Zo doen ze dat op Bonairequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef agter het volgende:
Brian is gek: Hij heeft alles in de bbq gelegd net bij Carlos, zodat het nog lekker warm is voor Charlotte en co...
Lekker hygienisch...
is dat zo? en vervolgens natuurlijk Huubs drugsverleden/gebruik afkeuren, wat zal Amanda die zij zo top vind allemaal gebruiken buiten de kooi?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef fredfik het volgende:
slijmspoor heeft alle tijd,maar dan niet voor huub blijkbaar
Hahaha, smerige quote van Ricardo tussen mijn alimentatieberekeningen lijkt me ook niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Ik ben blij dat ik pas eind dat jaar ga afstuderen, stel dat er opeens een gesprek van H en J of B en A in je scriptie verschijnt door een ongelukkige copy paste.
B: Wil je stoer doen, het was de bedoeling die handdoek uit je handen te slaan!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor bevestigt dat de fans van Huub stemmen sparen.
Maar ze besefte heulemaal niet dat ze daarmee spelinformatie in de villa bracht ...
Ik denk dat Brian haar zo gaat slaan omdat ze partijdig is.
Is voor Brian juist goede info en voor Huub niet! Ze willen de sterkste eruit werken en nu weten ze dat dat blijkbaar nog Huub is. Zeg maar: nog een weekje Huub en daaag Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor bevestigt dat de fans van Huub stemmen sparen.
Maar ze besefte heulemaal niet dat ze daarmee spelinformatie in de villa bracht ...
Ik denk dat Brian haar zo gaat slaan omdat ze partijdig is.
Tuurlijk. En weet je wat ik denk: dat de bewoners punten mogen verdelen naar rato van de laatste pp. Dan heeft B. er lekker veel. En blijft Mannie - smerig wijf - Pannie dus zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is voor Brian juist goede info en voor Huub niet! Ze willen de sterkste eruit werken en nu weten ze dat dat blijkbaar nog Huub is. Zeg maar: nog een weekje Huub en daaag Huub.
Mijn toestemming hebben ze ondanks dat ik hekel heb aan fysiek geweld maar dat kreng heeft door deze info heel wat stuk gemaakt voor Huub. Slijmspoor vind ik overigens een prachtnaam voor die troela.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
Dan Kan nu de regie wel omroepen dat Huub en Claire recht hebben om slijmspoor een beuk te geven.
Heeeeeee top, welkom bij de club, pm mij even waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Tuurlijk. En weet je wat ik denk: dat de bewoners punten mogen verdelen naar rato van de laatste pp. Dan heeft B. er lekker veel. En blijft Mannie - smerig wijf - Pannie dus zeker.
Zeg Kaat, ik heb trouwens ook een permban op VOL.Wat een giller hm.
Jaap heeft ook opgeroepen om niet voor hem te sms-enquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een fout gemaakt.... door meteen naar Jaap te gaan en hem op te hitsen dat Brian nu target nummer 1 zou zijn. Vreemd at Charlotte weinig van DGK weet maar wel weet dat de Huubfans het geld sparen voor de finale.
Ik PM je later wel. Ik heette trouwens 'Fleur' op VOL. Maar die naam was hier al vergeven. Het kwam er op neer dat ik persoonlijk werd aangevallen door Snaptnix en toen ik iets terug zei kreeg ik een ban. Dus dat. Maar ik heb je mailadres nog, dus ik mail je vanavond wel. Moet zo naar de dierenarts.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heeeeeee top, welkom bij de club, pm mij even waaromhaha, ach het is er zo gezellig.
Net zo gezellig als nu in de kapsalon.
Geeft niet, er is iemand, kindje van God die daar ook last van heeft: Huub, Huub, Huub enz roept hij de hele dag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef Spaarne het volgende:
Ik krijg een beetje last van Gilles de la Tourette. Elke keer als ik A. zie heb ik de neiging om 'smerige kuthoer' te roepen. Lastig.
Dat hoort ze in haar salon, zegt ze.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:41 schreef akveor het volgende:
Huub heeft een fout gemaakt.... door meteen naar Jaap te gaan en hem op te hitsen dat Brian nu target nummer 1 zou zijn. Vreemd at Charlotte weinig van DGK weet maar wel weet dat de Huubfans het geld sparen voor de finale.
Zat al te spieken daar, fijn je weer te zien! We mailen wel. Niks ernstigs toch wb dierenarts? Hoor ik wel dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:43 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik PM je later wel. Ik heette trouwens 'Fleur' op VOL. Maar die naam was hier al vergeven. Het kwam er op neer dat ik persoonlijk werd aangevallen door Snaptnix en toen ik iets terug zei kreeg ik een ban. Dus dat. Maar ik heb je mailadres nog, dus ik mail je vanavond wel. Moet zo naar de dierenarts.
Jaap the Puppetmaster maakt ze allemaal gek daar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Smash-it het volgende:
B trekt de laatste 2 popo's in twijfel, Jaap denkt aan de theorie dat Huub-fans op Brian hebben gestemd, zodat jaap zou denken dat brian de groote concurrent is.
A: Ik wil Huub weg.
B: Jaap, wie wil jij weg?
J antwoordt nog niet..
Ik denk dat Huub-fans nog liever dat geld anaal inbrengen dan op Brian te gaan stemmen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:45 schreef Smash-it het volgende:
B trekt de laatste 2 popo's in twijfel, Jaap denkt aan de theorie dat Huub-fans op Brian hebben gestemd, zodat jaap zou denken dat brian de groote concurrent is.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub-fans nog liever dat geld anaal inbrengen dan op Brian te gaan stemmen.
Charlotte weet drommels goed wat haar uitspraken te weeg kan brengen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:47 schreef akveor het volgende:
Ik neem aan dat Charlotte wel even het fatsoen heeft om Huub even te vertellen wat ze te weeg heeft gebracht.
[ afbeelding ]
Brian vind het verdacht dat er geen vliegtuig is over gevlogen tijdens het huwelijk van H en C.
Niet alleen bij volwassen vrouwen hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:51 schreef jacq2 het volgende:
amanda gedraagt zich naar charlotte als een klein meisje: ingetrokken krom ruggetje (doen kleine meisjes ook vaak), lief kijken, op en neer hippen als ze blij is, met haar stem piepjes doen.
Het is verschrikkelijk doorzichtig en ook duidelijk dat dit altijd de manier is geweest waarop amanda haar zin heeft weten te krijgen bij mensen.
alleen, bij volwassen vrouwen komt het heel fout over en lukt het op een gegeven manier niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |