Ik denk dat het nog wel meevalt hoor. Een jongen als Huth is pas 23 en kan dus best makkelijk bij Ajax twee a drie jaar voetballen voor een 1,2 miljoen; misschien iets meer, om daarna nog wel die echte klapper te maken in Duitsland, Engeland, Italie of Spanje.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:11 schreef Messenga het volgende:
Vervelende is dat de meeste spelers van naam echt een flinke hap uit hun salaris moeten weglaten willen ze naar Ajax komen. Geloof dat Huntelaar 2m per jaar verdient, wat ik toch een flink salarisplafond vind voor Ajax. Een Huth heeft ook bij Chelsea gespeeld. Middlesbrough is ook niet de minste qua salaris.
Misschien. De naam Ajax is nog steeds groot. De uitstraling en de naam van Van Basten is er ook echt nog wel wereldwijd. Dan heb je ook nog eens Bergkamp, de Boer en Blind (niet direct als trainer) rondlopen als grote namen in de trainersstaf. Denk dat Huth genoeg nog kan leren van Frank de Boer.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:38 schreef Messenga het volgende:
Zie jij een Simic of een Huth komen dan?
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:35 schreef tha_dark het volgende:
Wat een niveau op de 3e pagina! (ik heb 50 posts per pagina aanstaan) Complimenten jongens ;)
Dus om nog even ontopic door te gaan:
Wat moet er met De Jong gebeuren komend seizoen? Basisspeler, invalbeurten of bijvoorbeeld (zoals aisatti) verhuurt worden aan een subtopper?
Ik ben er zelf nog niet helemaal uit, stel dat onze argentijn het ineens super gaat doen op die positie of Perez vindt zijn oude vorm terug dan kan het wel eens zijn dat hij veel wedstrijden op de bank zit en dat is toch jammer van zo´n groot talent. Maar als je hem verhuurt en Cvitanich blijkt tegentevallen en Perez ook dan zit je met een probleem op die positie...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ----------------------(Gentenaar)----------------------- ======================================================== Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen- (Ogararu)-----(vd Wiel)------(Colin)-----(Emanuelson) ======================================================== -------------------Gabri-----Lindgren------------------- ------------(vd Heijden)-----(de Zeeuw)----------------- ======================================================== Suarez------------------de Jong----------------Sulejmani (Rommedahl)-------------(Perez)-------------(Emanuelson) ======================================================== ------------------------Huntelaar----------------------- -----------------------(Cvitanich)---------------------- |
Ja dat ziet er idd wel goed uit ja!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]
Denk niet dat De Zeeuw komt voor de bank. En daarvoor zal hij ook veel te duur zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Van mij mag ie in de basis. Hij doet niet veel onder voor Perez en hij kan alleen maar beter worden, dat zie ik bij Perez niet meer gebeuren. Onze Argentijnse vrind is denk ik niet gehaald voor op het middenveld maar echt als aanvaller. Ik zie het meer zo voor me:
[ code verwijderd ]
Als back-up voor Gabri/Lindgren?quote:
Speelt de laatste weken wel minder (komt ook door het feit dat hij in de clinch zit met Atteveld) maar hij heeft dit seizoen toch aardig weten te imponeren. In de thuiswedstrijd tegen PSV vooral toen hij Afellay volledig in de tang had.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:00 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als back-up voor Gabri/Lindgren?
Niet eens een gek idee eigenlijk.
27 geloof ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
De Zeeuw zal idd niet goedkoop zjin maar als die voor een redelijke prijs gehaald kan worden dan mag die van mij wel de strijd met Gabri en Lindgren aangaan voor een basisplaats. Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Wel wat ouder idd, maar het lijkt me ook geen speler die gaat zeiken als ie eens op de bank beland, en dat soort jongens heb je nodig.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:03 schreef tha_dark het volgende:
Meeuwis lijkt me ook geen slecht idee maar die is toch al wat ouder ofniet?
Meeuwis lijkt me idd een goeie. Anders misschien Davids?? Weet nog steeds niet wat hij volgend jaar gaat doen. En anders zet je het middenveld gewoon om naar:quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:58 schreef sjimz het volgende:
toma, je gaat er alleen al wel vanuit dat De Zeeuw naar Ajax komt.
Wie zet je op die positie als backup als De Zeeuw niet komt?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ----------------------(Gentenaar)----------------------- ======================================================== Silva---------........--------Vermaelen------Vertonghen- (Ogararu)-----(vd Wiel)--------(Colin)------(Emanuelson) ======================================================== ------------------------Gabri--------------------------- ---------------------(Lindgren)------------------------- ======================================================== --De Jong----------------------------------Emanuelson--- -(Perez)-------------------------------------(Luque ??)- ======================================================== Suarez------------------Huntelaar--------------Sulejmani (Rommedahl)------------(Cvitanich)------------(Leonardo) |
bron? en wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:12 schreef Ruiseart het volgende:
Meeuwis![]()
Atteveld heeft met z'n vrouw liggen rommelen, die gast speelt geen wedstrijd meer voor Roda. Nog eventjes wachten en zijn transferprijs gaat aardig kelderen. Prima voor de breedte.
Vito Wormgoor dacht ik. Zat vorig seizoen aan het eind al een keer bij de selectie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
Vito Wormgoor en Donovan Slijngard spelen centraal maar dat zijn niet de beste. Rechtsback is geloof ik Marijn Sterk.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:11 schreef tha_dark het volgende:
Wie speelt er op dit moment op de rechtsback positie in Jong Ajax/A1? En centraal? Er moet zeker een ervaren kracht bijkomen in het centrum (en dan geen type Urzaiz of Kuffour) en verder kan Lindgren ook nog best achterin spelen als back up dus 2 centrum verdedigers lijkt me een beetje overdreven. Laat ze eerst maar eens één goede vinden.
echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:17 schreef Messenga het volgende:
Sterk is naar Volendam..
Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajaxquote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.
Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen. Normaal zou je zeggen dat die club wanhopig is om Meeuwis tegen een redelijke prijs van de hand te doen, vond dat ze dan toch een hoog bedrag voor 'm wilden hebben van Groningen.quote:
om 20.45 word de hele wedstrijd herhaald op Eurosport. Ga t opnemen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Het is 2-0 voor Nederland door Ricardo van Rhijn, ook een speler van Ajax![]()
er hebben alleen nog maar Ajacieden gescoord op dat toernooi voor Nederland![]()
Meeuwis is zeker wel een goede speler, vind ik niets minder dan de zeeuw en is nog een stuk goedkoper ook.
Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:20 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het is een publiek geheim in Kerkrade en omstreken dat Atteveld met de vrouw van Meeuwis heeft liggen rommelen.
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)omen,SteurBlijft.htmquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:18 schreef toma het volgende:
[..]
echt waar? Sterk is trouwens een linksbenige verdediger.
Ah kom op, bij Roda is het toch altijd al één grote orgie geweestquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:22 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens een gerucht, het is gewoon onzin.
Urby moet gewoon blijven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:24 schreef Static-NL het volgende:
Vorige zomer waren er geloof ik diverse engelse sub toppers die interesse hadden in gabri en Emanuelson.
Is deze interesse nu volledig verdwenen? want Urby weg doen voor een paar leuke centen zou best goed zijn.
even offtopicquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:25 schreef koningdavid het volgende:
Die linksback van Oranje -17 Lorenzo Burnet, ook Ajacied, is ook wel een goede.
Heb ik hele betogen getypt de laatste tijd wordt het nog niet gewaardeertquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef RayMania het volgende:
Zo. Vanaf pagina twee opgeschoond (pagina 1 doe ik zo direct).
Voor het overgrote deel van de users hier; neem eens een voorbeeld aan twi, Radegast en BliksemSchigt. Dát zijn discussies, zulke posts willen we zien.
Niet oeverloos gelul over bier, strand, spelling, etc. Slinger msn aan, stuur elkaar pm, ga lekker naar PUB, zoek een ander forum desnoods, maar niet hier meer. Hier gaat het over Ajax, het heet toch het Ajax-topic? Jullie verpesten het voor de rest. Af en toe een offtopic reactie is niks mee, maar géén pagina's vol. Ik ben het zat, de serieuze users zijn het zat. Dan maar zo.
waarom moet hij blijven?quote:
Anita is pas terug van een schouderblessure, de revalidatie in ieder geval. Denk niet dat hij door gaat breken, het middenveld is al prima bezet. Misschien als er blessures of schorsingen zijn, eerder denk ik niet. Lijkt mij het beste dat-ie verhuurd wordt aan een subtopper. Jari blijft denk ik nog gewoon spelen bij Fulham en wie weet nog een club.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:
Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Eurosport stream.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:26 schreef toma het volgende:
[..]
even offtopic
waar zit jij de wedstrijd te kijken?
Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb ik hele betogen getypt de laatste tijd wordt het nog niet gewaardeert
Maar om ontopic te blijven:
Wie zien jullie komend jaar definitief naar het eerste doorstromen. Zal Anita eindelijk de stap kunnen maken en zal Jari zich laten zien komend jaar?
Je hebt het over Jan-Arie? Zou mooi zijn als hij volgend jaar wat wedstrijdjes kan meepakken. Ik heb erg veel vertrouwen in hem. Bij Jong Ajax steekt hij er elke week weer bovenuit als ik vrienden van me mag geloven.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Precies, als linksback is hij niets maar dat is iedereen al duidelijk geworden. Ik hoop dat Van Basten hem volgend jaar gewoon af en toe op het middenveld een kans geeft.quote:
Ik hoop echt dat vd Heijden een kans gaat krijgen in het eerste. Die jongen heeft zo verschrikkelijk veel kwaliteiten, voor mij is het echt een raadsel waarom hij niet vaker heeft meegedaan bij het eerste. Maargoed ik heb geen Adrie Koster op mn paspoort staan. Verder hoop ik dat Martina bij de selectie komt, speelt zeer goed bij jong Ajax. Als hij geen kans krijgt van v. Basten is het denk ik goed dat hij een jaartje verhuurt wordt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Heb ik hele betogen getypt de laatste tijd wordt het nog niet gewaardeert
Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:31 schreef Static-NL het volgende:
[..]
waarom moet hij blijven?
Meestal speelt hij als linksback en daar speelt hij echt slecht, vertonghen is beter op die positie.
Aanvallend is hij beter maar niet goed genoeg. Te veel bal verlies en teveel onzuivere passes. Die 1 2 passes die wel goed zijn per wedstrijd zijn gewoon niet genoeg.
Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:32 schreef Messenga het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Goossens.
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb er niet echt veel vertrouwen in. Zit volgens mij ook meestal op de bank bij Jong Ajax.
Verdere vind hij zichzelf ook niet echt een buitenspeler, maar meer een linkshalf.
Donald maakte inderdaad altijd een erg goede indrukquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ikzelf hoop dat Donald echt door kan stromen.
Het is een speler die zowel aanvallend als verdedigend op het middenveld volgens mij inzetbaar is. Hij heeft een erg fysieke uitstraling en hij doet mij toch altijd een beetje aan Vieira denken. En ook hij is pas 19 jaar.
het probleem is dat ik hem niet meer veel zie groeien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:36 schreef toma het volgende:
[..]
Urby is geen linksback maar een linkshalf, als hij daar speelt zie je echt dat hij een goeie trap in zn benen heeft en technisch een goede ontwikkeling maakt. Maar hij neemt niet altijd de juiste beslissing en verdedigend is ie ook niet goed, daar moet hij nog in groeien.
Begint dan zo langzamerhand op Boerrigter te lijken, die nu bij Zwolle (?) voetbalt.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:40 schreef toma het volgende:
[..]
precies, een paar jaar geleden was het echt een super talent maar hij staat een beetje stil in zn ontwikkeling.
Handig om de wedstrijd op het slot te gooien door hem als invaller in te brengen. Met zijn snelheid kan hij voor het nodige gevaar zorgen (bijvoorbeeld tegen Roda JC thuis, counteren naar 4-2). Als bassispeler een duidelijke nee, komt zijn man amper voorbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
ik vind dat hij het dit seizoen zeer goed gedaan heeft als je bekijkt hoe negatief iedereen over zijn komst was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:43 schreef Messenga het volgende:
Sowieso mag je voor de buitenspeler positie wat mij betreft wel eens een opschoning gebruiken, daar lopen echt te veel spelers voor rond.
Ik ben trouwens voor behoud van Dennis Rommedahl. Hoe denkt de rest hier over?
dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:52 schreef koningdavid het volgende:
Castilion weer gescoord bij EK -17. Scoort veel die man.
Altijd welkom, wat spitsentalent in de jeugd.
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:47 schreef toma het volgende:
[..]
dat doelpuntje van v. Rijhn?? zat er zeker goed in. Lopen een aantal flinke talentjes rond.
Dat was Hose een paar jaar geleden ookquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Minder snel dan Castillion sowieso. En Hosé was volgens mij ook geen topscorer aller tijden bij Oranje -17.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat was Hose een paar jaar geleden ook
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.quote:Ajax-supporters boos over gekopieerd shirt
AMSTERDAM – Supporters van Ajax zijn ontzet over het nieuwe shirt van Birmingham City. Het uittenue van de Engelse club voor volgend seizoen lijkt namelijk als twee druppels water op het thuisshirt van de hoofdstedelingen.
De Amsterdamse fans lieten dit voorval niet over zich heengaan en hebben en masse hun ongenoegen geuit over dit gekopieerde hesje. Bovendien zijn meerdere supporters op de site waar het tenue gepresenteerd werd, in discussie gegaan met Engelse voetbalfans.
De acties en commentaren hebben echter nog niet geresulteerd in het gewenste effect. De shirts liggen morgen gewoon in de winkel. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Bron?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:10 schreef Wooldoor het volgende:
Dinsdag trouwens presentatie van Sulejmani bij Ajax?
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:50 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Rhijn maakt ook een goede indruk ja, mooie goal ook. Helemaal voor een verdediger.
Castillon is de grote ster, was daarom ook wel een beetje ego aan het eind, maar hij heeft zeker wel potentie. Groot, sterk, snel en doeltreffend. Completer zie je ze bijna niet.
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.quote:
Nog iets teveel van het goede denk ik. Kluivert was in de jeugd onaantastbaar. Liep dwars door iedereen en scoorde minstens 5 keer per wedstrijd ofzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
in 2013 gaan we gewoon de CL winnenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Afwachten maar, hij speelt pas in de B1 (super getalenteerde lichting wel!) dus hij heeft nog wel een lange weg te gaan.
Ik zet alvast het bier koud.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:05 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het waar is, maar de laatste tijd zijn er zoveel Sulejmani geruchten dat het bijna wel zeker lijkt.
http://ajax1.nl/?q=node/1036
quote:ik ben de bron zat net naast de arena toen hoorde ik dat van de bron
quote:marnic hen je ff mailtje gestuur chek ff en geef andwordt
*** Ajax1 Redacteur ***
Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos overquote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Was het niet meer trash talk? Overigens snap ik niet waar die supporter zich zo druk over maken.
Bron nu.sport
Ik moet bekennen dat de naam Kluivert mij ook wel door het hoofd schoot.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
een vergelijking met Kluivert is teveel van het goede of is dat wel op zn plaats?
Officieel zijn het "supporters" ja, maar aan de Englische langhuage op die site is ook al te zien dat het meerendeel jonge personen zijn die stoer doenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat een onzin weer! Er zijn wat van die Ajaxshowtime jochies (die 1 keer per jaar naar Ajax komen, gemiddeld 15 zijn, geen Engels spreken en het liefst iedereen op internet uitschelden) die stoer doen op die site en meteen zijn wij als "supporters" er boos over
Media
Zal Koster het toch nog snappen in de laatste 2 wedstrijden?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Heitinga-Lindgren vormen het centrale duo. Vertonghen zoals verwacht linksback en Urby ''hangend links''.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:29 schreef toma het volgende:
Voor de mensen die Sopcast te ingewikkeld vinden en geen Tele2 hebben heb ik hier een goed alternatief:
http://www.soccerstream.d(...)97eaf8a57bcfd64e9721
thuis 1-0 of 2-0 winnen moet kunnenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Gaat helemaal nergens over dit.. sjonge jonge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |