ja tegenwoordig met vliegtuigen in wolkenkrabbers en ontploffende metro's en bussen is een kapinkje peanutsquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:18 schreef Saphia het volgende:
Mooie film,jaren 70 sfeertje is inderdaad treffend. Ik had af en toe wel een brok in mijn keel en vond het jammer dat je niet meer zag hoe de buitenwereld op zo'n kaping reageerde,toen nogal ongewoon en zeker "breaking news".
oorbellen van alle meisjes/vrouwen die hij heeft vermoord.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef jmac het volgende:
Wat zat er nu in dat bakje waardoor ze zo schrok? miste dat moment net
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef PirE het volgende:
[..]
oorbellen van alle meisjes/vrouwen die hij heeft vermoord.
Je moet ook niet gaan posten als de film nog bezig is![]()
![]()
dat vroeg ik me al af bij de aftiteling; ik kan me dit verhaal helemaal niet herinneren ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik vond deze mooi gemaakt, best een macaber idee dat het allemaal een waargebeurd verhaal is.
het was niet voor geld, het was omdat hij heaumeau isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:21 schreef mounirk het volgende:
Bijna iedereen die familie in Marokko heeft wonen kent dit.
Mijn nicht is ook tig keer gevraagd door "vage kennissen".
Ze denken dat Nederland zwemt in het geld
GS alertquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het was niet voor geld, het was omdat hij heaumeau is
Ik vond het de beste tot nu toe, heb alleen TBS nog niet gezien. Maar veel beter dan Wijster, Bloedbroeders en De Fuik en iets beter dan Skin.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Saphia het volgende:
Ik vond hitte harara niet zo eens heel slecht hoor, de kwaliteit is anders dan TBS of bloedbroeders maar over het algemeen was het wel okee, ik had iig niet zien aankomen dat Miloud naar NL wilde en dood zou gaan , ik dacht meer aan verstopte drugs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |