quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
Je kan een boel speculeren, maar het feit blijft dat Ajax met een 3x zo grote begroting maar 1 punt heeft gehaald tegen Twente dit seizoen. Daarnaast zit er wel een heel groot contrast in het voetbal dat Ajax en Twente hebben laten zien in de laatste wedstrijden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk wel een goed gevoel over:
1.FC Twente is een prima ploeg maar van oudsher haalt Ajax goede resultaten tegen FC Twente.
2.FC Twente speelt 2 keer "uit"
3.Zelfs dit seizoen heeft Ajax aardig gepresteerd tegen FC Twente; thuis scoorde FC Twente in de laatste minuut de 2-2 en uit had Ajax de wedstrijd ook kunnen winnen. Of het verdiend was laat ik even in het midden
4.De 3-0 en 5-1 tegen NAC waren indrukwekkend maar ik heb toch het gevoel dat het seizoen voor NAC net even te lang heeft geduurd.
Ik verwacht wel dat het erg spannend gaat worden
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:19 schreef vliegende_olifant het volgende:
Ik hoop stiekem dat Ajax verliest. Dan is de thuiswedstrijd ook nog spannend.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:00 schreef Adidah het volgende:
Ik denk dat Ajax onverwacht eenvoudig gaat winnen, 0 - 4.
edit: ik dacht dat je het over die SopCast link hadquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme wat hapert het beeld steeds.Digitale TV.
Idd, wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef koningdavid het volgende:
Planet Voetbal nog altijd bezig met Horrorfilmpromo's...
Nergens last van, prima omstandigheden voor ontvangst via tele2 digitennequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Godsamme wat hapert het beeld steeds.Digitale TV.
Is nog niet begonnen. Nog steeds aan het kletsen met Kieft. Spelers moeten nog het veld opkomen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:30 schreef Kanogor het volgende:
Kan iemand Tele2 vertellen dat de wedstrijd om 19.30 begint/begonnen is? Er kwam net 20.00 voorbij, dacht dat het een foutje was, maar nu zijn ze nog steeds met allerlei films bezig. Tele 2 via internet btw...
Hij doet het nu weer fatsoenlijk ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nergens last van, prima omstandigheden voor ontvangst via tele2 digitenne
Die ene kassadame is er maar druk meequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:34 schreef Moody het volgende:
Planet komt zo wel, wedstrijd begint 19.45u pas. Supporters zijn nog niet binnen.
Emmen is geen uitverkocht stadion gewend
Pff, mensen uit het oostenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:34 schreef Blawh het volgende:
Nog veel Twente supporters moeten op de plekker gaan zitten, daarom vertraging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |