Rond de twee gig, maar dat gaat vast nog wel verdubbelen voor de kooi is afgelopenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoeveel is het op dit moment (in GB's ?) en zijn het vooral filmpjes of gifjes?
OT: Huub en Claire praten nog even rustig na, B en A lezen de post door..
Huub is een lul en moet doodt....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is ook niet echt een probleem hoor. Alleen je postte je opmerking over spyware bij Peter al in het vorige topic en daarna nóg een keer in dit topic. En nu ga je nog door op die toer. Vandaar mijn commentaar. Niet te veel focussen op andere users. Het verdacht maken en uitkafferen van DGK-bewoners daarentegen, is vrijelijk toegestaan.
En waarom zou die begeleiding wel in staat zijn te voorkomen wat de scheidsrechter bij Brian - Yuri niet lukte?quote:[b]Er zou professionele begeleiding bij aanwezig zijn. Tevens heeft Huub net zo vaak, zo niet vaker aangegeven dat hij Brian wel wat aan zou kunnen en willen doen.
Jij gelooft toch ook niet echt dat men in de laatste twee weken van DGK een enorm risico wil lopen dat zoiets fout zou gaan?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian kende Yuri verder niet en koesterde dus ook geen gevoelens van haat tegen hem. Toch weerhield hem dat er niet van na te trappen in zijn wedstrijd tegen hem. Ik geloof best dat dat geen opzet was, Brian heeft al vaker aangetoond regelmatig een waas voor zijn ogen te krijgen en alleen nog maar te kunnen denken aan het slopen van dingen. Hij kan zelf het tegendeel beweren, maar de beelden bewijzen zijn ongelijk.
Brian heeft vaker aangegeven Huub dolgraag in elkaar te willen slaan en mede dankzij de kickbokslessen die hij van een zeer ervaren trainer heeft gekregen zal dit hem bijzonder weinig moeite kosten voor er ook maar iemand van de gouden kooi heeft kunnen ingrijpen. Als een professionele kickboksscheidsrechter al niet kan voorkomen dat hij in een wedstrijd natrapt, hoe willen een stel amateurs dat dan wel voor elkaar krijgen?
dat zie je absoluut verkeerd, met alle macht en héél veel geduld bleef tommy proberen om een normaal en redelijk gesprek te voeren met brian, dit lukte niet omdat brian geen antwoorden wilde geven of ontwijkende antwoorden en amanda bleef er doorheen tetteren, dus een normaal gesprek was onmogelijk en toen brian tommy de middelvinger gaf besloot tommy om er een einde aan te maken en stond op en wilde weglopen, ondertussen zelfs nog een bord en glas meenemend om op te ruimen, en toen ging brian los, sloeg het bord uit tommy's hand en sloeg hem ook nog eens in zijn buik, ondertussen gedroeg brian zich zeer dreigend naar tommy toe, terwijl tommy geen enkele keer een ruzieachtige of dreigende houding had aangenomen, het kwam volkomen uit het niets, en later probeerde brian zich er nog uit te lullen dat het niet de bedoeling was om tommy in zijn buik te slaan maar dat hij het glas uit zijn handen had willen slaan,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik mag Tommy eigenlijk wel (ondanks zijn sympathie voor Huub) , maar het leek er eigenlijk wel op alsof hij er bewust op uit was om Brian over de pis te helpen. Hij bleef er maar over doorgaan......
ze verdient niet beter..........quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
En toch denk ik dat Brian heel de avond al geirriteerd was door Amanda met haar geleuter, dwars door alle verhalen van iedereen heen. Geen excuus uiteraard maar ben wel bang dat Amanda na de kooi heel vaak met blauwe ogen rond zal lopen!
Brian heeft zel ook meerdere keren uitgesproken dat ie bang is dat ie zo'n was krijgt. Hij is bang dat ie niet voor zichzelf in kan staan. Hij heeft zelfs uitgesproken dat wanneer hij de waas kreeg hij wel eens geboeid afgevoert zou kunen worden. Dat is gelukkig niet bebeurt. Wat dat betreft heb ik wel respect voor hem dat ie zich zo kan beheersen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:36 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian kende Yuri verder niet en koesterde dus ook geen gevoelens van haat tegen hem. Toch weerhield hem dat er niet van na te trappen in zijn wedstrijd tegen hem. Ik geloof best dat dat geen opzet was, Brian heeft al vaker aangetoond regelmatig een waas voor zijn ogen te krijgen en alleen nog maar te kunnen denken aan het slopen van dingen. Hij kan zelf het tegendeel beweren, maar de beelden bewijzen zijn ongelijk.
Brian heeft vaker aangegeven Huub dolgraag in elkaar te willen slaan en mede dankzij de kickbokslessen die hij van een zeer ervaren trainer heeft gekregen zal dit hem bijzonder weinig moeite kosten voor er ook maar iemand van de gouden kooi heeft kunnen ingrijpen. Als een professionele kickboksscheidsrechter al niet kan voorkomen dat hij in een wedstrijd natrapt, hoe willen een stel amateurs dat dan wel voor elkaar krijgen?
Ik vind juist die combinatie zo eng: een moordwapen als lijf, en een megalomaan narcistisch brein dat dat lijf bestuurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:41 schreef Prospera het volgende:
Brian heeft een heel lekker lijf en daarvoor mag hij winnen![]()
met zíjn hersenen heb ik wat moeite![]()
Want weet je, dat deed Admiraal_Anaal ookquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 20:38 schreef yvonne het volgende:
admiraal_anaal mag weereens een week wieberen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef Dementor het volgende:
Ik denk dat Brian vrij snel het loodje legt na de kooi als hij dellie ook maar met 1 vinger aanraakt.
Zomaar een gevoel.
Dat jij zo denkt is je goed recht....maar wat heeft dit dan met een jappenkamp te makenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:39 schreef neehe het volgende:
[..]
De waarheid mag toch wel gezegt worden ?
Amandel is een hoertje, en heeft een relaaaaasieeee met een paardenlul rukker.
dan neem ik een puppiequote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huub: als Tommy een labrador was, dan zou ik met hem fokken
Moooooi topicreport ik zeg ik hou der van, heeeerlijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Want weet je, dat deed Admiraal_Anaal ook
[..]
Sorry,maar niemand verdient dat.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze verdient niet beter..........
Misschien wil Brian wel heel erg graag een miljoen winnen en weet hij dat te ver gaan bij Huub direct einde perspectief op z'n einddoel betekend. Maar goed, zeker weten doe je iets nooit, misschien is het daarom wel beter dat het niet doorgaat, al vind ik persoonlijk wel jammer.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En waarom zou die begeleiding wel in staat zijn te voorkomen wat de scheidsrechter bij Brian - Yuri niet lukte?
Het mag al een wonder zijn dat het tot nu toe niet compleet uit de hand gelopen is, dan moet je die grenzen vooral niet nog meer gaan opzoeken.
En Huub wil inderdaad net zo graag Brian wat aandoen als omgekeerd, maar de kans dat Huub van Brian wint met kickboksen is ongeveer even groot als de kans dat Brian het verbaal wint van Tommy.
dat heet humor...... zwarte humor......... harde humor......... noem het hoe je wilt maar je moet het wel in perspectief blijven zien,quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:50 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat jij zo denkt is je goed recht....maar wat heeft dit dan met een jappenkamp te makenDie snotneus is 26 jaar......die leest te veel gekke dingen, zodat hij de realiteit niet meer ziet.
Dat lijf kan ik heel visualiseren, maar die hersens doen me afdalen in een ondergrondse kelder.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist die combinatie zo eng: een moordwapen als lijf, en een megalomaan narcistisch brein dat dat lijf bestuurt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist die combinatie zo eng: een moordwapen als lijf, en een megalomaan narcistisch brein dat dat lijf bestuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |