Jawel, ik vind het echt aardslelijke baby's! Wat een alienhoofdjes zeg:oquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef Malahide het volgende:
Niemand iets over Emme en Max?
Ik wel: ik hoop van harte dat dat arme meidje niet eeuwig het evenbeeld van haar vader blijft...
Vrij duidelijk in de zin dat er zelden foto's van deze kids in omloop zijn waar je hun gezichten (redelijk) goed kunt zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoezo vrij duidelijk? Ik zie het niet hoor...
oow zoquote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vrij duidelijk in de zin dat er zelden foto's van deze kids in omloop zijn waar je hun gezichten (redelijk) goed kunt zien.
Vandaar dat deze 'vrij duidelijk' is. Snappie?
Die is het evenbeeld van zijn vader!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Sophie Ellis Baxtor (zangeres UK) met haar zoontje:
[ afbeelding ]
Wat een poepieeeeeeee omgquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef Saphia het volgende:
Shiloh Jolie-Pitt, mama's evenbeeld![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige baby's best bruin na de geboorte en blijven ze dat een tijdje. Weet niet precies het hoe en waarom maar misschien is dat ook zo bij haar dochter?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:53 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is dat kind van Jamie Lynn nou best donker?
[ afbeelding ]
Er gingen wel geruchten dat het van een of andere rapper zou zijn toen ze zwanger was
Mijn zus was ook net een negertje toen ze geboren werd (ja ok, dat waren nog zwart/wit foto's, geeft een vertekend beeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:53 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is dat kind van Jamie Lynn nou best donker?
[ afbeelding ]
Er gingen wel geruchten dat het van een of andere rapper zou zijn toen ze zwanger was
Ik vind het best een mooi kindje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Suri vond ik nooit wat maar dat is toch een mooi meisje nu. Shiloh vond ik vanaf het begin al lelijk en jezus, dat is nog veel erger geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |