Deze heeft een leukere OP dan die van mij, dus we praten hier gewoon mee tegen jouquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:05 schreef mane het volgende:
Ook goed. Dan wordt dit het topic waarin ik tegen mezelf ga praten.
Nee, ik heb nog ouderwets een dagboek, met een kaft en ik schrijf met een pen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:40 schreef Z het volgende:
Neem een blog, zou ik zeggen.
Port drinken eveneens.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:51 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg altijd het verwijt dat ik weer aan de port zit als ik ga monologiseren. Hoewel het wel heel leuk is, monologen houden.
Ah! Een verkapt Van Speijk adoreertopic!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:18 schreef Z het volgende:
Waar zou een 'Held van de Dag' topic het best op z'n plaats zijn? Zou wel aan moeten slaan met al die Rita stemmers.
Drink jij wel eens witte port, k_man? Ik kan daar maar niet aan wennen.quote:
Zien wij daar een toevallig of een oorzakelijk verband?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds ik afgestudeerd ben drink ik ook port.
IR is een be(h)daarde, volwassen man geworden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sinds ik afgestudeerd ben drink ik ook port.
Dus van afstuderen word je volwassen. En bij volwassenheid hoort geregelde drankinname. Aha.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:32 schreef mane het volgende:
[..]
IR is een be(h)daarde, volwassen man geworden.
Ik drink overigens ook port, maar geen witte. Dat ga ik ook niet doen ook, volgens mij.
Nu weer naar buiten..
Dan heb ik waarschijnlijk dus de eeuwige jeugd ontdekt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus van afstuderen word je volwassen. En bij volwassenheid hoort geregelde drankinname. Aha.
Nou, voor een vrijdagmiddag wil ik daar best in mee.
Abstinentie is the way to go.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb ik waarschijnlijk dus de eeuwige jeugd ontdekt.
Normaalgesproken niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:41 schreef Gellius het volgende:
Drink jij wel eens witte port, k_man? Ik kan daar maar niet aan wennen.
Niet zomaar drankinname, portinname!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:35 schreef Lienekien het volgende:
En bij volwassenheid hoort geregelde drankinname. Aha.
Dan heb ik dus echt zoiets van "en dat studeert dan Nederlands".quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is moderne letterkunte een vak waarbij ik echt iets heb van "já, en daarom doe ik dus Nederlands."
Hij doet 't er om!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
en als ie dan het andere iets stom vind dan blijf je port cadeau doen, en zo iet dan niet.
Zeg, heb jij heel toevallig al geleerd hoe je in een literatuurlijst moet verwijzen naar edities?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens is moderne letterkunte een vak waarbij ik echt iets heb van "já, en daarom doe ik dus Nederlands." Vorige vakken waren wel aardig en soms een uitschieter dat het echt leuk was, maar dit is het hoogtepunt tot nu toe.
Het is vast niet voor niets dat je weer de weg naar de moederschoot van het TTK hebt gevonden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het niks, die nieuwe stijl van typen die mijn handen zich hebben aangeleerd.
Nope, dat zijn dingen die ik altijd moet vragen/opzoeken hoe het echt moet. Misschien vind je hier iets over verwijzingen in de literatuurlijst:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, heb jij heel toevallig al geleerd hoe je in een literatuurlijst moet verwijzen naar edities?
Dank.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope, dat zijn dingen die ik altijd moet vragen/opzoeken hoe het echt moet. Misschien vind je hier iets over verwijzingen in de literatuurlijst:
http://www2.hum.uu.nl/Solis/nederlands/mod-ltk/nota-bene/nb.html
Dat behaard is over twee weken voorbij, want dan neem ik noodgedwongen een kort, gladgeschoren, consultantproof kapsel. Maar aan de andere kant maakt me dat wel nog volwassener.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 13:32 schreef mane het volgende:
[..]
IR is een be(h)daarde, volwassen man geworden.
Op youtube is ze ook erg populair zo te lezen:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik ben fan geworden van:
Mij kan het niet erg bekoren. Nee, geef mij maar de Nits. En daarover had ik nog een vraag, IR. Wat is dat voor poster die jij gaat ophalen/inmiddels reeds hebt opgehaald?quote:süper ya helal olsun DEV SOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |