Nou... dat dus...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef -Hans- het volgende:Calvin Harris - Acceptable In The 80s
![]()
Wan 'n track !
Ik zal je helemaal niet naar de keel vliegen. Maar je post vaker over hoe geweldig KX is en dat je 3FM helemaal niets vind dan dat ik Leaf of Alain Clark voorbij hoor komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:44 schreef TheZapster het volgende:
Ik zal maar niet meer vertellen wat een topprogramma er op kxradio nu is voordat marc63 me weer naar de keel vliegt
Ik vind 3fm ook dramatisch de laatste tijd, nog even en het gaat op 100% nl lijken als het zo doorgaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zal je helemaal niet naar de keel vliegen. Maar je post vaker over hoe geweldig KX is en dat je 3FM helemaal niets vind dan dat ik Leaf of Alain Clark voorbij hoor komen.
Jullie programma is echt leuk hoor en goede muziek, gewoon de pech dat jullie tegenover stenders zitten anders zou ik jullie zeker elke week luisteren.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
(gaat nu even in kx topic spammen dat het bij 3FM zo leuk is op dit moment)
Waarom zou ik niet eerlijk zijn, niet zolang geleden luisterde ik minimaal 12 uur per dag 3fm maar het laatste half jaar is de muziek keuze zeker op de dag uren dramatisch omlaag gegaanquote:
Dat vind jij en ik snap ook wel een klein beetje waarom. Maar ik word er (in het algemeen) er een beetje moe van dat altijd hetzelfde gezegd wordt. Na 100x weet ik het wel. Ik zeik ook wel eens iets af, maar over het algemeen post ik liever iets positiefs dan iets negatiefs. Daarom luister ik ook bijvoorbeeld niet naar C&S. Dan kan ik me er niet aan ergeren en ik zal er dan ook zeker niet iets erover posten. Als je op het werk niets anders kunt dan 3FM luisteren, dan snap ik wel dat je af en toe je frustraties wil uiten, maar zoals nu neem ik aan dat je vrij bent om te luisteren wat je wil en je luistert dus KX. Vooral doen als je dat leuker vind, het is idd een leuke zender. Dat je zo af en toe hier wilt laten weten dat er een goeie plaat is dan kan ik daar ook inkomen. Maar soms heb ik het idee dat je bij elke plaat op KX hier wat moet melden en daar wordt ik juist dwars van en dan ga ik KX juist vermijden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik vind 3fm ook dramatisch de laatste tijd, nog even en het gaat op 100% nl lijken als het zo doorgaat.
Zijn er eigenlijk ook veel Nederlanders die bij Belgische stations werken?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik promoot liever belgische bandjes
Terechte klacht maar als je naar mijn post count kijkt is het de grootste onzin, die paar posts van mij elke dag zijn meestal tijdens de stenders uren op 3fm als ik dus wel 3fm luister, verder zijn het er bar weinig.Op een vrijdagavond als nu als er wat bier inzit en ik wel ekstraweekend geluisterd heb wat ik echt topradio vindt zijn het er misschien iets meer jaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind jij en ik snap ook wel een klein beetje waarom. Maar ik word er (in het algemeen) er een beetje moe van dat altijd hetzelfde gezegd wordt. Na 100x weet ik het wel. Ik zeik ook wel eens iets af, maar over het algemeen post ik liever iets positiefs dan iets negatiefs. Daarom luister ik ook bijvoorbeeld niet naar C&S. Dan kan ik me er niet aan ergeren en ik zal er dan ook zeker niet iets erover posten. Als je op het werk niets anders kunt dan 3FM luisteren, dan snap ik wel dat je af en toe je frustraties wil uiten, maar zoals nu neem ik aan dat je vrij bent om te luisteren wat je wil en je luistert dus KX. Vooral doen als je dat leuker vind, het is idd een leuke zender. Dat je zo af en toe hier wilt laten weten dat er een goeie plaat is dan kan ik daar ook inkomen. Maar soms heb ik het idee dat je bij elke plaat op KX hier wat moet melden en daar wordt ik juist dwars van en dan ga ik KX juist vermijden.
Erg herkenbaar! Ook ik wordt nogal moe van dat contstante gezeik op 3FM en het ge-halleluja over KX...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat vind jij en ik snap ook wel een klein beetje waarom. Maar ik word er (in het algemeen) er een beetje moe van dat altijd hetzelfde gezegd wordt. Na 100x weet ik het wel. Ik zeik ook wel eens iets af, maar over het algemeen post ik liever iets positiefs dan iets negatiefs. Daarom luister ik ook bijvoorbeeld niet naar C&S. Dan kan ik me er niet aan ergeren en ik zal er dan ook zeker niet iets erover posten. Als je op het werk niets anders kunt dan 3FM luisteren, dan snap ik wel dat je af en toe je frustraties wil uiten, maar zoals nu neem ik aan dat je vrij bent om te luisteren wat je wil en je luistert dus KX. Vooral doen als je dat leuker vind, het is idd een leuke zender. Dat je zo af en toe hier wilt laten weten dat er een goeie plaat is dan kan ik daar ook inkomen. Maar soms heb ik het idee dat je bij elke plaat op KX hier wat moet melden en daar wordt ik juist dwars van en dan ga ik KX juist vermijden.
Ik gok dat Roisin Murphy Freakandel Speciaal is. De FS wordt namelijk meestal al tijdens EW gedraaid.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Kevin![]()
Tot volgende week MYA people!
Helaas staat de Freak 11 lijst van deze week nog niet online want de site van Ekdom Ekdom is down..
Belgische bands zijn zeker leuk, maar ook jij moet toch wel merken dat er veel leukere nl bandjes zijn dan racoon en leafquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik promoot liever belgische bandjes
Kan zijn dat ik je nu over 1 kam scheer met een aantal anderen, maar ik moest ff in het algemeen mn frustratie kwijt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Terechte klacht maar als je naar mijn post count kijkt is het de grootste onzin, die paar posts van mij elke dag zijn meestal tijdens de stenders uren op 3fm als ik dus wel 3fm luister, verder zijn het er bar weinig.Op een vrijdagavond als nu als er wat bier inzit en ik wel ekstraweekend geluisterd heb wat ik echt topradio vindt zijn het er misschien iets meer ja
Excuses mocht ik echt irritant zijn trouwens.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ok, it's a wrap! tot volgende week!
Maar jij vindt dan ook echt alles goed op 3fm dus jij bent niet echt geloofbaarquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Erg herkenbaar! Ook ik wordt nogal moe van dat contstante gezeik op 3FM en het ge-halleluja over KX...
Voor klagen kan je een topicreeks in KLB starten.
3FM draait ook Tokio Hotel, dus hij vindt niet alles goedquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar jij vindt dan ook echt alles goed op 3fm dus jij bent niet echt geloofbaar
Mja, dat krijg je als je je site host bij de grootste kuthost van NL en omstreken (LaDot/Active24)...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Kevin![]()
Tot volgende week MYA people!
Helaas staat de Freak 11 lijst van deze week nog niet online want de site van Ekdom Ekdom is down..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |