Klopt, haar naam is Jennifer Meyer-Maguire volgens de foto-eigenschappen.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die vriendin lijkt wel op de vrouw van Toby Maguire. Misschien is het haar wel
.
Hoe spreek je die namen in godsnaam uitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:41 schreef Takkembah het volgende:
Oke, Wesley Snipes en....
zoon Akhenaten Kihwa-T![]()
dochter Iset Jua-T![]()
zoon Alaafia Jehu-T![]()
hij heeft ook nog een zoon van 14 maanden Alimayu Moa-T![]()
Gewoon, als in T-shirt. Neem ik aan. Klinkt allemaal minder raar dan het er zo staat.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:53 schreef Suerte het volgende:
[..]
Hoe spreek je die namen in godsnaam uit![]()
Wie verzint nou zoiets
Die Jayden zag ik een keer bij Oprah...wat een ontzettend over het paard getild, eng en vreselijk onsympathiek jong vond ik dat, je ziet het ook aan zijn kop, vind ikquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef Takkembah het volgende:
Will Smith heeft toch mooie kindjes hoor!!!!
Die "T"-s staan iig niet voor "Tax" ...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:41 schreef Takkembah het volgende:
Oke, Wesley Snipes en....
zoon Akhenaten Kihwa-T![]()
dochter Iset Jua-T![]()
zoon Alaafia Jehu-T![]()
hij heeft ook nog een zoon van 14 maanden Alimayu Moa-T![]()
[ afbeelding ]
Idd, zo'n typisch Engels inteelthoofd, waarvan je er veel in voetbalshirt ziet rondlopen in verschillende vakantieoorden.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik blijf vinden dat die Brooklyn zo'n hooligankoppie heeft
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon van de aardappelboer afkomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:29 schreef Saphia het volgende:
Max & Emme(niet zichtbaar
)
[ afbeelding ]
Ik vind mams mooier, wat een prachtige leeftijdsloze vrouw!quote:
Die kindjes van Denise Richards zijn echtquote:Op zondag 22 juni 2008 15:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind mams mooier, wat een prachtige leeftijdsloze vrouw!
Vind die dochtertjes van Denise Richards enorme Sheen-koppies hebben:
[ afbeelding ]
Julianne Moore met Caleb en Liv helen:
[ afbeelding ]
Linda Evangelista (43) met zoontje Augustin James:
[ afbeelding ]
Oh ik vind juist dat hij heel trots kijktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef Felixa het volgende:
Die kop van Kiedis!!!![]()
Alsof ie zich een beetje schaamt...
Zo van: "Ik wil eigenlijk gewoon op een podium staan te rocken maar nu heb ik een kind op mijn buik hangen..."
Omggggquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef Malahide het volgende:
Wat een schatje is Harlow toch en wat lijkt ze op d'r pa![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
zoals Perez zou zeggen: I'll probably burn in hell for this, but...
[ afbeelding ]
Op die foto is het wel héél opvallend hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dean van Vivi lijkt echt ENORM op Kingston!!
Mijn zoontje Dean lijkt sprekend op Kingston (vooral op de boven geposte foto).quote:
Is dit niet Henry, z'n oudere broertje?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kleine Johann is niet altijd zo schattig
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef Malahide het volgende:
[..]
Is dit niet Henry, z'n oudere broertje?
Dat t-shirt van dat meisje is zoooo fout.quote:
Ik vind het wel humor eigenlijkquote:Op zondag 29 juni 2008 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat t-shirt van dat meisje is zoooo fout.
Oh sorry...quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:03 schreef alors het volgende:
Misschien had je de post erboven even moeten bekijken..
Wat een verwende blik van Suri ..quote:
Ehmm.. Madonnaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:58 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Lekker duidelijk alleen een voornaam
Zal wel iets te maken hebben met dat 20 dollar biljet dat ze in haar handen heeft. Samen op de foto met Andrew Jackson.quote:
100 dollar, maar hij was fake, stond bij de foto...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:05 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zal wel iets te maken hebben met dat 20 dollar biljet dat ze in haar handen heeft. Samen op de foto met Andrew Jackson.
Het is wel een hele domme vervalser om Jackson op een 100 dollar biljet te zetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:08 schreef alors het volgende:
[..]
100 dollar, maar hij was fake, stond bij de foto...
Dat is toch alleen de uitdrukking/uitstraling? Uiteindelijk is haar uiterlijk toch gelijk gebleven? Ik vind haar nog steeds mooi en ze is een peuter, die hebben allemaal hun buien. Omdat dat meteen als verwend te bestempelen...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:23 schreef Starlie het volgende:
Suri vond ik eerst prachtig maar ze heeft nu echt een verwend en verveeld koppie...
Begrijp me niet verkeerd, ik zou ervoor tekenen als ik later zo'n mooi meisje op de wereld zet, maar de laatste tijd kijkt ze zo verveeld en verwend, wil ik niet mee zeggen dat ze dat ook daadwerkelijk is..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is toch alleen de uitdrukking/uitstraling? Uiteindelijk is haar uiterlijk toch gelijk gebleven? Ik vind haar nog steeds mooi en ze is een peuter, die hebben allemaal hun buien. Omdat dat meteen als verwend te bestempelen...
JLo is op de foto zonder make-up nou ook niet al te mooi, ook zo'n donker breed Latino hoofd...quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:20 schreef Malahide het volgende:
Niemand iets over Emme en Max?
Ik wel: ik hoop van harte dat dat arme meidje niet eeuwig het evenbeeld van haar vader blijft...
Klopt, die heeft ze ook niet gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze heeft geen keizersnede gehad, volgens mij was dat een vals gerucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |