Zo doen ze dat op Bonairequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:31 schreef agter het volgende:
Brian is gek: Hij heeft alles in de bbq gelegd net bij Carlos, zodat het nog lekker warm is voor Charlotte en co...
Lekker hygienisch...
is dat zo? en vervolgens natuurlijk Huubs drugsverleden/gebruik afkeuren, wat zal Amanda die zij zo top vind allemaal gebruiken buiten de kooi?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef fredfik het volgende:
slijmspoor heeft alle tijd,maar dan niet voor huub blijkbaar
Hahaha, smerige quote van Ricardo tussen mijn alimentatieberekeningen lijkt me ook niets.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
Ik ben blij dat ik pas eind dat jaar ga afstuderen, stel dat er opeens een gesprek van H en J of B en A in je scriptie verschijnt door een ongelukkige copy paste.
B: Wil je stoer doen, het was de bedoeling die handdoek uit je handen te slaan!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor bevestigt dat de fans van Huub stemmen sparen.
Maar ze besefte heulemaal niet dat ze daarmee spelinformatie in de villa bracht ...
Ik denk dat Brian haar zo gaat slaan omdat ze partijdig is.
Is voor Brian juist goede info en voor Huub niet! Ze willen de sterkste eruit werken en nu weten ze dat dat blijkbaar nog Huub is. Zeg maar: nog een weekje Huub en daaag Huub.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:35 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Slijmspoor bevestigt dat de fans van Huub stemmen sparen.
Maar ze besefte heulemaal niet dat ze daarmee spelinformatie in de villa bracht ...
Ik denk dat Brian haar zo gaat slaan omdat ze partijdig is.
Tuurlijk. En weet je wat ik denk: dat de bewoners punten mogen verdelen naar rato van de laatste pp. Dan heeft B. er lekker veel. En blijft Mannie - smerig wijf - Pannie dus zeker.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Is voor Brian juist goede info en voor Huub niet! Ze willen de sterkste eruit werken en nu weten ze dat dat blijkbaar nog Huub is. Zeg maar: nog een weekje Huub en daaag Huub.
Mijn toestemming hebben ze ondanks dat ik hekel heb aan fysiek geweld maar dat kreng heeft door deze info heel wat stuk gemaakt voor Huub. Slijmspoor vind ik overigens een prachtnaam voor die troela.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:37 schreef blomst het volgende:
Dan Kan nu de regie wel omroepen dat Huub en Claire recht hebben om slijmspoor een beuk te geven.
Heeeeeee top, welkom bij de club, pm mij even waaromquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:39 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Tuurlijk. En weet je wat ik denk: dat de bewoners punten mogen verdelen naar rato van de laatste pp. Dan heeft B. er lekker veel. En blijft Mannie - smerig wijf - Pannie dus zeker.
Zeg Kaat, ik heb trouwens ook een permban op VOL.Wat een giller hm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |