Ja die zijn nu wel zeker van promotie. Dus die heb je bij deze geclaimdquote:Op zondag 18 mei 2008 15:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ruil Hansa volgend seizoen graag in voor Hoffenheim.
Die is inprincipe ook vrij ja. Even niet aan gedachtquote:Op zondag 18 mei 2008 16:12 schreef dndiek het volgende:
Hertha BSC zal ook vrij zijn lijkt me
Bijdezequote:Op zondag 18 mei 2008 23:45 schreef mcyodogg het volgende:
Lijkt me leuk om weer BMG te zijn, Bos.
Okeequote:Op zondag 29 juni 2008 12:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik doe trouwens wel gewoon mee met deze, Bos.
Klik.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:03 schreef dndiek het volgende:
Heb je geen foto van Toni en van Bommel? Verder zit het er weer mooi uit
Ik vind wel dat er kampioenssterren moet komen. Een gouden ster boven de naam oid. Dus Bos en ik zouden er dan tussen uit springen.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:01 schreef Beschouw het volgende:
Hier (voorlopige) logo's van deelnemers die bevestigd hebben. Als voetballers van de foto's nog verkocht worden, pas ik het wel aan. Geef dat wel ff door aub, want ik volg Bundesliga niet zo heel goed.
Van Hoffenheim heb ik nog geen leuke foto, die komt later wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bos heeft toch een schaal? Die had jij vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er kampioenssterren moet komen. Een gouden ster boven de naam oid. Dus Bos en ik zouden er dan tussen uit springen.
Maar met kampioenssterren kan je het totaal zien!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Bos heeft toch een schaal? Die had jij vorig jaar.
Zorg nou maar dat je dit jaar weer wint, dan krijg jij seizoen 09/10 weer een schaaltje in je bannerquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar met kampioenssterren kan je het totaal zien!
Zou ik die plaats dan mogen overnemenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef Bos81 het volgende:
Okee jammer. Bremen is dus ook vrij.
Cottbus is nog vrij dus bijdeze welkom in bij de BL-totoquote:Op maandag 14 juli 2008 00:49 schreef fanneke het volgende:
Mocht er nog een plekje vrij zijn, dan meld ik me daarvoor aan.
Ik heb geen afmelding van Chiel-Montagne gehad, dus in principe heeft hij nog Wolfsburg (wel moet hij dus nog bevestigen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:58 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wolfsburg is nog open. Of heb ik iets gemist?
Chiel-Montagne heeft volgens mij geen PM-inbox.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen afmelding van Chiel-Montagne gehad, dus in principe heeft hij nog Wolfsburg (wel moet hij dus nog bevestigen)
Hij heeft al wel een PM gehad (ergens vorige week ofzo) ter herinnering.
Krijgt pas zijn banner na bevestiging.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen afmelding van Chiel-Montagne gehad, dus in principe heeft hij nog Wolfsburg (wel moet hij dus nog bevestigen)
Hij heeft al wel een PM gehad (ergens vorige week ofzo) ter herinnering.
Ik kreeg geen fout melding bij het verzendenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Chiel-Montagne heeft volgens mij geen PM-inbox.
UIteraardquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Krijgt pas zijn banner na bevestiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |