in 2013 gaan we gewoon de CL winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afwachten maar, hij speelt pas in de B1 (super getalenteerde lichting wel!) dus hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
Ik zet alvast het bier koud.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.
http://ajax1.nl/?q=node/1036
quote:ik ben de bron zat net naast de arena toen hoorde ik dat van de bron
quote:marnic hen je ff mailtje gestuur chek ff en geef andwordt
*** Ajax1 Redacteur ***
Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos overquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.
Bron nu.sport
Ik moet bekennen dat de naam Kluivert mij ook wel door het hoofd schoot.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
Officieel zijn het "supporters" ja, maar aan de Englische langhuage op die site is ook al te zien dat het meerendeel jonge personen zijn die stoer doenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos over
Media
Zal Koster het toch nog snappen in de laatste 2 wedstrijden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heitinga-Lindgren vormen het centrale duo. Vertonghen zoals verwacht linksback en Urby ''hangend links''.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:29 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die Sopcast te ingewikkeld vinden en geen Tele2 hebben heb ik hier een goed alternatief:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
thuis 1-0 of 2-0 winnen moet kunnenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat helemaal nergens over dit.. sjonge jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |