Huh.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef mootie het volgende:
Voor de kenners, Jaaps huid word geremineraliseerd en geëxfolieerd.
Carlos gaf Brian ook gelijk toen hij Amanda in haar gezicht had gespuugd met zijn reactie van "Wat moest je anders?" of iets in die richting. Dat is volgens mij net zo'n primitief alfamannetje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub krijgt geen gelijk van Carlos.......Carlos wijst hem op z'n dom "ja" zeggen en op het spel
Komt ze nog wel achter.Kijken of ze dan nog trots is op die spierbundel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:09 schreef Dementor het volgende:
Oh oh wat is dellie toch weer stoer aan het doen met haar vriendje de spierbundel
En dat begrijp ik dan niet. Waarom daag je dan iemand uit? Om iemand nee te laten zeggen? Dat gaat mijn logca te boven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
En het gaat weer over Huub. Huub had nee moeten zeggen volgens Brian en Carlos.
Goed dat je even helpt herinnerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Brian: Nu willen ze het gooien op zielig of dit en dat.
Brian kent gewoon geen eergevoel, het is een mannetje van de straat. Maar dat liet hij al zien door vals te spelen tegen een zwerver met domino.
ja en dan uitgemaakt worden voor lafbek........quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:05 schreef Disana het volgende:
En het gaat weer over Huub. Huub had nee moeten zeggen volgens Brian en Carlos.
Ze kunnen zeggen wat ze willen van Huub, maar hij is nooit laf, ik vind het een stoer mannetje. Hij vond het doodeng dat sparren met Brian en schrok zich rot toen hij het zag staan op de agenda, maar hij zei meteen ja, dat doe ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja en dan uitgemaakt worden voor lafbek........
Want dat is iets waar Huub helemaal niet tegenkan en wat dan zeker gebeurd was......... al zouden zijn redenen om het niet te doen nog zo valide zijn; B&A zouden dat allemaal overschreeuwd hebben.
Dus wat dat betreft snap ik het wel dat hij "ja" op het sparren zei
Het is Brian die de lafbek is.... een mannetje als Huub uitdagen om te sparren en dan sneaky dat sparren zo groot maken door Peter Aarts als scheidrechter aan te stellen, een kickbokstraining te regelen en waar ie ook nog eens aan de zijlijn staat te stoken. Wat heeft dat dan nog met sparren te maken? Verbaast me nog dat Huub en Brian niet op een affiche staan op een van de aankomende K1 'happenings'.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:13 schreef Desii het volgende:
[..]
ja en dan uitgemaakt worden voor lafbek........
Want dat is iets waar Huub helemaal niet tegenkan en wat dan zeker gebeurd was......... al zouden zijn redenen om het niet te doen nog zo valide zijn; B&A zouden dat allemaal overschreeuwd hebben.
Dus wat dat betreft snap ik het wel dat hij "ja" op het sparren zei
Klopt Huub is geen lafaard als er gevochten moet worden in de kooi staat hij er wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze kunnen zeggen wat ze willen van Huub, maar hij is nooit laf, ik vind het een stoer mannetje. Hij vond het doodeng dat sparren met Brian en schrok zich rot toen hij het zag staan op de agenda, maar hij zei meteen ja, dat doe ik.
Nee dat zie jij verkeerd !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:10 schreef Disana het volgende:
Maar dat liet hij al zien door vals te spelen tegen een zwerver met domino.
Zeg dat wel, moet vechten. Af en toe vang je eens wat op van Huub. Hij zei gisteren : Ik wil best sparren met Brian, maar ik wil het zwart op wit dat ik geen boete krijg als ik hem een knal verkoop. Ik heb al vaak genoeg gehoord.....bedankt voor tv maken maar je krijgt wel een ton boete.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:21 schreef Dementor het volgende:
Klopt Huub is geen lafaard als er gevochten moet worden in de kooi staat hij er wel.
Brian laat anderen het liefst voor zich vechten en praten en achteraf geeft hij die mensen op hun lazer als ze het niet goed gedaan hebben.
Het kanaliseren van de agressie inderdaad.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:25 schreef humberto.tan het volgende:
Ik vind het kickboksen in Brians geval ook helemaal niets met sport te maken hebben. Zoals Amanda in de kooi gebracht is om Brian van zijn seksuele frustratie af te helpen, zo is het kickboksen volgens mij enkel en alleen geregeld om te zorgen dat Brian ergens zijn agressie kwijt kan. Brian wordt dus beloond voor zijn wangedrag om te voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |