quote:
Ben je serieus op zoek?quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer eind jaren 80, het klinkt een beetje alsof het uit de stal van Stock Aitken And Waterman komt.
In de clip die ik zag op VH1 was het een jongen met roodachtig haar van een jaar of 20 die iets zong wat leek op "never give up", en op het einde van die clip zie je iemand tegen een muur aanrennen en een salto achterwaarts maken.
Wie kan me helpen?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Ik zoek een nummer van ongeveer eind jaren 80, het klinkt een beetje alsof het uit de stal van Stock Aitken And Waterman komt.
In de clip die ik zag op VH1 was het een jongen met roodachtig haar van een jaar of 20 die iets zong wat leek op "never give up", en op het einde van die clip zie je iemand tegen een muur aanrennen en een salto achterwaarts maken.
Wie kan me helpen?
roflrickrollquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Wie kan me helpen?
eerste nummertje is Timbaland - screamquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik zoek meerdere nummers, het irriteert me mateloos maar ik moet gewoon weten welke nummers het zijn en in welke films ze ook alweer voorkwamen
http://www.veronicatv.nl/(...)43/media=7398/page=1
vanaf 20:50~55 time-index => komt uit een actiefilm, maar ik ben kwijt welke; iron man?
vanaf 25:55 time-index (heel kort stukje maar, de rest wordt voor een groot deel weggemixed over de ca. 40 seconden daarna), maar ook weer heel bekend stukje muziek.
dank voor jullie hulp.
dat moet de hermes house band zijn, en ik vermoed met het nummer country road!quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef EvilMarc het volgende:
Waarschijnlijk een onmogelijke opgave maar ik moet het toch vragen. Het hele internet afgezocht en zelfs een paar Limburgers gevraagd maar tot nu toe geen succes.
Ik zoek een liedje waarschijnlijk gezongen door een of andere studenten band uit Limburg (niet per sé maar ze waren niet oud). Het nummer was niet echt een liedje maar meer een gezongen verhaal. Ik weet er nog bar weinig van dan behalve op het allerlaatst het eindigde met iets van een cowboy. Grappig geschreven.
Ik weet dat de omschrijving onduidelijk is maar als je het liedje kent, dan weet je het wel. Meer weet ik er echt niet meer van. Als iemand iets soortgelijks heeft hou ik me ook aanbevolen![]()
Ik blijf deze net zolang kicken totdat iemand het weet
Iedereen die er ook maar enige moeite voor doet, 100x bedankt !
P.S. Het kan zijn dat het een wild west thema was maar dat weet ik ook niet zeker.
sorry
Tja, je hebt er zelf om gevraagd........quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:01 schreef RobDrop het volgende:
Wie kan me helpen?
kan het filmpje niet kijken,.. maar gezien je uitleg vermoed ik het nummer "Senorita" van het album justifiedquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
Ik zoek een clip van, neem ik aan, Justin Timberlake, waarin een club jongens en meiden tegen elkaar op boksen.
Zoals hieronder geparodieerd op 2.45...
Iemand? Het filmpje laadt vrij snel dus dat kan het niet zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:58 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand zo vriendelijk om mij te helpen aan de naam van dit nummer: http://www.gamekings.tv/i(...)ation-day-in-london/
Ik zou graag het tweede nummer wat er tussen ge-edit is willen weten, dus niet die van Jay-Z met Dirt of your shoulders, maar die andere die ongeveer in het midden van het filmpje begint. Alvast bedankt
Voor zover ik weet heeft Justin Timberlake niet zo'n clip gemaakt..quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
Ik zoek een clip van, neem ik aan, Justin Timberlake, waarin een club jongens en meiden tegen elkaar op boksen.
Dit is het inderdaad niet, misschien een andere artiest? Of anders iets wat erop lijkt, ik zoek voornamelijk zo'n dansje.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Justin Timberlake niet zo'n clip gemaakt..Senorita kan in de buurt komen, maar is het denk ik niet...
Het is Busta Rhymes feat. Missy Elliot - How We Do It Over Here.quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Iemand? Het filmpje laadt vrij snel dus dat kan het niet zijn.
Geen idee welk nummer dan: maar vond op i-net dit:quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:56 schreef belsen het volgende:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef Ottaav het volgende:
Daarnaast zoek ik ook nog een artiest waarvan ik alleen weet dat het vier negers waren tussen de 40 en 70 jaar oud, ze hebben opgetreden op het Vienna Jazz Festival en zongen daar onder andere "Soon i'll be done with the troubles of this world" en iets van "i'm going home to see my mother and shake her hand".
De oudste begon ook te huilen bij een nummer dat ze zongen.
Het zijn trouwens niet de Dixie Hummingbirds.
Jaaaaaa, dat is hem, ik zoek hem al zo lang!!! Bedankt!!!!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, je hebt er zelf om gevraagd........
Haha, nee dit waren ze niet. Ik heb geen idee of het het Vienna jazz van dit jaar was. Het zag er niet heel oud uit in ieder geval.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wilde gok
5 Blind Boys from Mississipi
Mmm wacht, die zijn allemaal al dood volgens Wiki. P.
neem iig aan dat je Vienna Jazz van dit jaar ofzo bedoelt?
De SRV-mannen - Er staat een rij voor de WCquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:03 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik zoek dat liedje van het deuntje aan het begin van O jee er staat een rij voor de wc. Je hoort hem best vaak maar heb nog nooit de naam kunnen vinden.
The Crash Test Dummies - Mmmm mmmm mmmmquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:43 schreef patrickmens het volgende:
zouden jullie me kunnen helpen aan de naam van een band en titelsong.....
Beetje lastig uileggen maar de clip die er bij hoort gaat over
een auto ongeluk met een pop die later in de operatie zaal ligt te zingen
de lead zanger heeft een diepe stem.
volgens mij is het clippie al een jaarte of 4/5 oud
als het lukt alvast onwijs bedankt mensen.
greetz a firefighter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |