Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Waarom sla jij vrouwen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Wow, net in North Holland sloeg ik een vrouw, hoor ik zo: Nee nee! Alsjeblieft niet vechten! Wat stoer
Btw, is het waar dat er ergens op een politie gebouw een Black Hawk ligt? Zoja, waar dan?
Iedereen mept meteen elk wijf daar de grond inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Ja, ik meen het echt serieus! Geen grapquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Flikker op dat meen je niet. Er wordt gewoon NL gesproken?
Dat was buiten voor je raam... Er werd een oud vrouwtje in elkaar geramd terwijl jij vrolijk GTA zat te spelenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:41 schreef -Dries- het volgende:
Assassin hoeft niet voor het hoofdverhaal.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:45 schreef KarnSuk het volgende:
Hello, ik zit nu op 56.51%,. Ik kan alleen nog maar missies voor Assassin doen, moet ik die perse doen? Of moet ik iemand opbellen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:38 schreef KarnSuk het volgende:
Wie heeftIk gok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:54 schreef KarnSuk het volgende:
Ik heb net op de boot alle mannetjes van Dimitri afgeknald, heb ook boven op de boot de cargo hold geopend. Eenmaal dat ik beneden ben is ie weer dicht. Als ik weer naar boven ga kan ik 'm niet meer openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Una Bachata?
XBL Gamertag: Flex0r75
Wat is een cache?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Overigens is dat met GTA wel aan te raden, als je ook veel andere spellen speelt. Ik heb dus laatst mijn cache geleegd (Y X X LB RB X X) en toen liep GTA ineens een stukkie vloeiender. Speel momenteel toch alleen maar CoD4 en GTA4, dus die gebruikte cache van mijn andere spellen kan ik beter voor deze games gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |