Lolzz sommige kenmerken van downsyndroom komen ook overeen met autisme/asperger. De combinatie downsyndroom/asperger is ook niet vreemd in downland.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:51 schreef SHE het volgende:
Overigens is de M&M truuk van Milou mij niet vreemd. Toen ik klein was; scheen ik dat ook te doen.
Als ik niet precies kreeg wat ik vroeg, at ik het niet op, want dan klopte het niet in mijn ogen. Mijn moeder kon me wel villen![]()
Maar goed, ik ben dan ook een rare snuiter.
Wat FW zei.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat?
Leer elke dag iets nieuws bij, hier op de koken... workshop... achtig... iets.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
AKnynke wat zal jij een zin in het weekend hebben
Manlief snapt dit soort dingen gelukkig wel, vrienden en familie snappen er geen moer van dus die vertel ook maar zelden watquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:31 schreef FleshWound het volgende:
Steer had wel een punt trouwens, met dat kook-workshopdinges. Toen met de meet keek m'n vader me ook raar aan toen ik zei dat ik "ging koken en eten met mensen van het internet"
Oh, en het project is KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn Nynke!!! Genietze!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Oh, en het project is KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor vandaag, na het weekend volgt nog veel meer
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:36 schreef AKnynke het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[insert lading jompel-smileys]quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:28 schreef AKnynke het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk best belachelijk dat 'mensen ontmoeten van internet' nog steeds een soort taboe is. Of je nou een meisje ontmoet op (ik noem maar wat) toneel en je dus vnl haar toneelspel & uiterlijk kent of een meisje ontmoet op een internetforum waarbij je weet wat ze kookt, dat haar opa ziek is, dat ze van narcissen houdt, dat ze soms aangeschoten matig typt, dat ze bouwkunde studeert en als bijbaantje op zaterdag in een bloemenwinkel staat en je al diverse foto's van haar hebt gezien. Tsja, volgens mij 'ken' je dat 2e meisje een stuk beter, alleen heb je haar pas ontmoet bij de koken workshop achtige dinges en tegen dát wordt raar aangekeken
is ook zoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:37 schreef Isabeau het volgende:
<knip>
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Terwijl internet zo'n verrijking isquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:41 schreef DarkElf het volgende:
is ook zoen toch merk ik dat mensen kunnen kijken van:
Vreemd eigenlijk.
Nu je man nog.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:54 schreef Tezz het volgende:
Isa wat zeg je het toch mooi meid!
Helemaal waar! Ik ben ook wel een beetje over de drempel van 'angst' heen eigenlijk hoor!
Nee, die is ook wel een beetje 'om' volgens mij..................quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu je man nog.![]()
![]()
En Isa, sjompie, wat een lijst!
Hij mag best komen hoor, als we een meet gaan houden in jouw achtertuin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, die is ook wel een beetje 'om' volgens mij..................
Internet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef Tezz het volgende:
Waar kun je trouwens Assepoesters kopen die de tuin netjes voor je vegen????
Bente?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef Tezz het volgende:
Waar kun je trouwens Assepoesters kopen die de tuin netjes voor je vegen????
quote:
Filequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:22 schreef DarkElf het volgende:
Zo, Mr DE is weer op weg naar huis, hopende dat hij niet weer in zo'n monsterfile terecht komt...
maar ja tis Pinksterweekend en die Duitsers zijn dol op onze kust (altijd al geweest) Dus heb hem maar aangeraden om wat te drinken mee te nemen in de auto want om de 20 km een tankstation is daar ook vreemd
FaithyBlo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |