Potentiele hooligan!quote:
Ze lijkt op haar vader.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:46 schreef Malahide het volgende:
Speciaal voor Kuukske dan nog een mooie van Shiloh (ze wordt groot!) en haar paps.
[ afbeelding ]
Was Alec Baldwin nou die eikel die de voicemail van zijn dochter (ofzoiets) had ingesproken met dat ze een 'little pig' was enzo? Zo ja, dan heeft ie haar een eetprobleem aangepraat volgens mij...quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:30 schreef Takkembah het volgende:
Kim Basinger en Ireland (pappie is Alec Baldwin)
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Was Alec Baldwin nou die eikel die de voicemail van zijn dochter (ofzoiets) had ingesproken met dat ze een 'little pig' was enzo? Zo ja, dan heeft ie haar een eetprobleem aangepraat volgens mij...
Gelukkig maar voor haarquote:
Heeft ie zoveel haar om te compenseren voor z'n vader?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:55 schreef Takkembah het volgende:
Celine Dion, Rene Angelil en ZOON Rene
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:07 schreef Malahide het volgende:
Touriya Haoud en Jathan (1)
[ afbeelding ]
Nou zeg, het is niet alsof je ze mishandelt... Ik vind het zeker bij Ryder juist leuk en daarbij: misschien willen ze het zelf?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:58 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vreselijk de lange haren van die jochies (kind van Celine en Kate Hudson). Snap niet dat je je kind zoiets aandoet.
Dat kindje van Geri heeft schattige rode krulletjes. Geri ziet er super uit trouwens! (waarschijnlijk mede dankzij photoshop)
Van die Ryder weet ik het niet, maar Celine Dion had laatst bij Oprah gezegd dat haar zoon zijn haar absoluut niet wil afknippen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo serieus bedoel ik het ook niet, maar ik vind het zelf erg lelijk en onverzorgd staan. Die ouders vinden het kennelijk mooi en ik hoop die kleintjes zelf ook, dus dat moeten ze zelf weten. Maar anders kan ik helemaal geen commentaar leveren op dit topic.
Klopt, ik heb eens in een interview met Céline Dion gelezen dat haar zoon enorm gehecht is aan zijn lange haar. Dus inderdaad: laat hem lekker. En toch... als ik die foto's zie, denk ik meteen aan de oude opvoedwet dat kinderen soms behoefte hebben aan grenzen. Dit lijkt mij zo'n grens. Als die arme jongen zichzelf later terugziet op deze Hi-LA-RI-SCHE foto, wordt hij met terugwerkende kracht vast heel pissig op z'n ruimdenkende oudjes.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou zeg, het is niet alsof je ze mishandelt... Ik vind het zeker bij Ryder juist leuk en daarbij: misschien willen ze het zelf?
Een kind heeft niks te willen. Mijn kind zou er echt nooit zo bij mogen lopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Nou zeg, het is niet alsof je ze mishandelt... Ik vind het zeker bij Ryder juist leuk en daarbij: misschien willen ze het zelf?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef Treezz het volgende:
Vrouw van toby mcquire(spiderman) en Lief kindje; Ruby
[ afbeelding ]
Is d'r ookquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vriendin lijkt wel op de vrouw van Toby Maguire. Misschien is het haar wel
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |