Jaa moet nog wel een keer hequote:
hmm tegenspartelen ofnietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, echt nietIk houd niet van SM als ik onderdanige moet spelen.
Ja dat dacht je zekerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm tegenspartelen ofniet
ik bind je maar eerst goed vast
jazekerquote:
nu moet je het niet te moeilijk makenquote:
Whehehequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet je het niet te moeilijk maken
het is wel laat hoorquote:
Ik doe juist niet moeilijk. Dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nu moet je het niet te moeilijk maken
joowquote:
niet van jouquote:
echt vet jahquote:Op zondag 11 mei 2008 14:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Beckum was tofSTAHLZEIT
coverband van rammstein
op de dvd volkerball ging het net iets beter en leuker. maar het was inderdaad wel zoiets jahquote:Op zondag 11 mei 2008 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
echt vet jahnet zo'n performance als Rammstein zelf
zaterdag, zondag en in de vakantie kan ik allemaal wel, maar heb ff op zondag gestemdquote:Op zondag 11 mei 2008 15:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Poll: Dag FOK! Tukker meet's avonds doordeweeks zaterdags zondags in de vakantie
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
tjah ik kan eigelijk alleen zaterdags nietquote:Op zondag 11 mei 2008 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdag, zondag en in de vakantie kan ik allemaal wel, maar heb ff op zondag gestemd
wat is dat?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zondag, makkelijskt vrij krijgen van 't werk
huldequote:Op zondag 11 mei 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
HEEEE STELLETJE JODEN!!
wat zijn jullie stil
FCT
laat met oppassen?quote:Op zondag 11 mei 2008 19:38 schreef Samzz het volgende:
Ik ben moe. Pffff gisteren oppassen, was mooi laat
slaapkop oniequote:Op maandag 12 mei 2008 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi!
Ben net wakker, kwam vannacht om half 4 thuis van het werk
Mc Donald'squote:Op maandag 12 mei 2008 15:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
slaapkop onie
ik was er vanmorgen om 8.30 al uit
waar werk je dan?
welke?quote:
Gek he als je wel een sociaal leven hebt buiten fok om en dat je niet gelijk reageertquote:Op zondag 11 mei 2008 16:00 schreef rulerofdeath het volgende:
HEEEE STELLETJE JODEN!!
wat zijn jullie stil
FCT
ojah, een levenquote:Op maandag 12 mei 2008 17:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gek he als je wel een sociaal leven hebt buiten fok om en dat je niet gelijk reageert! Verdiende overwinning voor fct, al was die penalty niet terecht! Ajax wint wel volgende week
![]()
![]()
Heerlijk weekend weer gehad met klussen en lekker zaterdag naar Nordhorn geweest. ZwemmenGisteren naar BB geweest, bier smiet'n
![]()
Holten, Nijverdal en Oldenzaalquote:
ik heb al gevraagd of ik bloedrood kon wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vet. ik ben oranje.
Vast niet he?quote:Op maandag 12 mei 2008 20:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb al gevraagd of ik bloedrood kon worden
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |