Jawel, ik vind het echt aardslelijke baby's! Wat een alienhoofdjes zeg:oquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef Malahide het volgende:
Niemand iets over Emme en Max?
Ik wel: ik hoop van harte dat dat arme meidje niet eeuwig het evenbeeld van haar vader blijft...
Vrij duidelijk in de zin dat er zelden foto's van deze kids in omloop zijn waar je hun gezichten (redelijk) goed kunt zien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoezo vrij duidelijk? Ik zie het niet hoor...
oow zoquote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vrij duidelijk in de zin dat er zelden foto's van deze kids in omloop zijn waar je hun gezichten (redelijk) goed kunt zien.
Vandaar dat deze 'vrij duidelijk' is. Snappie?
Die is het evenbeeld van zijn vader!quote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Sophie Ellis Baxtor (zangeres UK) met haar zoontje:
[ afbeelding ]
Wat een poepieeeeeeee omgquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:14 schreef Saphia het volgende:
Shiloh Jolie-Pitt, mama's evenbeeld![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zijn sommige baby's best bruin na de geboorte en blijven ze dat een tijdje. Weet niet precies het hoe en waarom maar misschien is dat ook zo bij haar dochter?quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:53 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is dat kind van Jamie Lynn nou best donker?
[ afbeelding ]
Er gingen wel geruchten dat het van een of andere rapper zou zijn toen ze zwanger was
Mijn zus was ook net een negertje toen ze geboren werd (ja ok, dat waren nog zwart/wit foto's, geeft een vertekend beeldquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:53 schreef alors het volgende:
Ben ik nou gek of is dat kind van Jamie Lynn nou best donker?
[ afbeelding ]
Er gingen wel geruchten dat het van een of andere rapper zou zijn toen ze zwanger was
Ik vind het best een mooi kindje!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Suri vond ik nooit wat maar dat is toch een mooi meisje nu. Shiloh vond ik vanaf het begin al lelijk en jezus, dat is nog veel erger geworden
Idd super cute!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:30 schreef Malahide het volgende:
Olivia, de dochter van Eddie Vedder. Mooi meiske.
[ afbeelding ]
Omfgquote:Op maandag 14 juli 2008 13:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Sophie Ellis Baxtor (zangeres UK) met haar zoontje:
[ afbeelding ]
Sophie wordt er ook niet mooier opquote:Op zondag 20 juli 2008 11:29 schreef rena het volgende:
[..]
OmfgDat is serieus het spuuglelijkste kind dat ik ooit heb gezien
![]()
Volgens mij wel hoor!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:50 schreef alors het volgende:
Ik vraag me altijd af of dat kind van Adam Sandler wel helemaal 100 is..
Zijquote:Op zondag 20 juli 2008 12:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor!
Hij heeft gewoon typisch Joodse gelaatstrekken.
Eddiequote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:30 schreef Malahide het volgende:
Olivia, de dochter van Eddie Vedder. Mooi meiske.
[ afbeelding ]
Ik heb haar iig nog niet eerder gezienquote:Op maandag 21 juli 2008 16:02 schreef Saphia het volgende:
Nahla Ariela Aubry (de eerste foto of niet?) dochter van Halle Berry
[ afbeelding ]
Wat een zeikteef is Gwen dan, het is niet alsof hij is vreemd gegaan is of zoquote:Op maandag 21 juli 2008 17:24 schreef cinnamongirl het volgende:
Kleine Kingston heeft een oudere halfzus, die een succesvol model is. Ze heet Daisy Lowe en is 17 jaar geleden geboren uit een affaire tussen Gavin Rossdale en Peach Lowe. Pas 4 jaar geleden werd duidelijk dat hij de vader was, Gwen Stefani was not amused.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt idd.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:44 schreef Saphia het volgende:
Daisy Lowe heeft toch een relatie met Mark Ronson? en die is weer de broer van Samantha Ronson, juist de lover van Lindsay Lohan
Geelzucht.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Volgens mij zijn sommige baby's best bruin na de geboorte en blijven ze dat een tijdje. Weet niet precies het hoe en waarom maar misschien is dat ook zo bij haar dochter?
jezus hebben die ook allemaal al kinderen, de tijd gaat hardquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:46 schreef Cloud_9 het volgende:
[ afbeelding ]
Zac Hanson en zijn vrouw Kate met hun zoontje Shepherd.
[ afbeelding ]
Taylor Hanson met zijn jongste zoontje River.
[ afbeelding ]
Isaac Hanson met zijn oudste zoontje Everett.
Ik zei dat over de kids van Jennifer Lopezquote:Op maandag 21 juli 2008 19:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Geelzucht.
En mbt de knieen van Shiloh: Alle dreumessen hebben zulke knietjes.
En verder die commentaren; aartslelijk etc -->.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:40 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zei dat over de kids van Jennifer Lopez![]()
Kom op, dat zijn echt LELIJKE baby's hoor, en baby's kunnen ook echt wel knap zijn, maar dit zijn gewoon echt engerds.
Ben je gelijk een zeikteef als je zulk nieuws te horen krijgt over je lover en het voor hemzelf ook nieuws is?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:47 schreef rena het volgende:
[..]
Wat een zeikteef is Gwen dan, het is niet alsof hij is vreemd gegaan is of zoOf ze moeten al 18 jaar een relatie hebben. Waar ik niks van weet.
Dat gerucht doet de ronde inderdaad. Ryan Glover heet hij en voor een foto klik hier http://lh4.ggpht.com/_Wi1(...)qH9_C6s/DSC_0089.JPGquote:Op zondag 27 juli 2008 16:06 schreef Cici het volgende:
Volgens mij is dat niet Ushers echte kind.
Hij is wel getrouwd met de moeder van dat kind.
Je leest verkeerd wat ik er mee bedoel. Ik snap dat ze er niet blij mee is, maar dat kind is 17 jaar geleden verwekt, of langer.. Om daar nu nog zo'n heisa om te maken?quote:Op zondag 27 juli 2008 16:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ben je gelijk een zeikteef als je zulk nieuws te horen krijgt over je lover en het voor hemzelf ook nieuws is?Ik vind een dergelijk iets een behoorlijke bombshell.
Los daarvan speelt het inmiddels allang niet meer, en zo'n invloed op de relatie tussen Gwen en Gavin heeft het ook niet gehad.
Hij praat er in interviews wel over alsof het zijn eigen kind is. Want ik dacht ook al zoiets gelezen te hebben tijden geleden..quote:Op zondag 27 juli 2008 16:06 schreef Cici het volgende:
Volgens mij is dat niet Ushers echte kind.
Hij is wel getrouwd met de moeder van dat kind.
Okay, ik snap wat je bedoelt, maar als je zoiets te horen krijgt maakt het mijns inziens voor je gevoel niets uit of het nou 17 jaar of een maand geleden is gebeurd. Het is en blijft toch even een shock. Ik geloof ook dat het niet erg lang een rol heeft gespeeld in hun relatie, maar het komt toch aan. Ongeacht hoe lang het geleden is.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Je leest verkeerd wat ik er mee bedoel. Ik snap dat ze er niet blij mee is, maar dat kind is 17 jaar geleden verwekt, of langer.. Om daar nu nog zo'n heisa om te maken?
Mijn oudste dochter liep los vlák voordat ze 11 maanden was. Je hebt van die vlotterds...Ik vond het toen niet zo heel leuk overigens, gelijk m'n baby wegquote:Op maandag 28 juli 2008 23:07 schreef Malahide het volgende:
Kan die van Salma al lopen? Die is toch pas 10 maanden of zo? Lijkt wel geshopt overigens...
Als ze haar en huidtype van mama geërfd hebben, denk ik dat het is om ze tegen de zon te beschermen.quote:En waarom zwemmen de kids van Marcia met hun pyjama aan?
Ik heb ook zo'n huidtype en ik zwom vroeger ook met een shirtje, maar met een pyjama aan lijkt het net alsof ze voortdurend aan het afzwemmen zijn...quote:Op maandag 28 juli 2008 23:41 schreef Lovechild het volgende:
Als ze haar en huidtype van mama geërfd hebben, denk ik dat het is om ze tegen de zon te beschermen.
Het was grappig bedoeld. Vandaar deze smilie:quote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:25 schreef Franneh het volgende:
Volgens mij is het gewoon een shirt met lange mouwen hoor en geen pyjama.
Sorryquote:Op dinsdag 29 juli 2008 00:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Het was grappig bedoeld. Vandaar deze smilie:.
Ga janken joh.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:42 schreef Queen_Bee het volgende:
En ik zal het nog wel even zelf uitmaken of ik Shiloh lelijk vind of niet.
ooooow diequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het kind van dr. Luka Kovac
[ afbeelding ]
Dat is een cute doctor uit E.R., ik denk bij veel mensen wel bekend, werd door veel mensen gevolgd nl... lijkt trouwens wel of moeder en dochter hetzelfde potje haarverf hebben gebruikt...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ooooow die![]()
wel cute kindje maar die haarkleur![]()
Verder ben ik ook erg benieuwd naar de eerste foto's van de kids van Jolie & Pitt
Leuk kindjequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:26 schreef KinkyGiraf het volgende:
Het kind van dr. Luka Kovac
[ afbeelding ]
quote:
ja af-schu-we-lijk zeg! Hoe durf je een kind van 11 zo rond te laten lopen? Dat kind moet gewoon naar de schoonheidsalon voor een flinke wax. Niet meer dan logisch lijkt me. Ze moet er natuurlijk wel uitzien als een bombshell, ze is tenslotte al 11!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:21 schreef oldschoolf00l het volgende:
Lourdes, Madonna's dochter van 11![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het met je eens. Fokking aap lijkt t he....quote:Op woensdag 30 juli 2008 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
ja af-schu-we-lijk zeg! Hoe durf je een kind van 11 zo rond te laten lopen? Dat kind moet gewoon naar de schoonheidsalon voor een flinke wax. Niet meer dan logisch lijkt me. Ze moet er natuurlijk wel uitzien als een bombshell, ze is tenslotte al 11!
jamaarquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn eerste gedachte was: 'Brad zag er met Jen een stuk frisser uit'
Ik denk omdat Shiloh het biologische 'echte' zusje is. Maar mooie kindjes hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2008 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het wel typisch dat alleen Shiloh dr mee op de kiek staat, of is de rest gewoon niet gepost hier?
Neequote:Op maandag 4 augustus 2008 11:39 schreef lily het volgende:
[..]
jamaar
toen had hij nog geen 6 kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |