ach ze verdienen elkaar laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Sorry,maar niemand verdient dat.
Alleen denk ik niet dat Amanda zich zorgen moet maken over blauwe plekken.
n\Na de kooi zijn Amanda en Brian vast geen stelletje meer hoor!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zie je absoluut verkeerd, met alle macht en héél veel geduld bleef tommy proberen om een normaal en redelijk gesprek te voeren met brian, dit lukte niet omdat brian geen antwoorden wilde geven of ontwijkende antwoorden en amanda bleef er doorheen tetteren, dus een normaal gesprek was onmogelijk en toen brian tommy de middelvinger gaf besloot tommy om er een einde aan te maken en stond op en wilde weglopen, ondertussen zelfs nog een bord en glas meenemend om op te ruimen, en toen ging brian los, sloeg het bord uit tommy's hand en sloeg hem ook nog eens in zijn buik, ondertussen gedroeg brian zich zeer dreigend naar tommy toe, terwijl tommy geen enkele keer een ruzieachtige of dreigende houding had aangenomen, het kwam volkomen uit het niets, en later probeerde brian zich er nog uit te lullen dat het niet de bedoeling was om tommy in zijn buik te slaan maar dat hij het glas uit zijn handen had willen slaan,
dus dat........
sorry als je een brian fan bent, maar hier was er maar één fout en dat was Brian
tommy was geweldig in alle opzichten, zelf toen tommy terug kwam van achter ging hij wederom met veel geduld en op zeer rustige toon een gesprek aan met Brian,
nogmaals alle respect voor Tommy, maar eigenlijk is het belachelijk want in de ''normale wereld'' zijn 99% van de mensen die IK persoonlijk ken zoals Tommy en die ene achterlijke agresieve 1% zoals amanda en Brian ga ik vér uit de weg............
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach ze verdienen elkaar laten we het daar maar op houden
Neuh, gaat nergens om.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moooooi topicreport ik zeg ik hou der van, heeeerlijk.
Mag je er wel een dubbel hoofd op plakkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Projecteer Huub z'n hoofd eens op dat lichaam.....
.................quote:
Ik had admiraal anaal ook te pakken, ik maak er een sport vanquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:53 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
![]()
Denk ook niet dat iemand anders ze wil
En dat ben ik dus totaal niet met je eens. Dat doet me denken aan die avond waar hij voor hij naar de Witte Bergen werd afgevoerd de hele private room kort en klein sloeg en de volgende dag tegen iedereen ging vertellen hoe goed hij zich kon beheersen, want hij had zich alleen maar op materiaal afgereageerd en niet op het hoofd van Huub. Het meest schandalige vond ik nog wel dat alle gasten hem hierin gelijk gaven.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef akveor het volgende:
Brian heeft zel ook meerdere keren uitgesproken dat ie bang is dat ie zo'n was krijgt. Hij is bang dat ie niet voor zichzelf in kan staan. Hij heeft zelfs uitgesproken dat wanneer hij de waas kreeg hij wel eens geboeid afgevoert zou kunen worden. Dat is gelukkig niet bebeurt. Wat dat betreft heb ik wel respect voor hem dat ie zich zo kan beheersen.
En Amanda Tommy maar weghouden.. wat is die verknipt zeg.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:52 schreef Lady-night het volgende:
Tommy was de beste speler vanavond.....ik heb genoten....Huub weer met zijn gescheld, ik baal er onderhand goed van.
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=222584
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had admiraal anaal ook te pakken, ik maak er een sport van
+1quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En waarom zou die begeleiding wel in staat zijn te voorkomen wat de scheidsrechter bij Brian - Yuri niet lukte?
Het mag al een wonder zijn dat het tot nu toe niet compleet uit de hand gelopen is, dan moet je die grenzen vooral niet nog meer gaan opzoeken.
En Huub wil inderdaad net zo graag Brian wat aandoen als omgekeerd, maar de kans dat Huub van Brian wint met kickboksen is ongeveer even groot als de kans dat Brian het verbaal wint van Tommy.
Precies... eigenlijk gewoon lachwekkend? Of is dat teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:39 schreef coldstar het volgende:
[..]
eigenlijk heeft hij wel lef zat....alleen al met zo'n lichaam te gaan staan is al om te lachen. die bokshandschoenen zijn onderhand groter als de kabouter zelf.
Snel je post editen, goh dat had ik niet van jou verwacht.quote:
Ja, klikte op de verkeerde smiliequote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Snel je post editen, goh dat had ik niet van jou verwacht.
OT: De bewoners vervallen weer in het dagelijkse ritme.... beetje praten en dan slapen.
Oww, dat is ook echt ergquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Projecteer Huub z'n hoofd eens op dat lichaam.....
Doe dat dan ook bij Brain.......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat heet humor...... zwarte humor......... harde humor......... noem het hoe je wilt maar je moet het wel in perspectief blijven zien,
Dat is wel stap één op weg naar betere zelfbeheersing. Ik zie regelmatig dat het hem plaagt, dat hij er wel mee bezig is. Net zo vaak zie ik hem overigens ook weer terugvallen. En bij Huub kan ik mij dat nog voorstellen, z'n gezuig en gesar. Met Tommy laat hij zich dan weer goed in de kaart kijken.....Vermoedelijk nog jaaaaaaaaren te gaan.....voordat hij het leert.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:54 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Zelfbeheersing is het tegengaan van je agressie, niet het afreageren ervan op iets anders dan je oorspronkelijke doelwit.
In woede uitbarsten of jezelf onder controle kunnen houden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel stap één op weg naar betere zelfbeheersing. Ik zie regelmatig dat het hem plaagt, dat hij er wel mee bezig is. Net zo vaak zie ik hem overigens ook weer terugvallen. En bij Huub kan ik mij dat nog voorstellen, z'n gezuig en gesar. Met Tommy laat hij zich dan weer goed in de kaart kijken.....Vermoedelijk nog jaaaaaaaaren te gaan.....voordat hij het leert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |