abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58700855
Sowieso zou iLife wat mij betreft één van DE redenen moeten zijn voor de gemiddelde thuisgebruiker om een Mac te kopen (naast OS X). Godskolere wat een prachtig product is dat. iPhoto, iWeb, iMovie, etc, allemaal prachtige, begrijpbare programma's waarmee je echt mooie dingen kunt maken. En het zit gewoon gratis bij je Mac. Koop dan nog eens voor nog geen 80 euro iWork en je bent klaar.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_58700963
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef Wootism het volgende:

[..]

Je hebt voor Apple ook games die geoptimaliseerd zijn voor Apple, zoals Sims2, Doom3 bla bla, maar daarvoor moet je iig geen Apple kopen en zit je beter bij windows.
Het voordeel van Apple is dat hij zichzelf niet verzadigd van cache files en gewoon net zo snel blijft als toen je hem uit de doos haalde, wat je bij een windows machine niet hebt...+ het feit dat apple geen virussen of trojans kent...

Misschien een leuk weetje, windows vista draait nog steeds het meest stabiel op een Mac
Twee keer fail. Ten eerste omdat ik nog best vaak cache files weg zit te gooien, ten tweede omdat Vista op een Mac niet stabieler draait.
pi_58701039
Overigens ben ik zelf verder wel heel tevreden met mijn Macbook. Sinds kort staat er weer Tiger op, en dan blijf ik het beste OS ooit vinden.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:07:16 #154
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58704528
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:

Koop dan nog eens voor nog geen 80 euro iWork en je bent klaar.
Inderdaad. Waarom er nog mensen zijn die een paar honderd euro voor MS Office neertellen is me echt een raadsel.
pi_58704696
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Tijn het volgende:

[..]

Inderdaad. Waarom er nog mensen zijn die een paar honderd euro voor MS Office neertellen is me echt een raadsel.
Naar wat ik van mijn vrouw begrijp laat de compatibility met Office echt te vaak te wensen over. Maar goed, stuur die mensen dan een PDF-je, denk ik dan.

Pages is écht mooi, Keynote ook. Numbers schijnt ook heel goed te zijn maar daar heb ik niet zoveel mee.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_58705062
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Tijn het volgende:

[..]

Omdat Office een standaard in de koffiedrink industrie is?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:03:36 #157
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58705743
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:32 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Omdat Office een standaard in de koffiedrink industrie is?
Natuurlijk is MS Office hèt pakket voor "productiviteit". Maar als je ziet dat je daar zomaar 400 a 500 euro voor moet neertellen en je ziet bij de concurrent een pakket wat op en alle fronten beter is voor nog geen Snip, dan ga je jezelf toch even achter de oren krabben?
pi_58705783
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Twee keer fail. Ten eerste omdat ik nog best vaak cache files weg zit te gooien, ten tweede omdat Vista op een Mac niet stabieler draait.
- door de cache files word je macje niet langzamer
- nee, hij draait toch echt stabieler op een Mac

[ Bericht 0% gewijzigd door Wootism op 16-05-2008 14:50:49 ]
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  vrijdag 16 mei 2008 @ 14:07:08 #159
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_58705840
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef Wootism het volgende:

[..]

- nee, hij draait toch echt sneller op een Mac
Stabiliteit en snelheid hebben niks met elkaar te maken. Daarnaast draait Windows Vista natuurlijk niet sneller op een Mac omdat dat een Mac is, maar omdat de bij test die dit gerucht de wereld in heeft geholpen de Mac de beste specs van alle geteste machines had.
pi_58705862
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Natuurlijk is MS Office hèt pakket voor "productiviteit". Maar als je ziet dat je daar zomaar 400 a 500 euro voor moet neertellen en je ziet bij de concurrent een pakket wat op en alle fronten beter is voor nog geen Snip, dan ga je jezelf toch even achter de oren krabben?
Sja. Voor alles dat puur voor mezelf is probeer ik tegenwoordig zo veel als mogelijk in iWork te doen, maar ik grijp de laatste tijd toch vaak naar Office. Vaak omdat ik het makkelijk vind als ik het op een andere computer bewerk, in plaats van dat ik VNC moet installeren en naar mijn Mac moet RDP-en.

Overigens ben ik wel van mening dat iWork niet op alle fronten beter is dan Office. Imho staan de nieuwe iWork producten wel nog een klein beetje in de kinderschoenen.
pi_58705876
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel je met Pages een mooi document neerzet en wat een getob het altijd met Office is.
pi_58706047
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel je met Pages een mooi document neerzet en wat een getob het altijd met Office is.
Met Pages heb ik nog amper gewerkt. Wat ik in Office enorm shit vind, is dat hij veel te veel automatisch doet, en zo teksten enorm door de war gooit. Heet Pages dat niet?
pi_58706080
quote:
Haar wensen: wit of zilver/zwart.

de skin kun je altijd nog spuiten
gaat toch om de binnenkant..
pi_58706763
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

de skin kun je altijd nog spuiten
gaat toch om de binnenkant..
Volgens mij ben jij heel erg dik. En onzeker. Trouwen?
pi_58706833
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:49 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij heel erg dik. En onzeker. Trouwen?
Nee ik heb een getraind figuur O en ik ga voor de apple.
  Redactie Games vrijdag 16 mei 2008 @ 14:57:21 #166
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58706908
Waarom spuiten, je kan toch gewoon kiezen voor een witte/zwarte/zilveren Mac?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_58706919
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ik heb een getraind figuur O en ik ga voor de apple.
En, spuit hij jouw skin wel eens?
pi_58707010
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom spuiten, je kan toch gewoon kiezen voor een witte/zwarte/zilveren Mac?
Jaa.. en je kan losse skins kopen
maaaar
als je een kleur wil die niet bestaat
kun je het altijd nog zelf fixen
  Redactie Games vrijdag 16 mei 2008 @ 15:20:39 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58707387
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jaa.. en je kan losse skins kopen
maaaar
als je een kleur wil die niet bestaat
kun je het altijd nog zelf fixen
Je kan ze al zelfs al kopen zonder losse skinny's of apart laten pimpen bij een bedrijfje in Amerika..
Kijk nou zonne Barbie Roze...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')