abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58567437
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is wel stap één op weg naar betere zelfbeheersing. Ik zie regelmatig dat het hem plaagt, dat hij er wel mee bezig is. Net zo vaak zie ik hem overigens ook weer terugvallen. En bij Huub kan ik mij dat nog voorstellen, z'n gezuig en gesar. Met Tommy laat hij zich dan weer goed in de kaart kijken.....Vermoedelijk nog jaaaaaaaaren te gaan.....voordat hij het leert.
Daarom is het ook zo idioot dat hij alleen maar bijval krijgt van de redactie en van de gasten. Zo iemand heeft een cursus anger management nodig, maar in plaats daarvan laten ze hem zelf zo'n cursus geven op scholen...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:03:06 #177
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58567443
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ja, klikte op de verkeerde smilie die zat ernaast..

OT: Brian ziet er echt stom uit zo.. zwarte ogen, en dan die bobbel op zijn bek..
En die del ziet er uit als een verzopen zombie

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58567446
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:58 schreef kissa het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat doodsverwensingingen hier niet mogen.

Dat heet humor, of beeldspraak......
pi_58567450
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:02 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo idioot dat hij alleen maar bijval krijgt van de redactie en van de gasten. Zo iemand heeft een cursus anger management nodig, maar in plaats daarvan laten ze hem zelf zo'n cursus geven op scholen...
"als je boos bent, je weet wel een para brother gooi dan al die stoelen kapot en breek die ramen, dat is beter dan iemand slaan, aaaaaaaaai".
pi_58567453
quote:

[..]

Oftewel niet de bewoners zijn gek, maar de mensen "van achter" zijn geflipt
pi_58567470
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:

[..]

In woede uitbarsten of jezelf onder controle kunnen houden.
Het is aan of uit, niet iets daar tussen in.
Er zit wel iets tussen, dat kun je jezelf aanleren. Truckjes, andere reflex om de woede te kanaliseren. Iedereen doet dat tenslotte. Je slaat met een deur, je loopt weg, je gaat hard rijden, je pakt een biertje, etc.
pi_58567475
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

En die del ziet er uit als een verzopen zombie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die ogen ja
Er gaat niets boven Groningen
pi_58567476
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:58 schreef kissa het volgende:

[..]

Ik dacht toch echt dat doodsverwensingingen hier niet mogen.
en harde humor...
pi_58567479
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er zit wel iets tussen, dat kun je jezelf aanleren. Truckjes, andere reflex om de woede te kanaliseren. Iedereen doet dat tenslotte. Je slaat met een deur, je loopt weg, je gaat hard rijden, je pakt een biertje, etc.
Dat is iets anders dan dingen slopen.
pi_58567483
Even off topic: Het gastenboek van Brian en Amanda heeft allemaal leuke advertenties van rijscholen, erg toepasselijk :p

Wel jammer dat ik er meteen geband werd toen ik na het incident van vanavond vroeg of dit nu de befaamde zelfbeheersing van Brian was. Nog jammerder dat alle oproepen om Huub na de kooi in elkaar te slaan daar wel van harte welkom zijn.
pi_58567488
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:45 schreef coldstar het volgende:

[..]

Huub is een lul en moet doodt....

Je bent idd een cold star zonder gevoel in je lijf. Happy?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:06:28 #187
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58567489
Ik kan meegaan met een bepaalde mate van deformatie wat zich uit in agressie, maar dat je iemand die rustig en gesprek met je aangaat en als je weet dat je het niet kan winnen en dan gaat slaan uit het niets....echt dat gaat er bij mij niet in....
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58567492
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
Even off topic: Het gastenboek van Brian en Amanda heeft allemaal leuke advertenties van rijscholen, erg toepasselijk :p

Wel jammer dat ik er meteen geband werd toen ik na het incident van vanavond vroeg of dit nu de befaamde zelfbeheersing van Brian was. Nog jammerder dat alle oproepen om Huub na de kooi in elkaar te slaan daar wel van harte welkom zijn.
Daar kan Huub nog een zaak van maken, zoiets is namelijk verboden.
pi_58567518
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:05 schreef coldstar het volgende:

[..]

en harde humor...
pi_58567522
quote:

[..]

Dit lijkt mij eigenlijk wel een perfecte cursus voor Brian, mits hij ondersteuning krijgt van die Febo. Ook het sparren met een "aartsvijand" is een ultieme test. De vraag of je daar dan Huub aan bloot wil stellen is een terechte. Maar goed, Huub heeft ook een enorm ego probleem, 't kon dus wel eens twee vliegen in één klap zijn. Huub die leert dat hij z'n grote arrogante muil eens moet houden en Brian die zichzelf beheerst en niet knalhard los gaat.

Net kleuters die leren lopen, met vallen en opstaan......
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:09:05 #191
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58567527
En dit schrijft VV niets ovr het slaan en de agressie....

23:13 - Ruzie met Tommie!

Terwijl Huub zich nog steeds zit op te winden over het boksdrama, zijn Brian en Amanda in gesprek geraakt met butler Tommie. Hij begrijpt Huubs frustraties wel, wat natuurlijk helemaal verkeerd valt bij Brian en Amanda. Brian beschuldigt Tommie ervan samen te spelen met Huub en aan plannen tegen hem en zijn vriendin mee te werken. “Heb jij ooit met Huub het plan gesmeed om Amanda dronken te voeren?”, vraagt de Antilliaan. Tommie geeft dit toe waarop Brian laat doorschemeren dat hij van nog meer plannen weet heeft. “Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt. Wat weet jij dan? Dan kan ik zeggen of dat waar is of niet”, reageert Tommie. Brian wil echter niets meer loslaten. “Ga er maar even over nadenken”, zegt Brian. Het gesprek escaleert compleet en de butler staat lijnrecht tegenover de Antilliaan. Tommie vertelt het stel dat hij naast het dronken voeren van Amanda nooit plannen heeft gesmeed met Huub, maar Brian gelooft dit niet. Deze discussie is al even aan de gang en we zijn benieuwd of de twee heren er samen uit gaan komen.
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:09:13 #192
143001 Prospera
Verfrissend
pi_58567528
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:45 schreef coldstar het volgende:

[..]

Huub is een lul en moet doodt....
joh niemand hoeft dood, dat wens je maar op NL.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:09:22 #193
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58567530
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is wel stap één op weg naar betere zelfbeheersing. Ik zie regelmatig dat het hem plaagt, dat hij er wel mee bezig is. Net zo vaak zie ik hem overigens ook weer terugvallen. En bij Huub kan ik mij dat nog voorstellen, z'n gezuig en gesar. Met Tommy laat hij zich dan weer goed in de kaart kijken.....Vermoedelijk nog jaaaaaaaaren te gaan.....voordat hij het leert.
Die strijd zie ik ook wel... alleen dat gezuig en gesar zie ik niet.... Ik zie juist dat hij weinig tot niets tegen Brian heeft ondernomen... Daarnaast zie ik Brian zichzelf opfokken terwijl er niets aan de hand is. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het behalen van Amanda's rijbewijs, de mislukte terrornacht hem dwars zit. Tommy misschien gewoon de druppel was omdat hij die niet kon bekeren tot zijn inzichten. Als het niet loopt zoals Brian wil dan heeft ie een probleem.
Op vrijdag 9 mei 2008 01:05 schreef humberto.tan het volgende:
Nog jammerder dat alle oproepen om Huub na de kooi in elkaar te slaan daar wel van harte welkom zijn.
Ach, zo roept Huub ook zijn fans op om Chantal (of hoe heet die griet van afgelopen weekend) op te zoeken......Ze hebben aan twee kanten een soort van kortsluiting.
pi_58567553
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:09 schreef Lady-night het volgende:

Terwijl Huub zich nog steeds zit op te winden over het boksdrama, zijn Brian en Amanda in gesprek geraakt met butler Tommie. Hij begrijpt Huubs frustraties wel, wat natuurlijk helemaal verkeerd valt bij Brian en Amanda. Brian beschuldigt Tommie ervan samen te spelen met Huub en aan plannen tegen hem en zijn vriendin mee te werken. “Heb jij ooit met Huub het plan gesmeed om Amanda dronken te voeren?”, vraagt de Antilliaan. Tommie geeft dit toe waarop Brian laat doorschemeren dat hij van nog meer plannen weet heeft. “Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt. Wat weet jij dan? Dan kan ik zeggen of dat waar is of niet”, reageert Tommie. Brian wil echter niets meer loslaten. “Ga er maar even over nadenken”, zegt Brian. Het gesprek escaleert compleet en de butler staat lijnrecht tegenover de Antilliaan. Tommie vertelt het stel dat hij naast het dronken voeren van Amanda nooit plannen heeft gesmeed met Huub, maar Brian gelooft dit niet. Deze discussie is al even aan de gang en we zijn benieuwd of de twee heren er samen uit gaan komen.
Dit is dus echt een heel walgelijk verslag. Er wordt geen enkele schuld bij die stinkrat gelegd. Talpa, optiefen met die teringzooi.
pi_58567556
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit lijkt mij eigenlijk wel een perfecte cursus voor Brian, mits hij ondersteuning krijgt van die Febo. Ook het sparren met een "aartsvijand" is een ultieme test. De vraag of je daar dan Huub aan bloot wil stellen is een terechte. Maar goed, Huub heeft ook een enorm ego probleem, 't kon dus wel eens twee vliegen in één klap zijn. Huub die leert dat hij z'n grote arrogante muil eens moet houden en Brian die zichzelf beheerst en niet knalhard los gaat.

Net kleuters die leren lopen, met vallen en opstaan......
Huub is erg hardleers, die zou het de volgende keer weer net zo doen, hetzelfde is hem al eerder overkomen toen hij Hans Nijman uitdaagde. Hij moet zeker nog een hoop leren, maar liever niet van dit soort foute types. Ik moet er niet aan denken na afloop Messias Brian met zijn glijerige stem eindeloos te horen vertellen hoe hij in al zijn goedheid Huub weer terug op aarde heeft gebracht.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:13:16 #197
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58567560
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 00:57 schreef coldstar het volgende:

[..]

Doe dat dan ook bij Brain.......
Zwarte humor en Brian... daag ik wil geen ban... voor je het weet word ik uitgemaakt voor racist....
pi_58567569
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:09 schreef akveor het volgende:

[..]

Die strijd zie ik ook wel... alleen dat gezuig en gesar zie ik niet.... Ik zie juist dat hij weinig tot niets tegen Brian heeft ondernomen... Daarnaast zie ik Brian zichzelf opfokken terwijl er niets aan de hand is. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat het behalen van Amanda's rijbewijs, de mislukte terrornacht hem dwars zit. Tommy misschien gewoon de druppel was omdat hij die niet kon bekeren tot zijn inzichten. Als het niet loopt zoals Brian wil dan heeft ie een probleem.
samen met die dikke wang...pijn??? en alcohol samen met de medicijnen
pi_58567576
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:09 schreef Lady-night het volgende:

Dat is het enige ja
Er gaat niets boven Groningen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')