Staat daar helemaal niéts over vermeld?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja en dan weer de helft op tv uitzenden en Huub is weer de lul.Waarom staat er op de tiensite niet dat Brian Tommy heeft geslagen?r
waarom niet?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ds zeker voor die klote rat ..................ossehaas is niet voor op een bbq klote gifrat
Ik denk dat je het tegen mij hebt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Darklight het volgende:
als je erop kotst, kijk je toch lekker niet meer?
heeft Huub ook al uitgesproken.... als hij eruit moet, gaat hij overal stemmen lobbyen voor Clairequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef Kinga het volgende:
Dat zou wel hilarisch zijn. Jaap stemt Huub eruit. En alle stemmen van de Huubfans gaan naar Claire.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:15 schreef Desii het volgende:
heeft Huub ook al uitgesproken.... als hij eruit moet, gaat hij overal stemmen lobbyen voor Claire
Die trekt dat niet, ze vermoord Claire.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:17 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik zou heeeeel graag A's hoofd willen zien wanneer C zou winnen..
En ik hoop dan dat ze weer zaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef tipsch het volgende:
Amanda mag morgen weer autorijden. Ze hoopt dat er nog een examenplek vrijkomt.
Dan moet je even f5 doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Darklight het volgende:
hebn gister na maanden weer streams genomen voor 1 dag, maar kan nog steeds kijken
Ik begrijp niet goed dat ze die kans nog krijgt zo in de finale. Autorijden, golfen, het kan nog steeds niet op.quote:
sinds wanneer is er op zaterdag ook examen?quote:
zaterdag, volgende week, volgende maand van mijn part, maar zakken zal zequote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
sinds wanneer is er op zaterdag ook examen?
Valt dat dan nog onder de eerste dode in een rls of daarbuiten?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die trekt dat niet, ze vermoord Claire.
Ze zal lessen. Nogmaals, ze wacht op het vrijkomen van een examenplek.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
sinds wanneer is er op zaterdag ook examen?
Kind kan weinig...nah, zeg maar gerust niks goed doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat loopt amanda toch voor paal in die babydoll
Wat te denken van die pisnicht met zijn roze vleugeltjes? Wat een droefenis.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:19 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat loopt amanda toch voor paal in die babydoll
De man van slijmspoor, Gerben. Ik noem hem Lulletje Rozenwater.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:25 schreef Smash-it het volgende:
C begint over de ruzie gister met Tommy tegen Charlotte en de man die er bij zit (wie is dat?)
H: Brian sloeg Tommy
C: Ja, hij sloeg Tommyy
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
De man van slijmspoor, Gerben. Ik noem hem Lulletje Rozenwater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |