veel plezierquote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:47 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBelachelijk vroeg dit voor een weekend, maar goed....
Factor 50 mee, petje mee, fotozooi mee. Actie
quote:
heb je meer gedaan als ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 08:41 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Ben ook al uit bed gerold vandaag, Ik heb mijn huishouden gedaan, straks ff boodschapjes doen, en dan stap ik op de fiets en ga met mijn camera op pad..
Ter kalibratiequote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:42 schreef Ynske het volgende:
wrom heb je m gepost Erasmo?
hier vandaag nog maar ff twee nieuwe eyecup en handstrap gescoord samen voor 14 euro
verder lekker uitrusten en van het weer genieten.
lokale fotoboer waar ik heb staan ouwehoerenquote:
Dat zijn opzich nog wel nette prijzenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
lokale fotoboer waar ik heb staan ouwehoeren
Ik weet niet eens waar je het over hebt, dus neequote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
Iemand overigens ervaring met fotopresentatie op Trespaplaten en het hierop bevestigen met fotospray?
zijn op zoek naar een mooie manier om onze expositie in te richten
herpositioneerbaar? of niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
Iemand overigens ervaring met fotopresentatie op Trespaplaten en het hierop bevestigen met fotospray?
Welk prijskaartje hing eraan?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:59 schreef Erasmo het volgende:
Gisteren ook een nieuw winkeltje in de Jordaan ontdekt, ik liep door de straat, keek opzij en stond opeens oog in oog met een KM 300mm 2.8
Rubbercement?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:04 schreef Ynske het volgende:
interessant thnxquote:Op zondag 11 mei 2008 00:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Rubbercement?
http://www.petervanginkel.nl/index.php?id=640
t moet iig van 6 juni tot en met 6 oktober blijven hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |