo penotti hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe ik ondertussen ook... Uit ervaring weet ik dat ik gewoon eerst een beginlaagje in de schaduw moet opbouwen en dan aan het eind van de dag vol in de zon te gaan zitten. Anders word ik echt zo'n Engelsman op vakantie qua kleur... Qua gedrag natuurlijk niet...
Pfff, ik was heel mooi ITer wit. Reflecteren is ook een kunstquote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier was het ook duo penotti hoorStraks met het bruine huidje aanschuiven voor de BBQ bij Freud zijn ouders
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Hier was het ook duo penotti hoorStraks met het bruine huidje aanschuiven voor de BBQ bij Freud zijn ouders
Jullie typen naast elkaar op dezelfde PC?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:54 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff, ik was heel mooi ITer wit. Reflecteren is ook een kunst.
Bij mij kan ik de filters gewoon boven op elkaar draaienquote:Op zondag 11 mei 2008 16:49 schreef problematiQue het volgende:
Is het mogelijk om een polarisatie-filter op een UV-filter te schroeven? Ik heb 2 lenzen (beide 52mm) en één UV-filter. En vroeg me af of, als ik zoiets zou kopen, ik dan de UV-filters standaard op de lenzen zou kunnen houden, en er dan zo nodig er een polarisatie-filter op zou kunnen zetten zonder eerste het UV-filter te hoeven verwijderen.
Dat kan, maar hou wel rekening met een paar dingen:quote:Op zondag 11 mei 2008 16:49 schreef problematiQue het volgende:
Is het mogelijk om een polarisatie-filter op een UV-filter te schroeven? Ik heb 2 lenzen (beide 52mm) en één UV-filter. En vroeg me af of, als ik zoiets zou kopen, ik dan de UV-filters standaard op de lenzen zou kunnen houden, en er dan zo nodig er een polarisatie-filter op zou kunnen zetten zonder eerste het UV-filter te hoeven verwijderen.
Dan ga ik zoiets denk ik maar aanschaffen, ik had net bijna een kras op net de lens waar de UV-filter niet op zat. Hoya is een goed merk, niet?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:53 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Bij mij kan ik de filters gewoon boven op elkaar draaien
Van even de filter verwisselen krijg je geen krassen tenzij er net toevallig een zandstorm opsteekt hoorquote:Op zondag 11 mei 2008 16:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Dan ga ik zoiets denk ik maar aanschaffen, ik had net bijna een kras op net de lens waar de UV-filter niet op zat. Hoya is een goed merk, niet?
Dat bedoelde ik ook niet, maar ik was niet erg duidelijk. Ik heb 2 lenzen, 1 filter en ben te lui om die steeds over te zetten. En nu net met de lens zonder filter ging het bijna mis. Daarom de reden om nog een UV-filter te kopen. Daarbij wil ik graag een polarisatie-filter, en vroeg me af of je die op elkaar kunt zetten zonder problemen.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Van even de filter verwisselen krijg je geen krassen tenzij er net toevallig een zandstorm opsteekt hoor
Exact mijn planquote:Op zondag 11 mei 2008 17:34 schreef Erasmo het volgende:
Dan koop je er een uv-filter bij voor die andere lens, een een cpl voor als je dat nodig hebt
Leuk setjequote:Op zondag 11 mei 2008 17:55 schreef problematiQue het volgende:
Besteld: Hoya 52mm G FilterSet, (Circ. Polarisatie / UV-Filter / Warmte Filter). Warmte filter was ik niet naar op zoek, maar als je het er 'gratis' bij krijgt, waarom niet.
rubbercement kan ook iddquote:Op zondag 11 mei 2008 07:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
interessant thnx
[..]
t moet iig van 6 juni tot en met 6 oktober blijven hangen
k zal me er eens in verdiepenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
rubbercement kan ook idd
je hebt ook nog spraymount van 3M en die is er in herpositioneerbare vorm en tijdelijkherpo.
En je hebt nog speciale photomount (maar die is permanent)
dat spul werkt goed
Morgen ga ik jonge geitjes op de foto zettenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zal me er eens in verdiepen
vandaag een enorme aanslag op mijn energie gedaan, maar o zo genoten
aantal toffe platen geschoten en verder lekker bijgekleurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |