Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef Dementor het volgende:
Ik heb gewoon sterk het vermoeden dat Brian in het begn als is toegezegd dat hij de winnaar van DGK zou worden en dat daar naartoe gewerkt zou worden.
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian dus gelogen, hij mocht zelf kiezen of hij het wel of niet zou zeggen.
Ze roept alleen Jaap. Jaap heeft net aangegeven een gesprek te willen met B en A.quote:
idd......... of zeg de waarheid, dat ook Brian&Amanda fans precies hetzelfde doenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Slijmspoort komt met spelinfo: de fans van Huub sparen geld om te kunnnen sms'en.
Mens geef die mensen een fruitbehandeling en donder op.
Lees de 2 posts terug.quote:
Ik denk dat Jaap ook de partijdigheid ook wel ziet... probleem is dat Jaap nog steeds kansen ziet en alles aan het berekenen is. Het is de vraag wanneer hij tot de eindconclusie komt dat ook hij niet kan winnen. Zou me top lijken als ze plots de waarheid ontdekken en de koffers maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:31 schreef beequeen het volgende:
Huub terug van de FEBO. Jaap: De FEBO is niet goed bezig en dat met nog maar 2 weken voor de boeg.
En weg streams.![]()
Hij zou het gezegd kunnen hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee dat zie jij verkeerd !Dat deed Brian om Mikey alvast kennis te laten maken met
de echte wereld waarin Mikey ook bedonderd zou worden. Dat deed Mentor Brian als
een soort rollenspel ten GUNSTE van Mikey ! Dat je dat niet ziet
Charlotte:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:37 schreef Dementor het volgende:
Slijmspoort komt met spelinfo: de fans van Huub sparen geld om te kunnnen sms'en.
Mens geef die mensen een fruitbehandeling en donder op.
Ja, dat mag allemaal daarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze roept alleen Jaap. Jaap heeft net aangegeven een gesprek te willen met B en A.
Hij gaat de info van slijmspoor doorgeven over het bellen en SMS'en.
Slijmspoor zegt het nu ook weer tegen Amanda.
Dat dat mag zeg.
Dat zei Amanda al, ze weet hier dus van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef Desii het volgende:
idd......... of zeg de waarheid, dat ook Brian&Amanda fans precies hetzelfde doen
Waarom en wie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef akveor het volgende:
Brian krijgt zondag en maandag bezoek.
En niemand lacht die febo-marionet recht in d'r bek uit?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Charlotte:
"Maar stel je voor, Huub wordt er uitgestemd, dan maak jij volgens mij heel veel kans hoor Claire."
Jaap zei: da's een mazzeltje voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Amanda al, ze weet hier dus van.
Brian krijgt zondag en maandag bezoek????? Van wie en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |