quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
Als ze je niet irriteren, waarom open je er dan een klaagbaaktopic over?
Moet ik per se geïrriteerd zijn om te mogen klagen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
Edit: Te laatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
Que?quote:
Je kunt ze toch herkennen aan de witte fietsjes?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Nobu het volgende:
Geen nood TS, de undercover fietsnazi's zullen wel weer paraat staan om de arme student nog wat armer te maken.
Jep, maar dan ben je meestal al wel te laatquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je kunt ze toch herkennen aan de witte fietsjes?
Schotelwijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woonde jij niet in een schotelwijk in Amsterdam?.
je mag er wel fietsen, maar het is nu gewoon een beetje krap, want er staan één eet/drink/weetikveelwat-tentje op wielen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Angst het volgende:
ja mag d'r was schijnlijk niet eens fietsen, gewoon zo'n klote stadwacht tippen
die haat ik trouwens, ik probeer altijd niet te hinderen met fietsen, maar fiets wel graag op door de winkelstraten(als het kan dus niet op zaterdag)
Kermis.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef Karammel het volgende:
Klacht: mensen die naar de kermis gaan en denken dan ongestoord midden op de weg of fietspad kunnen blijven staan. Al heb ik hier het idee dat het niet om een fietspad of weg gaat, maar om een binnenstad.
Toegegeven: Ik heb me zelf voorheen ook altijd geërgerd aan mensen die midden op de weg stil staan, maar dat is iets wat je maar moet kunnen accepteren in een stad. Als ik zelf met een vriend(in) ga shoppen, word ik ook wel eens zo in beslag genomen door alles wat ik om me heen zie dat ik ook wel eens vergeet dat ik midden op de weg stil sta. Puur menselijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef Karammel het volgende:
Klacht: mensen die naar de kermis gaan en denken dan ongestoord midden op de weg of fietspad kunnen blijven staan. Al heb ik hier het idee dat het niet om een fietspad of weg gaat, maar om een binnenstad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed punt trouwens.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef ruud.nl het volgende:
in winkelcentra enzo is het vaak voetgangersgebiedquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:28 schreef cdneger het volgende:
[..]
Que?![]()
'ja mag d'r was schijnlijk niet eens fietsen'
Kan iemand dit misschien vertalen?
Of bedoel je 'waarschijnlijk'?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:14 schreef Angst het volgende:
[..]
in winkelcentra enzo is het vaak voetgangersgebied
daarom ging ik daar een beetje van uit
lees dus weer keihard over mijn eigen spelfouten heen!quote:
Nee, ik woon in de buurt van het centrum (van Amsterdam natuurlijk).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Woonde jij niet in een schotelwijk in Amsterdam?.
Welke buurt ligt nou niet in de buurt van het centrum.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de buurt van het centrum (van Amsterdam natuurlijk).
Je begrijpt toch wat ik bedoel? Niet zeuren dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Welke buurt ligt nou niet in de buurt van het centrum.
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:49 schreef Viking84 het volgende:
Als ik zelf met een vriend(in) ga shoppen, word ik ook wel eens zo in beslag genomen door alles wat ik om me heen zie dat ik ook wel eens vergeet dat ik midden op de weg stil sta. Puur menselijk.
Moet staan niet staat zijn, trouwens?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:47 schreef Viking84 het volgende:
je mag er wel fietsen, maar het is nu gewoon een beetje krap, want er staan één eet/drink/weetikveelwat-tentje op wielen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |