Dat doet je beseffen dat het echte mensen zijn die echt bestaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Maar goed, die meningen worden hier ook gepost.... maar als je iemand het hoort zeggen
Ja, dan ontbreekt de context een beetje meer dan in een COS.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:51 schreef Kinga het volgende:
Maar goed, die meningen worden hier ook gepost.... maar als je iemand het hoort zeggen
Misschien ook iets om in de COS bij stil te staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat doet je beseffen dat het echte mensen zijn die echt bestaan.
quote:
Zou het zo maar kunnen dat jij dan óók al als een mongool zou overkomen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb zo`n mening wel, alleen niet de vaardigheden dat op een goede manier te verwoorden.
Dat betwijfel ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zou het zo maar kunnen dat jij dan óók al als een mongool zou overkomen?
hahaha die was leuk!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef Dementor het volgende:
Dat brian fragment was ik!
Precies. Hij is helemaal gestressed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:11 schreef cindy10 het volgende:
volgens mij is die presentator ook het spoor bijster?
hij komt op zn minst gezegt,wazig over?
Yep.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:07 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik snap geloof ik ineens waarom vrienden en kennissen soms zo vol medelijden of afkeer naar me kijken als ter sprake komt dat ik DGK volg
Dat dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:13 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik volg het echt omdat ik het boeiend vind hoe zo'n programma verloopt, de positieve en negatieve kanten, de ontwikkelingen van de bewoners enz. De winnaar maakt mij niet uit, ja ik heb voorkeur maar het programma beslist.
Doen. Het nummer staat in de OP.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:20 schreef cindy10 het volgende:
weet iemand het nummer om te bellen?
ga ik voor amanda het nummer aanvragen...weet je wat ik zie,als ik gedronken heb...allemaal beestjes![]()
ter ere van die dooie cavia op haar hoofd
cindyquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:44 schreef Disana het volgende:
Bel zelf of post wat je ervan vindt.
http://www.risingflowradio.nl/webplayer.php
050-8550507
heb ik inmiddels gedaan!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mail dan even dat je wilt bellen. Simpeler nog: mail je verzoekje en de reden ervan.
wat was er weer een indringer?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
Er was maar 1 beveiliger aanwezig gisteren.... zelfde indringer als daarvoor
Pff dan ben je zo binnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:32 schreef Kinga het volgende:
Er was maar 1 beveiliger aanwezig gisteren.... zelfde indringer als daarvoor
Was een jonge blonde vrouw die we wel vaker hebben zien lopen (bv bij fotoshoots). Zo dik is ze toch helemaal nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:34 schreef Deisyy het volgende:
gisteren na de ruzie tussen Brian en Tommy liep er volgens de dj ook een dikke huisvrouw tussen
Dus ik moet eerst die Peppie en Kokkie zender bellen, roepen dat Brian een lul en Huub een held is, en dan pas mag ik mijn oordeel vormen over de andere bellers?quote:
Ik heb d'r ook zien lopen gisteren en het viel wel mee, maar ik vond het wel een mooie opmerkingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Was een jonge blonde vrouw die we wel vaker hebben zien lopen (bv bij fotoshoots). Zo dik is ze toch helemaal niet
Je haalt mijn opmerking wel een beetje uit zijn context nu hequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:35 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Dus ik moet eerst die Peppie en Kokkie zender bellen, roepen dat Brian een lul en Huub een held is, en dan pas mag ik mijn oordeel vormen over de andere bellers?![]()
Sorry, maar vanuit mijn luie bange stoel: Ik luister en het zijn voornamelijk GEKKEN die bellen.
Hij belt nav de mailtjes die hij krijgt. Hij gaat straks BigBreg bellen .quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef cindy10 het volgende:
bellen heeft dus geen nut meer?![]()
hij gaat alleen zelf nog bellen?
dan ga ik verder geen moeite doen,en zie wel of hij me terugbeltquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij belt nav de mailtjes die hij krijgt. Hij gaat straks BigBreg bellen .
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dan ga ik verder geen moeite doen,en zie wel of hij me terugbelt![]()
ben ook nog aan het werk namelijk....maargoed als hij belt dan kan ik hem altijd nog te woord staan.
mijn werk kan je doen met 1 vinger in je neus!
Post dan niet zo cryptisch!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je haalt mijn opmerking wel een beetje uit zijn context nu he![]()
Degene die ik vooral in gedachten had bij het schrijven, snapt mij zeer zeker prima.
weer een paar nummers,wat mensen terugbellen,en dan gaat de telefoon weer openquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
en 9 op je toetsenbord.![]()
Ik ga het niet meer geloven, alweer muziek
En toch vond beller NL een goede sitequote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Beller wil weten waarom hij op Nowlive een ban heeft gehad; hij had alleen maar een plaatje aangevraagd ofzo en gezegd had sms voor Brian. Sly weet het niet.
Tja. Sly bood niet eens aan het uit te zoeken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch vond beller NL een goede site
ene bigbreg van vol. een brian en amanda fan die met haar bek vol tanden kwam te staan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:58 schreef Dementor het volgende:
Nou nou de beruchte BB meer dan gegiegel komt er niet uit.
Amanda is dom en dat is zijn (neutrale) meningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |