Nou ja, eigenlijk gewoon een poster van Doing the Dishes. Met de voorkant van hun laatste album, maar dan veel groter. Ik heb nog niet zo veel nits-shizzle. Al ben ik wel erg te spreken over mijn Oor uit 89 met de Nits in Moskou en met papieren hoedjes gevouwen van de Pravda die gesigneerd is door de drie nog actieve bandleden, die hangt dan ook pontificaal op mijn kamer. Maar goed, genoeg gepocht met iets dat toch alleen mij interesseert: wat de poster betreft: die ga ik dinsdag ophalen. (Overigens staat de Werfstudio in het ingebouyde en bijna geheel gesloopte dorp Sloterdijk, naast het kerkje van Sloterdijk, waar mijn ouders begraven gaan worden en ook altijd even gaan kijken hoe hun toekomstige graf en nu bijligt)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef mane het volgende:
[..]
Op youtube is ze ook erg populair zo te lezen:
[..]
Mij kan het niet erg bekoren. Nee, geef mij maar de Nits. En daarover had ik nog een vraag, IR. Wat is dat voor poster die jij gaat ophalen/inmiddels reeds hebt opgehaald?
Ik fietste laatst langs De IJsvogel, of anders gezegd: ik fiets wel vaker langs De IJsvogel maar toen ik dat laatst deed ik kwam bij mij de gedachte op 'misschien moeten we weer eens dineren met al die TTK'ers, want dat moet alweer een jaar of vier geleden zijn.' Maar toen dacht ik vervolgens allerlei andere dingen die dat plan weer een beetje suf deden overkomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:01 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk. Mane. IR. Pope. Shadyleia. Batuwu. Claudia.
Tsja... ik vond Alankomaat en Wool erg sterk, maar er zijn ook genoeg fans die er niks van moeten hebben. 1974 en Les Nuits (het op twee en op één na laatste album) vind ik dan weer niet zo boeiend maar vooral die laatste werd door pers en zo wel gewaardeerd en het nieuwste album wordt door iedereen weer heel goed gevonden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Nits...God, die bestaan ook nog, natuurlijk.
Hebben ze na Giant Normal Dwarf nog iets van betekenis gemaakt?
Toen ik aan het leren was voor mijn vwo examens in 1994 heb ik Ting grijsgedraaid. Nog steeds een prachtige plaat, vind ik. Als ik 't op zet en ik heb mensen over de vloer willen ze ook altijd weten wat het is.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar ik wist niet dat jij ook into de Nits bent. Lovenswaardig! Ben je al langer fan?
Oh, ik dacht dat hij het over zodiakk had.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:53 schreef mane het volgende:
Nu je het zegt. Ja. Koekepan is eigenlijk een heel vervelend mannetje.
Ik heb meegeschreven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:18 schreef ShadyLane het volgende:
Z, G, jullie bevinden je in goed gezelschap:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat hij het over jou had!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij het over zodiakk had.
Als ik per ongeluk weer eens in Amsterdam ben, of ga zijn, dan sms ik je wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
'misschien moeten we weer eens dineren met al die TTK'ers, want dat moet alweer een jaar of vier geleden zijn.'
Ach, dat zou natuurlijk kunnen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 06:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij het over zodiakk had.
Dank u. Verder geen nieuws.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:08 schreef Gellius het volgende:
Welkom terug, NC.
Als ik later rijk ben wil ik een negerslaaf die de hele dag niks anders hoeft te doen dan ijskoffie voor me klaar te maken.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:43 schreef ShadyLane het volgende:
Mooie dingen van de zomer, deel 1:
[ afbeelding ]
Ik lees Houellebecq. Is dat ongeveer hetzelfde?quote:Op zondag 11 mei 2008 15:27 schreef Claudia_x het volgende:
Je zou eens wat Kant moeten lezen.
Ik had gehoopt dat Kant over negerslavinnen en ijskoffie ging, zoals Claudia suggereerde. En die zou het toch moeten weten.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:47 schreef JAM het volgende:
Kant was een hele vervelende, saaie man die hele vervelende, saaie dingen schreef. In al die boeken van 'm wil hij niet verder komen dan God, God, God en nog een God. Een godverdomme of een godskolere valt er niet in terug te vinden.
Hoewel ik overtuigd ben van je goede bedoelingen snap ik totaal niet waar je het over hebt, G.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:58 schreef Gellius het volgende:
Vage landjes galore, L!
Alle gekheid op een stokje ben ik hartstikke blij met waar ik nu woon. Eindelijk hebben we een tuin, waar ik allang naar smachtte. We hebben ongeveer het dubbele aan ruimte, wat ook heerlijk is. Mijn oude vriendengroep op fietsafstand en mijn werk ook. En rondom veel, heel veel groen. Zowel direkt om het huis heen als na drie minuten fietsen duizenden hectares natuur. En zicht op de kinderboerderij die voor Anne echt geweldig is.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:14 schreef Z het volgende:
Je woont maar wel mooi in een dorp met een x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |