Twee keer fail. Ten eerste omdat ik nog best vaak cache files weg zit te gooien, ten tweede omdat Vista op een Mac niet stabieler draait.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:24 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je hebt voor Apple ook games die geoptimaliseerd zijn voor Apple, zoals Sims2, Doom3 bla bla, maar daarvoor moet je iig geen Apple kopen en zit je beter bij windows.
Het voordeel van Apple is dat hij zichzelf niet verzadigd van cache files en gewoon net zo snel blijft als toen je hem uit de doos haalde, wat je bij een windows machine niet hebt...+ het feit dat apple geen virussen of trojans kent...
Misschien een leuk weetje, windows vista draait nog steeds het meest stabiel op een Mac
Inderdaad. Waarom er nog mensen zijn die een paar honderd euro voor MS Office neertellen is me echt een raadsel.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:23 schreef Jarno het volgende:
Koop dan nog eens voor nog geen 80 euro iWork en je bent klaar.
Naar wat ik van mijn vrouw begrijp laat de compatibility met Office echt te vaak te wensen over. Maar goed, stuur die mensen dan een PDF-je, denk ik dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom er nog mensen zijn die een paar honderd euro voor MS Office neertellen is me echt een raadsel.
Omdat Office een standaard in de koffiedrink industrie is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom er nog mensen zijn die een paar honderd euro voor MS Office neertellen is me echt een raadsel.
Natuurlijk is MS Office hèt pakket voor "productiviteit". Maar als je ziet dat je daar zomaar 400 a 500 euro voor moet neertellen en je ziet bij de concurrent een pakket wat op en alle fronten beter is voor nog geen Snip, dan ga je jezelf toch even achter de oren krabben?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat Office een standaard in de koffiedrink industrie is?
- door de cache files word je macje niet langzamerquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Twee keer fail. Ten eerste omdat ik nog best vaak cache files weg zit te gooien, ten tweede omdat Vista op een Mac niet stabieler draait.
Stabiliteit en snelheid hebben niks met elkaar te maken. Daarnaast draait Windows Vista natuurlijk niet sneller op een Mac omdat dat een Mac is, maar omdat de bij test die dit gerucht de wereld in heeft geholpen de Mac de beste specs van alle geteste machines had.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef Wootism het volgende:
[..]
- nee, hij draait toch echt sneller op een Mac
Sja. Voor alles dat puur voor mezelf is probeer ik tegenwoordig zo veel als mogelijk in iWork te doen, maar ik grijp de laatste tijd toch vaak naar Office. Vaak omdat ik het makkelijk vind als ik het op een andere computer bewerk, in plaats van dat ik VNC moet installeren en naar mijn Mac moet RDP-en.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is MS Office hèt pakket voor "productiviteit". Maar als je ziet dat je daar zomaar 400 a 500 euro voor moet neertellen en je ziet bij de concurrent een pakket wat op en alle fronten beter is voor nog geen Snip, dan ga je jezelf toch even achter de oren krabben?
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel je met Pages een mooi document neerzet en wat een getob het altijd met Office is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Natuurlijk is MS Office hèt pakket voor "productiviteit". Maar als je ziet dat je daar zomaar 400 a 500 euro voor moet neertellen en je ziet bij de concurrent een pakket wat op en alle fronten beter is voor nog geen Snip, dan ga je jezelf toch even achter de oren krabben?
Met Pages heb ik nog amper gewerkt. Wat ik in Office enorm shit vind, is dat hij veel te veel automatisch doet, en zo teksten enorm door de war gooit. Heet Pages dat niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik verbaas me er elke keer weer over hoe snel je met Pages een mooi document neerzet en wat een getob het altijd met Office is.
quote:Haar wensen: wit of zilver/zwart.
Volgens mij ben jij heel erg dik. En onzeker. Trouwen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
de skin kun je altijd nog spuiten
gaat toch om de binnenkant..
Nee ik heb een getraind figuurquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel erg dik. En onzeker. Trouwen?
En, spuit hij jouw skin wel eens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ik heb een getraind figuurO en ik ga voor de apple.
Jaa.. en je kan losse skins kopenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom spuiten, je kan toch gewoon kiezen voor een witte/zwarte/zilveren Mac?
Je kan ze al zelfs al kopen zonder losse skinny's of apart laten pimpen bij een bedrijfje in Amerika..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jaa.. en je kan losse skins kopen
maaaar
als je een kleur wil die niet bestaat
kun je het altijd nog zelf fixen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |