abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58596127
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Vito Wormgoor dacht ik. Zat vorig seizoen aan het eind al een keer bij de selectie.
pi_58596143
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Vito Wormgoor en Donovan Slijngard spelen centraal maar dat zijn niet de beste. Rechtsback is geloof ik Marijn Sterk.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:17:39 #128
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_58596182
Sterk is naar Volendam..
pi_58596193
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Messenga het volgende:
Sterk is naar Volendam..
echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.
pi_58596214
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.

Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajax

er hebben alleen nog maar Ajacieden gescoord op dat toernooi voor Nederland

Meeuwis is zeker wel een goede speler, vind ik niets minder dan de zeeuw en is nog een stuk goedkoper ook.
No bitch to me
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:20:29 #131
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596217
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:13 schreef DANILXL het volgende:

[..]

bron? en wat bedoel je precies?
Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen. Normaal zou je zeggen dat die club wanhopig is om Meeuwis tegen een redelijke prijs van de hand te doen, vond dat ze dan toch een hoog bedrag voor 'm wilden hebben van Groningen.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58596234
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajax

er hebben alleen nog maar Ajacieden gescoord op dat toernooi voor Nederland

Meeuwis is zeker wel een goede speler, vind ik niets minder dan de zeeuw en is nog een stuk goedkoper ook.
om 20.45 word de hele wedstrijd herhaald op Eurosport. Ga t opnemen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:22:36 #133
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_58596247
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen.
Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:23:03 #134
108558 Messenga
pi_58596253
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:18 schreef toma het volgende:

[..]

echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)omen,SteurBlijft.htm
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:23:44 #135
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58596263
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:22 schreef Schimpie het volgende:

[..]

Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.
Ah kom op, bij Roda is het toch altijd al één grote orgie geweest
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_58596266
Vorige zomer waren er geloof ik diverse engelse sub toppers die interesse hadden in gabri en Emanuelson.

Is deze interesse nu volledig verdwenen? want Urby weg doen voor een paar leuke centen zou best goed zijn.
pi_58596288
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Static-NL het volgende:
Vorige zomer waren er geloof ik diverse engelse sub toppers die interesse hadden in gabri en Emanuelson.

Is deze interesse nu volledig verdwenen? want Urby weg doen voor een paar leuke centen zou best goed zijn.
Urby moet gewoon blijven.
pi_58596289
Die linksback van Oranje -17 Lorenzo Burnet, ook Ajacied, is ook wel een goede.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58596310
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef koningdavid het volgende:
Die linksback van Oranje -17 Lorenzo Burnet, ook Ajacied, is ook wel een goede.
even offtopic

waar zit jij de wedstrijd te kijken?
pi_58596314
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58596368
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.

Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
Heb ik hele betogen getypt de laatste tijd wordt het nog niet gewaardeert

Maar om ontopic te blijven:

Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Koning.
pi_58596382
Vast niet, die jongen moet gewoon lekker een half tot een heel jaar verhuurd worden.
pi_58596395
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef toma het volgende:

[..]

waarom moet hij blijven?

Meestal speelt hij als linksback en daar speelt hij echt slecht, vertonghen is beter op die positie.
Aanvallend is hij beter maar niet goed genoeg. Te veel bal verlies en teveel onzuivere passes. Die 1 2 passes die wel goed zijn per wedstrijd zijn gewoon niet genoeg.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:32:47 #144
108558 Messenga
pi_58596408
V/d Heijden zie ik sowieso wel overkomen. Anita ben ik persoonlijk geen groot fan van. Ben vooral benieuwd naar Goossens.
pi_58596409
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:

Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Anita is pas terug van een schouderblessure, de revalidatie in ieder geval. Denk niet dat hij door gaat breken, het middenveld is al prima bezet. Misschien als er blessures of schorsingen zijn, eerder denk ik niet. Lijkt mij het beste dat-ie verhuurd wordt aan een subtopper. Jari blijft denk ik nog gewoon spelen bij Fulham en wie weet nog een club.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58596418
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef toma het volgende:

[..]

even offtopic

waar zit jij de wedstrijd te kijken?
Eurosport stream.

Wedstrijd is al bijna afgelopen, nog 7 minuten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58596428
quote:

[..]

Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
pi_58596442
quote:

[..]

Je hebt het over Jan-Arie? Zou mooi zijn als hij volgend jaar wat wedstrijdjes kan meepakken. Ik heb erg veel vertrouwen in hem. Bij Jong Ajax steekt hij er elke week weer bovenuit als ik vrienden van me mag geloven.

Verder dacht ik eerst even dat je het over Litmanen had. Dat zou natuurlijk helemaal geweldig zijn als hij ook nog terug kwam. Als stagiair die zich bijvoorbeeld speciaal met het middenveld bezighoudt. Dan heb je De Boer voor de verdediging, Litmanen voor het middenveld, Johnny van 't Schip voor de buitenspelers en Marco en Dennis die zich met de spitsen bemoeien. Als dat geen garantie voor succes is...
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:35:47 #149
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58596465
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef toma het volgende:

[..]

Precies, als linksback is hij niets maar dat is iedereen al duidelijk geworden. Ik hoop dat Van Basten hem volgend jaar gewoon af en toe op het middenveld een kans geeft.

Meeuwis weet ik niet zo, hij is al redelijk oud en ik denk dat hij het niveau niet aankan.

Edit: @Hierboven was er niet een mondelingen afspraak tussen Ajax en Litmanen dat zodra zijn spelers carriere voorbij was hij stage kwam lopen?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58596471
quote:

[..]

Ik hoop echt dat vd Heijden een kans gaat krijgen in het eerste. Die jongen heeft zo verschrikkelijk veel kwaliteiten, voor mij is het echt een raadsel waarom hij niet vaker heeft meegedaan bij het eerste. Maargoed ik heb geen Adrie Koster op mn paspoort staan. Verder hoop ik dat Martina bij de selectie komt, speelt zeer goed bij jong Ajax. Als hij geen kans krijgt van v. Basten is het denk ik goed dat hij een jaartje verhuurt wordt.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:31 schreef Static-NL het volgende:

[..]

waarom moet hij blijven?

Meestal speelt hij als linksback en daar speelt hij echt slecht, vertonghen is beter op die positie.
Aanvallend is hij beter maar niet goed genoeg. Te veel bal verlies en teveel onzuivere passes. Die 1 2 passes die wel goed zijn per wedstrijd zijn gewoon niet genoeg.
Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')