Dat bedoel ik dus. Ze heeft een hekel aan Huub en gunt hem geen massage, dit itt Brian en Amanda. Die liggen uren op de behandelstoel, dan is er geen negatieve energie te bespeuren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef Smash-it het volgende:
.
Oke, dit is wel stom; charlotte wil niet masseren, want ze is moe en dan is er negatieve energie en dat masseert ze dan misschien wel in.
En wedden dat ze Huub best even wil masseren? Met twee handen stevig om zijn nek?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:52 schreef Jewscky het volgende:
Ze heeft even Huub zijn neus tot bloedens afgewerkt,heeft ze toch haar zin.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
is ricardo alweer vergeten wat zijn valse broetje palma heeft aangedaan hoe hij er bij loopt met die vleugels
Ik ga de laatste zonnestralen pakken in mijn tuintje......laterzzz.quote:Carlos eet mee en dat gebeurt niet vaak. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de Miljonairs alles uit de kast trekken. Amanda verzorgt de drankjes en Brian kruipt achter de barbecue. Alsof hij nooit anders gedaan heeft, bakt hij professioneel het vlees. De rest hangt hongerig in de loungebanken. Claire, Huub en Charlotte moeten het nog even zonder eten doen. Claire’s beauty-behandeling is namelijk nog niet voltooid. Ach, Brian bewaart vast wel een stukje. Zo is ‘ie dan ook wel weer!
Daar bij VV zit iemand die er een sadistisch genoegen uit put om de mensen hier op stang te jagen, dat kán niet andersquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
OMG, PoekieRoekie in de bocht.![]()
Barbecuen!
[..]
Ik ga de laatste zonnestralen pakken in mijn tuintje......laterzzz.
Zodat hij tegen Huub aanvielquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:58 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Net zoals de flinke duw die hij kreeg van Brian
Die zitten nu te gniffelen om de reacties hier, de lamstralen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Daar bij VV zit iemand die er een sadistisch genoegen uit put om de mensen hier op stang te jagen, dat kán niet anders
poekieroekie kent alleen het woord autocue, die heeft ze namelijk heel vaak nodigquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Barbecuen!
[..]
DGK_REDACTIE leest mee. Let op je woorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:00 schreef -Blurk- het volgende:
Daar bij VV zit iemand die er een sadistisch genoegen uit put om de mensen hier op stang te jagen, dat kán niet anders
mooi laat ze maar komen ......................... ben er klaar voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE leest mee. Let op je woorden.![]()
laatste bezoek: 6 minuten, 29 seconden geleden.
Daarom heb ik even een berichtje gestuurd naar de Telegraaf,hoe eerlijk het allemaal gaat in die kooi (feboquote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE leest mee. Let op je woorden.![]()
laatste bezoek: 6 minuten, 29 seconden geleden.
Poekie gaat het nooit lerenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
Barbecuen!
[..]
De Febo zit in de kont van de Telegraaf, don't bother!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:08 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Daarom heb ik even een berichtje gestuurd naar de Telegraaf,hoe eerlijk het allemaal gaat in die kooi (febo)
Haha, een hele week ook echt. Feestweek! Ik denk er meer over als Charlotte (ik vind het bijna eng om toe te geven..) Heb nog nooit iets gebruikt/geprobeerd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:15 schreef Kaat38 het volgende:
hahaha, ze hebben over drugs, cocaine komt aan bod en Huub roept: heeeeeeeerlijk!
ik heb het 20 jaar terug ooit één week gebruikt en het kloptmaar toch wel handig dat ik het bij die week gehouden hebt.
Heb er ook goede ervaringen mee!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:15 schreef Kaat38 het volgende:
hahaha, ze hebben over drugs, cocaine komt aan bod en Huub roept: heeeeeeeerlijk!
ik heb het 20 jaar terug ooit één week gebruikt en het kloptmaar toch wel handig dat ik het bij die week gehouden hebt.
Probeer DWDD eens, die zijn gek op korte filmpjes:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:08 schreef Jewscky het volgende:
[..]
Daarom heb ik even een berichtje gestuurd naar de Telegraaf,hoe eerlijk het allemaal gaat in die kooi (febo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |