Het staat er onder:quote:Op zondag 25 mei 2008 18:29 schreef onlogisch het volgende:
Slechts 3 jaar ben ik al op zoek naar de naam van dit nummer
Iemand enig idee?
03.20/04.46
DJ Galaga - Angels/We will rock you?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:11 schreef matthijsch het volgende:
Ik ben op zoek naar een cover/remix van Robbie Williams - Angels.
In het liedje is Robbie Williams te horen die gewoon de tekst van ''Angels'' zingt, en de muziek
bestaat uit drums à la queen - we will rock you.
Het nummer doet het altijd goed in voetbalstadions/kroegen/feesttenten enz..
Iemand enig idee van wie dit nummer is, en hoe het heet?
Hulde voor deze manquote:Op maandag 26 mei 2008 05:08 schreef Ottaav het volgende:
[..]
Het staat er onder:
luna meets trilok & chiren - mysteryland anthem
Ook te vinden als DHHD - The Anthem
Al 3 jaar lang kijk je erover heenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hulde voor deze man
Aangezien ik er met mijn bolle kop weer overheen kijk
Zelf gevonden!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer die vaak op radio 538 te horen is. Het is een dance nummer met een vrouwelijke (lage stem) die iets steeds 3x herhaald. geen idee wat ze zegt, iets van under.. bla bla..
help!
Sara Bareilles - Love Song?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:52 schreef whisko het volgende:
Hoorde op de radio een leuk liedje (maar artiest en titel niet gehoord), weet alleen de regel "I'm singin' a song" en het wordt door een vrouw gezongen.
Zijn het misschien The Neville Brothers?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:54 schreef Ottaav het volgende:
Daarnaast zoek ik ook nog een artiest waarvan ik alleen weet dat het vier negers waren tussen de 40 en 70 jaar oud, ze hebben opgetreden op het Vienna Jazz Festival en zongen daar onder andere "Soon i'll be done with the troubles of this world" en iets van "i'm going home to see my mother and shake her hand".
De oudste begon ook te huilen bij een nummer dat ze zongen.
Het zijn trouwens niet de Dixie Hummingbirds.
Ik weet het al, Amy MacDonald - This is the lifequote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:52 schreef whisko het volgende:
Hoorde op de radio een leuk liedje (maar artiest en titel niet gehoord), weet alleen de regel "I'm singin' a song" en het wordt door een vrouw gezongen.
Heb je toevallig de MP3 ? die kan ik namelijk nergens vinden.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:18 schreef RSie het volgende:
nope, is van Johan en de groothandel. (As Dick me hullep nodig heb)
Club Tropicana - Wham! ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
Dat doe hier maar nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:21 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Heb je toevallig de MP3 ? die kan ik namelijk nergens vinden.
Dat dus.quote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
# Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
toevallig Clubhopping van Rob'n Razz?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:20 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek een nummer uit de jaren 80 (denk ik) die een beetje doet denken aan "children"van Robert miles.
Het is een instrumentaal dancenummer. en in de titel staat iets van "club ........"
weet iemand welke ik bedoel?
bvd:)
STEVE ANGELLO FT LAIDBACK LUKE - BE ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:44 schreef Imperatore het volgende:
Een vriendin van me vroeg of ik wist hoe dit nummer heet:
Ik moest haar helaas het antwoord schuldig blijven. Iemand?
Steve Angello & Laidback Luke - Be (ID remix) inderdaadquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:00 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
STEVE ANGELLO FT LAIDBACK LUKE - BE ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |