Ameno van Era:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef Marble het volgende:
Weet iemand de titel en uitvoerende van het nummer dat je onder dit filmpje hoort?
Vergeten te melden dat dit een Medley is, of iig van een rock band. Rustig nummertjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen nog de clip kan herinneren D:
Clip was in een Sepia (kleur (?)), je zag een kerel met lang haar (de zanger) in een soort boerderij achtige thema zingen over zijn zoontje die af en toe in beeld kwam. Kwam ook nog een truck in voor waar ze in reden...
Ik hoop dat ik het mij nog goed kan herinneren... Ik noem daarom maar zo veel mogelijk op wat ik nog weet. Lang geleden dat ik die clip heb gezien of het nummer heb gehoord namelijk.
Alvast bedankt
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:12 schreef Blukkie het volgende:
Ik zoek een nummer, waarvan ik alleen nog de clip kan herinneren D:
Clip was in een Sepia (kleur (?)), je zag een kerel met lang haar (de zanger) in een soort boerderij achtige thema zingen over zijn zoontje die af en toe in beeld kwam. Kwam ook nog een truck in voor waar ze in reden...
Ik hoop dat ik het mij nog goed kan herinneren... Ik noem daarom maar zo veel mogelijk op wat ik nog weet. Lang geleden dat ik die clip heb gezien of het nummer heb gehoord namelijk.
Alvast bedankt
Helaas nietquote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:11 schreef Blukkie het volgende:
[..]
Helaas niet
Naam van het liedje had volgens mij maar één woord.
Hij was sowieso uitgebracht tussen 2000-2005.
De piano progressie doet me erg sterk denken aan Air on G-string van Bach. Misschien dat het daarop gebaseerd is.quote:
Steve Angello & Laidback Luke vs. David Guetta - Be Deliriousquote:
Felix - Don't You Want My Lovequote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:57 schreef Adbakker het volgende:
Beste mensen,
Ik was vorig jaar op Indian Summer Festival en zou graag willen weten hoe het volgende nummer heet dat toen gedraaid werd:
Marco V draaide dit nummer, maar als ik het goed begrijp is het origineel van iemand anders.
Kan iemand mij vertellen van wie het origineel is en hoe deze heet?
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:08 schreef Eliminator20 het volgende:
Ben al een tijdje opzoek naar een nummer die vaak op radio 538 te horen is. Het is een dance nummer met een vrouwelijke (lage stem) die iets steeds 3x herhaald. geen idee wat ze zegt, iets van under.. bla bla..
help!
Neequote:
Niet meer informatie over je nummer?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:14 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek een punk/rocknummer waarin in het refrein ''What you see is what you get!'' wordt gezongen/geschreeuwd.
Wie weet de artiest en titel?
quote:Op maandag 12 mei 2008 21:19 schreef Mistaken het volgende:
Tijdens de aankondiging op TMF dat dinsdagavond om 21:00u een nieuwe GameKings is wordt er ook een nummer gespeeld.
Iets als: "What you see is what you get."
En dan gaat er zo'n kerel graffiti spuiten.. ^^
Weet iemand welk nummer dit is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |