die gracht was er bij twente altijd al, en lang niet zo erg als in bijvoorbeeld de arena of gelredome. Als je ook kijkt op die 2e foto is de tribune lekker stijl en behoorlijk dicht op het veld, wat dat betreft hebben ze het bij twente echt wel goed voor mekaarquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad. Waardeloos weer die trappen en zo'n ''gracht''.
Nergens voor nodig, en het wordt er niet mooier op.
Idd, en in de toekomst kan de gracht nog dichtgebouwd worden, dan is alles uitgebreid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:15 schreef ASroma het volgende:
[..]
die gracht was er bij twente altijd al, en lang niet zo erg als in bijvoorbeeld de arena of gelredome. Als je ook kijkt op die 2e foto is de tribune lekker stijl en behoorlijk dicht op het veld, wat dat betreft hebben ze het bij twente echt wel goed voor mekaar
Ja maar dan kun je geen bier halen en moet de toegang van de tribune weer veranderd worden. Dat lijkt me best lasitgquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:18 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Idd, en in de toekomst kan de gracht nog dichtgebouwd worden, dan is alles uitgebreid.
Vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het juist ook wel mooi en apart dat ie níet helemaal rond is.
aan de lange zijde hebben ze nu al gangen naar onder de tribune, kijk maar op die eerste foto.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:23 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je geen bier halen en moet de toegang van de tribune weer veranderd worden. Dat lijkt me best lasitg
Ja maar klopt wel die gaten heeft die andere tribune nu ook dus.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef 9christensen het volgende:
[..]
aan de lange zijde hebben ze nu al gangen naar onder de tribune, kijk maar op die eerste foto.
edit: die zijn voor de vips natuurlijk, om naar binnen te gaan.
lange zijde dus wel, korte zijde niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar klopt wel die gaten heeft die andere tribune nu ook dus.
Toen nog niet
[ afbeelding ]
Dus kunnen die trappen misschien wel weg straks
zo'n soort van Engelse dug out?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dugout wordt ingebouwd in de hoofdtribune.
[ afbeelding ] Woordvoerder Richard van Elsacker van FC Groningen vertelt wat er allemaal gebeurt met de Euroborg..
paar nieuwe foto's
Er komen toch rode stoeltjes? Als het dezelfde kleur rood is (zal zeker wel) dan is het juist uitstekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:59 schreef MaxPower het volgende:
Blijft dat rode plexiglazen tussenscherm staan? Lelijk!
is voor de veiligheid dat supporters niet zomaar van vak naar vak kunnen dacht ikquote:
In Groningen werd het daar niet veiliger van, eerder onveiliger. Deuren die niet opengingen en supporters die geen kant op konden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:16 schreef 9christensen het volgende:
[..]
is voor de veiligheid dat supporters niet zomaar van vak naar vak kunnen dacht ik
en het is gewoon vervelend als je er direct naast zitquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In Groningen werd het daar niet veiliger van, eerder onveiliger. Deuren die niet opengingen en supporters die geen kant op konden.
Ik snap wel dat ze niet willen dat Vak P de hoofdtribune komt bestormen, maar het getuigt niet van veel vertrouwen in je eigen supporters.
Bij Twente kunnen ze de gracht in via de trappen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In Groningen werd het daar niet veiliger van, eerder onveiliger. Deuren die niet opengingen en supporters die geen kant op konden.
Ik snap wel dat ze niet willen dat Vak P de hoofdtribune komt bestormen, maar het getuigt niet van veel vertrouwen in je eigen supporters.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:37 schreef jorienvdherik het volgende:
http://i26.tinypic.com/34826qa.jpg
als zo blijft is eigenlijk nog mooier
dan er stoeltjes in staan
Die wand staat niet tegen de voormalige hoofdtribune aan...die kun je nog steeds gewoon bestormen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |