Ach, ben nu 42 maar rond mijn 20ste (eigenlijk jonger) heb ik heel wat uitgeprobeerd, niet al te extreem hoor maar ik wou het nodige uitproberen. Hier een daar een pilletje, blowtje en een lijntje oeps...maar niet in die mate dat het wekelijks was. Ik hou het nu maar bij af en toe een wijntje of biertje met dit weerquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, een hele week ook echt. Feestweek! Ik denk er meer over als Charlotte (ik vind het bijna eng om toe te geven..) Heb nog nooit iets gebruikt/geprobeerd.
DWDD is gek op korte, grappige filmpjes. Die zullen weinig behoefte eraan hebben om de gouden kooi te ontmaskeren, maar zullen eerder zeggen: Kijk die bagger dan niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:17 schreef Borga het volgende:
[..]
Probeer DWDD eens, die zijn gek op korte filmpjes:
Aha, misschien komt het bij mij dan nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:18 schreef Kaat38 het volgende:
Ach, ben nu 42 maar rond mijn 20ste (eigenlijk jonger) heb ik heel wat uitgeprobeerd, niet al te extreem hoor maar ik wou het nodige uitproberen. Hier een daar een pilletje, blowtje en een lijntje oeps...maar niet in die mate dat het wekelijks was. Ik hou het nu maar bij af en toe een wijntje of biertje met dit weer
als je onder de 40 bent hoor je al niet meer bij de COS doelgroepquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, misschien komt het bij mij dan nog.. Volgens mij ben ik wel echt (een van) de jongste hier in de COS.
Ik ben 23 dus zoveel scheelt het nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Aha, misschien komt het bij mij dan nog.. Volgens mij ben ik wel echt (een van) de jongste hier in de COS.
Jep, H ging als 16/17-jarige naar houseparty's en gebruikte toen ieder weekend wel wat. Charlotte vindt het heel erg. H&C zeggen dat het zoooveel gebeurd en dat drugs overal zijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Ik ben er weer
OT: het gaat nu over drugs?
Hou de stelregel: alles met matequote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zag je leeftijd in je profiel en tevens je opleiding, eeeeeeh: nu al 4e jaars?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
t'spijt me maar,...... in '82 - '83 waren er nog geen housefeesten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:21 schreef Kaat38 het volgende:
is waar, 16/17 jarige gebruiken veel drugs, deed ik toen dus ook weleens en dat tijdens de eerste housefeesten, haha, niet veel verandert hoor.
Ben bezig met mijn masterscriptie (streamen is scriptie ontwijkend gedrag), ja. Op mijn 17e van het vwo af meteen begonnen en er doorheen gevlogen. Achteraf vind ik het jammer, zou nog wel 2 jaar rechten willen studeren en ik ben over een maand gewoon klaar. Maar ja, heb ik wel m'n meestertitelquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Kaat38 het volgende:
Zag je leeftijd in je profiel en tevens je opleiding, eeeeeeh: nu al 4e jaars?
En verder gaat ie goed?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Ach ik ben verslaafd aan caffeine, dopamine, adrenaline, endorfine, dopamine, serotine en noradrenaline en vast nog veeeeel meer.
Vergeet caffeine niet...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Ach ik ben verslaafd aan caffeine, dopamine, adrenaline, endorfine, dopamine, serotine en noradrenaline en vast nog veeeeel meer.
Blijf nog maar even ontwijkend gedrag vertonen, te heet voor studie maar groot respect voor je!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben bezig met mijn masterscriptie (streamen is scriptie ontwijkend gedrag), ja. Op mijn 17e van het vwo af meteen begonnen en er doorheen gevlogen. Achteraf vind ik het jammer, zou nog wel 2 jaar rechten willen studeren en ik ben over een maand gewoon klaar. Maar ja, heb ik wel m'n meestertitel!
OT: Nog steeds over drugs.
En aan DGK (adrenaline) en aan FOK! (vul zelf maar in).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Heeeeerlijk ik zeg ik hou der van, hoe dan
Afschuwelijkheid![]()
Yep, we zijn kansloos verlorenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach ik weet zeker dat ook jij gek bent op deze stofjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |