aan het eind van de dag....quote:Op zondag 11 mei 2008 11:24 schreef wyccie het volgende:
Ik werd langzaam wakker van de kerkklokken.
Kleren wassen, afwassen, schoonmaken, studeren. Ben benieuwd hoeveel ik van mijn lijstje kan strepen.
Helaas niet........... Nog even wachten, dan mag ik weer aan het heerlijke koude bier. Je weet wel; in zo'n glas waar de condens vanaf druipt.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en toen zat iedereen buiten in de zon
Dat is wel het meest realistische scenario, ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aan het eind van de dag....
wassen -> gedaan
schoonmaken -> gedaan
afwassen -> gedaan
studeren.....
quote:Op zondag 11 mei 2008 12:30 schreef Wiebelkont het volgende:
O, shit, ik zit ook op Wiebels account.![]()
Soempie hier dus.
Met dit weer hoef je ook niet veel aan te hebben...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik ben ook nog niet eens aangekleed. Weer zo'n typische zondag.
Flinke klus zeker?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster is bezig z'n harddisks op te schonen en te backuppen...
ah okquote:Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Sirda heeft hier ook wel gepost. Beste vriend van Sven.![]()
Ik ben in slaap gedonderd en toen ik wakker werd was het 6 uur 's morgens.
ik schrijf het altijd met een qquote:Op zondag 11 mei 2008 12:39 schreef wyccie het volgende:
Stomme reclames. Barbecue is met een c, niet met een q.
Ben wel al aangekleed. Zo met Sven richting Zeeland rijden en bij z'n ouders op bezoekquote:Op zondag 11 mei 2008 12:36 schreef wyccie het volgende:
Ach, ik ben ook nog niet eens aangekleed. Weer zo'n typische zondag.
Sirdalord.quote:
Je hebt niet echt een goeie dagquote:Op zondag 11 mei 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:![]()
De lichten van de auto stonden nog aan. Dus wegrijden gaat zo niet.![]()
quote:
Dan laat je Sven dat ding toch aanduwen met dit lekkere koele weertje?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:![]()
Nou, dan spreken we je over drie dagen wel weer.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nu 4 externe HD's en de belangrijkste zaken daarvan (eigen opname's, andere muziek, Office-bestanden e.d.) wil ik allemaal gebackupped hebben, zodanig dat alles op minstens 2 HD's staat.
Veel kopieerwerk over en weer dus en dat duurt even, omdat het om flink wat GB's gaat.
Zit er geen verklikkertje in jullie karretje dan dat gaat piepen zodra je de sleutel uit het kontakt haalt en de lichten branden nog...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:![]()
Hou op. M'n dag is nog maar net begonnen.quote:
Ouwe bak is het, he.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit er geen verklikkertje in jullie karretje dan dat gaat piepen zodra je de sleutel uit het kontakt haalt en de lichten branden nog...
Dacht dat dat tegenwoordig standaard was...
Ik heb hier 3 PC's en een laptop, dus ik ben en blijf gewoon online via de laptop...quote:Op zondag 11 mei 2008 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou, dan spreken we je over drie dagen wel weer.
Sven, ik heb geen rijbewijs.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
lekker soemp
wie heeft er gereden de laatste keer![]()
Dat scheelt dan wel weer ja.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 PC's en een laptop, dus ik ben en blijf gewoon online via de laptop...
't komt wel goed schatje.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:58 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, ik heb niet zo'n verklikkertje
Das tegenwoordig standaard maar in 1988 nog niet.
En aanduwen gaat niet, er zit centrale vergrendeling in, dus ik kom er nu niet in
Anwb is onderweg...
Wat voor auto is dat (merk, type)?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:58 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, ik heb niet zo'n verklikkertje
Das tegenwoordig standaard maar in 1988 nog niet.
En aanduwen gaat niet, er zit centrale vergrendeling in, dus ik kom er nu niet in
Anwb is onderweg...
Een 03-1988 E34 520i. Een van de eerste modellen. Wel met zonnedakquote:Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor auto is dat (merk, type)?
Wel centrale vergrendeling, maar geen licht-verklikkertje...
Schuif je nu ook een glas Roosvicee naar hem toe?quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schuif je nu ook een glas Roosvicee naar hem toe?
Geen idee, kan ik nog niet helemaal overzien.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel weer ja.![]()
Maar hoe lang staan die computers dan te pruttelen voordat ze klaar zijn?
Nee.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Schuif je nu ook een glas Roosvicee naar hem toe?
Inderdaad, door zulke kinderen heb ik een hekel aan kinderenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wat een walgelijke reclame is dat hè?![]()
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik nog niet helemaal overzien.
Ik kopieer oorspronlijke inhoud A naar B, oorspronlijke inhoud B naar C en oorspronlijke inhoud C naar A, voor zover interessant.
Nu is A naar B bezig en die geeft nu aan nog ruim 2 uur nodig te hebben. Hij staat al ongeveer 1,5 uur te kachelen...
C naar A is denk ik het meeste, dus die zal wel even bezig zijn...
Oh, hehe. Sorry.quote:
oh dat zijn gallige projectenquote:Op zondag 11 mei 2008 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik nog niet helemaal overzien.
Ik kopieer oorspronlijke inhoud A naar B, oorspronlijke inhoud B naar C en oorspronlijke inhoud C naar A, voor zover interessant.
Nu is A naar B bezig en die geeft nu aan nog ruim 2 uur nodig te hebben. Hij staat al ongeveer 1,5 uur te kachelen...
C naar A is denk ik het meeste, dus die zal wel even bezig zijn...
Zolang je de CD's niet op de conussen van je speakers zet, maakt het niet uit...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:16 schreef wyccie het volgende:
Dom vraagje: is het schadelijk voor boxen als je er stapels cd's voor zet? Ruimtegebrek en zo.![]()
Mijn schijven lopen op één PC van A: t/m N:, incl. de slots van de diverse memory-cards...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:17 schreef wyccie het volgende:
Jemig, wat een werk. Ik houd het wel gewoon bij CenD.
Correct, maar als je je speakers plat hebt liggen (don't ask me why...), dat is dat dus theoretisch wel mogelijk...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:18 schreef wyccie het volgende:
Conussen? Die zitten toch binnenin je speakers.
Nee, tenzij Iron Maiden bij jou thuis langskomt en ze live over je speakerset gaan spelen...quote:Het is nu dus niet zo dat het geluid tegen de cd's terugkaatst naar de speaker en zichzelf kapottrilt?
En hebben A, B, C, en D (de PC's) dan geen (sub)partities?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:20 schreef Etcetera het volgende:
oh in mijn geval zijn A, B, C en D 4 verschillende pc'sik heb zelf maar 2 harde schijven, 1 van 20 gb (windows) en 1 van 160 gb.
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:25 schreef Etcetera het volgende:
A heeft maar een schijf van 40gb ofzo, dus daar moet het sowieso vanaf.
B is de laptop die ik heen en weer sleep (niet mijn eigen laptop) om bij mij thuis weer dingen over te zetten, ook maar 40gb ruimte geloof ik.
C is de pc van pitt, en die heeft ongeveer 1terra aan ruimte dus da's plenty
D = mijn eigen pc, en die 160 gb heb ik niet opgedeeldmoet eigenlijk wel
Dat ligt er maar net aan wat je er mee doet...quote:Op zondag 11 mei 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
Uhm, op het stickertje staat 1GB DDR II RAM. Dat is toch best wel heel veel?
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
nee joh, ik heb 2 schijvenwindows staat in z'n eentje te draaien op 20gb schijf, al m'n zooi staat op 160gb schijf
they are called Little Trouble en Big Troubleen m'n USB stick heet Minitrouble
Aha, daarom vroeg ik ook of je nog subpartities had per apparaat.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:31 schreef Etcetera het volgende:
nee joh, ik heb 2 schijvenwindows staat in z'n eentje te draaien op 20gb schijf, al m'n zooi staat op 160gb schijf
they are called Little Trouble en Big Troubleen m'n USB stick heet Minitrouble
80 Euro bij de MediaMarkt (LaCie...)quote:Op zondag 11 mei 2008 13:35 schreef Etcetera het volgende:
ik wil er een 500gb schijf bij hebben, want Big Trouble zit bijna volmaar die krengen zijn nog steeds 100 euro
Hoe moet zoiets?quote:Op zondag 11 mei 2008 13:30 schreef MadMaster het volgende:
Bij Wyccie hetzelfde.
Zet je gebruikersdata (documenten, muziek, Outlook-bestanden e.d.) op een andere partitie dan C:, waar je alleen je OS en je programma's installeert en het scheelt een slok op een borrel bij een crash...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |