Bedankt, maar toch..quote:
Held!quote:
T blijkt niet Nelly te zijn, maar iemand die er veel op lijkt (qua stem). Hij zingt iets met furrrrrquote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef -Banaan- het volgende:
Ik heb afgelopen weekend op slamFM regelmatig een nummer gehoord waarin een dame zingt, samen met Nelly (die rapper). Ik kan gewoon niet vinden welk nummer het is, wie kan mij helpen?
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:18 schreef -Banaan- het volgende:
[..]
T blijkt niet Nelly te zijn, maar iemand die er veel op lijkt (qua stem). Hij zingt iets met furrrrr
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:31 schreef kyraaa het volgende:
Ik ben op zoek naar een liedje dat ik voor het eerst in 1997 gehoord heb bij een plaatselijke playbackshow van een dorpjeEr waren daar 2 jongens en 2 meisjes die dit liedje hadden gezongen en de enigste reden waarom dit stukje tekst nut heeft, is misschien ook wel omdat je de artiest zo goed mogelijk nadoet? Op het moment dat de artiest omgeroepen werd op de videoband, die ik nog steeds heb, waren de personen naast de camera aan het proesten en kuchen, die uiteraard de amateuropnames verstoord hebben. Ik heb gezocht op google (lyrics) en ik heb gezocht in het boek: top40 hitdossier van 1956-2002 (8e editie)
Ik zoek dus:
2 jongens & 2 meisjes in bad-handdoeken die stonden te swingen en te zwaaien: take me to the matador en dan een boel geklap op de maat van de muziek. De lyrics van het liedje zijn gelijk aan het liedje van Garland Jeffreys - Matador. Hij heeft dit liedje 23 febr. 1980 gemaakt.
Het liedje is vrijwel hetzelfde alleen het is wat vlotter en zomerhit-achtiger. Ik zoek dus de naam van de groep/band/personen die deze swingende versie gemaakt heeft. Het enige wat ik me er nog van kan herinneren is dat het heel erg ritmisch was.
Wie o wie helpt mij uit de brand?
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:47 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en gaat ongeveer zo:
wanna fall in love with you all the things we do? zoiets, ik hoop dat jullie me kunnen helpen:D
Nog een keer zeggen heeft geen nut hoor..quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en het refrein gaat ongeveer zo:
wanna fall in love with you all the things we do? zoiets, ik hoop dat jullie me kunnen helpen:D
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:38 schreef wallzize het volgende:
hey mensen!
ik zoek een liedje dat heel vaak op slam fm draait, een meisje zingt het en het refrein gaat ongeveer zo:
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:40 schreef RSie het volgende:
[..]
Quando Quando Quando - Connie Francis [REMIXED BY TOM MIDDLETON]
Alstu!
Oeh.. dat is wel erg plagiaterig (ook elf lettersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 01:40 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry dat ik jullie lastigval met deze afgrijselijke bagger... dit is de inzending van Rusland voor het songfestival, het schijnt. Het hangt van plagiaat aan elkaar. De eerste dertig seconden klinken als Wild World van Cat Stevens, gekruist met Unbreak My Heart van Toni Braxton, maar op 30 seconden komt er een andere zanglijn in, waarvan ik 100 procent zeker weet dat ik die ook ergens anders van ken. Plagiaat dus. Maar waarvan ook alweer?
ja dat is emquote:
quote:Beste Niels,
Bedankt voor je mail!
Leuk om te horen dat je de muziek van onze commercials mooi vindt.
Voor beide commercials is de muziek gecomponeerd in een geluidstudio.
Speciaal voor deze spotjes is er dus muziek ontwikkeld.
Eerst hadden we het beeld, later is passende muziek erbij gemaakt.
We hebben als marine de exclusieve rechten hiervoor, maar mogen de
muziek nergens anders voor gebruiken.
Vandaar dat het ook niet is uitgebracht op cd of dat we de muziek los en
downloadable op de site aanbieden.
De tune die je aan het einde hoort is ons 'soundlogo'. Het deuntje is
kenmerkend als afsluiter voor al onze spotjes, zowel op radio als op tv.
Hier bestaan verschillende varianten van, afhankelijk van het soort
commercial. Zo zal het soundlogo van de mariniers dezelfde opzet hebben,
maar net even iets stoerder klinken, als het soundlogo van onze
vlootcommercials (low slow flyer en smokkelboot).
Ik hoop dat ik zo je vragen heb beantwoord!
Tropical Danny vs. Yvonne - Doe mij wat geld, dan kopen we ooit eens een betere serverquote:
Eerste is 'the Roots - Guns are Drawn'quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Adidah het volgende:
Ik heb twee verzoeknummers:
1. onbekend
2. onbekend
1 is The Roots - Guns Are Drawnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef Adidah het volgende:
Ik heb twee verzoeknummers:
1. onbekend
2. onbekend
T.I. - We Do Thisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |