Even kort de bedoeling van deze toto:
Een aantal users spelen een soort van competitie tegen elkaar. Deze users hebben een ploeg uitgekozen om mee te spelen. Er wordt gespeeld aan de hand van het schema van de Bundesliga.
Dus als Bayern Munchen tegen HSV speelt. Spelen de users die deze ploegen hebben uitgekozen ook tegen elkaar.
Iedere Bundesliga ronde kan er voorspeld worden aan de hand van het toto-principe. Dus een 1 voor een overwinning van de thuisploeg, een 2 voor winst van de bezoekers en een X voor een gelijkspel. Dit doe je door achter de wedstrijd je "Kruisje" te zetten.
Bijvoorbeeld: 16.08.08 15:30 Bayer Leverkusen : Borussia Dortmund
1Wie in het onderlinge duel het meest aantal kruisjes goed heeft, wint de wedstrijd en krijgt 3 punten. Bij een gelijkspel worden de punten uiteraard gedeeld.
Ik wil graag meedoen, maar er zijn al 18 deelnemers, wat nu?Nou dan mag je gewoon mee doen hoor. Er wordt ook een aparte lijst bijgehouden met degene die het vaakst de meeste juiste voorspellingen heeft per ronde. Hier mogen ook deelnemers mee doen die niet aan de competitie meedoen. Zo vergroot je overigens ook de kans dat je de plaats kan innemen van een user die te vaak niet meedoet of aan heeft gegeven te willen stoppen.
Kan ik iets winnen?Nee, dit is puur voor de lol.
Ik ben een paar weken weg, hoe kan ik voorspellenJe kan de rondes even opzoeken en mij even een PM sturen of de voorspellingen hier neer zetten
Nou dit was de uitleg. Nu weer verder met het nieuwe seizoen.
Deze deelnemers hebben al toegezegd deel te nemen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chiel-Montagne heeft de voorgaande edities meegedaan met Wolfsburg. Hij heeft hier nog gewoon recht op, maar moet nog steeds bevestigen. Wat mij betreft heeft hij nog tot vrijdag om te bevestigen, anders gaat Wolfsburg naar de eerste deelnemer die hier post, die nog niet deelneemt.
In de volgende post komt de eerste ronde van het nieuwe seizoen (15 augustus is de eerste wedstrijd).