Aaaaaai Aman waarom heb je deze gekocht, dit is over de datum!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:59 schreef jacq2 het volgende:
[..]
over 2 weken zijn het weer hamburgers van de Aldi
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:59 schreef jacq2 het volgende:
[..]
Tja en dan weer de helft op tv uitzenden en Huub is weer de lul.Waarom staat er op de tiensite niet dat Brian Tommy heeft geslagen,word steeds bozer.Ben echt blij dat die onzin stopt,wat hebben ze van een mooi concept ,een corrupt concept gemaaktquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Huub er wel voor zorgt dat hij binnen 10 minuten weer buiten staat. Terecht.
Ik weet het niet en durf niks meer te voorspellen. Die nep-Antilliaan staat weer te BBQ'en en Huub is in geen velden of wegen te bekennen. Ik vrees het ergste.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:55 schreef tipsch het volgende:
Kan ook niet anders. Brian is gisteren zo door het lint gegaan en dat is allemaal Huub's schuld, zoiets.
Ik zou het inderdaad een hele mooie vinden. Na Huub gun ik Claire de winst en verder niemand andersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef Kinga het volgende:
Dat zou wel hilarisch zijn. Jaap stemt Huub eruit. En alle stemmen van de Huubfans gaan naar Claire.
Daar ben ik ook pislink over. Talpa dus.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tja en dan weer de helft op tv uitzenden en Huub is weer de lul.Waarom staat er op de tiensite niet dat Brian Tommy heeft geslagen,word steeds bozer.Ben echt blij dat die onzin stopt,wat hebben ze van een mooi concept ,een corrupt concept gemaakt![]()
Was dat maar waar. Het wordt met de dag duidelijker dat die gore rat moet winnen. Ik kots op dat hele zooitje, met name de falende FEBO en dat manipulerende kutwijf Flens.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:59 schreef jacq2 het volgende:
+1.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou het inderdaad een hele mooie vinden. Na Huub gun ik Claire de winst en verder niemand anders
Heeft hij Huub in stukjes gesneden en ligt die op BBQ.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet en durf niks meer te voorspellen. Die nep-Antilliaan staat weer te BBQ'en en Huub is in geen velden of wegen te bekennen. Ik vrees het ergste.
ds zeker voor die klote rat ..................ossehaas is niet voor op een bbq klote gifratquote:
Dat zal zeker gebeuren. Als Claire wint, wint Huub ook. Ze zijn hartstikke getrouwd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:00 schreef Kinga het volgende:
Dat zou wel hilarisch zijn. Jaap stemt Huub eruit. En alle stemmen van de Huubfans gaan naar Claire.
Claire is okay!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zal zeker gebeuren. Als Claire wint, wint Huub ook. Ze zijn hartstikke getrouwd.![]()
Daarnaast is Claire een poepie.![]()
Net als ik nooit naar de reguliere uitzendingen kijk, lees ik ook nooit VV. Alleen als het hier langskomt lees ik het. Het staat vol fouten, onvolledigheden en adoratie richting B & A.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Dementor het volgende:
Villa vandaag is bagger, net alsof kijkers dat daadwerkelijk lezen.
Het idee was in het begin om cross platform te gaan, villa vandaag bestaat alleen nog maar om DGK aan het buitenland als cross media platform te kunnen verkopen.
Die bullshit die Poekieroekie "schrijft" neemt toch niemand serieus.
En stoer, ik vind Claire echt een stoer wuuf, hoe ze er telkens tussen springt als Huub bonje heeft.quote:
nee, dat is geen BS.. op NL zijn ze heel fanatiekquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:46 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat gedoe dat Huubfans stemmen sparen geloof ik. Is toch complete bullshit? Jaap denkt dat omdat ie niet weet dat de redactie de poll gemanipuleerd heeft. Werd me heel duidelijk tijdens de chat, hij reageerde echt heel verrast op deze bullshit.
Das makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:06 schreef Darklight het volgende:
als je erop kotst, kijk je toch lekker niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |