Prettige vakantie, lief knuffel mocroquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga overigens bijna weg.
Jullie mogen mij een prettige vakantie wensen!
Oh, ik dacht dat je ooit zei dat je een knuffelmarokkaan was.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Euhm Mocro?
Een hele prettige vakantie toegewenst! (ondanks....)quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga overigens bijna weg.
Jullie mogen mij een prettige vakantie wensen!
Nee joh!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ooit zei dat je een knuffelmarokkaan was.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef octopussy het volgende:
Jeumig, ik open ff het nieuwe SC topic op mijn werk zeg![]()
Hè, leuk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
Veel plezier Karrel![]()
Ik ga ook zo weg voor een avondje VARA(lees:DWDD en P&W)
HO! Wie is dat dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En van de beroemdste nog levende gangster!
Zie openingspost.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:38 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Waar is de samenvatting van de afgelopen tig topics te vinden?
Okay, doe mee dan!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:37 schreef Den_Haag het volgende:
kunnen we even snel deze pagina vol knallen zodat ik weer normaal kan posten?
Baseball!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
Steer!
Een piemelplaatje is niet genoeg samenvatting hoor!
Wij gaan vandaag The Loop bekijken.En naar het Art Institute.
Morgen naar de Cubs!
Ja, ik schrok ook wild toen ik het topic hier opendequote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef octopussy het volgende:
Deze hangt in het Art Institute:quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:43 schreef Liejannuh het volgende:
Steer!
Een piemelplaatje is niet genoeg samenvatting hoor!
Wij gaan vandaag The Loop bekijken.En naar het Art Institute.
Morgen naar de Cubs!
quote:
Vond 'm wel toepasselijk in dit topic als tegenhanger van de piemel!quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:58 schreef Pandorah het volgende:
[..]
![]()
Jij bent niet de eerste die dat zegt![]()
Overigens bestaat ergens in Nieuw-Zeeland een pandorastraat (helaas zonder h)![]()
Hee latislos![]()
Hoe bevalt het CF in Leuven?
Oh, lekker dan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:01 schreef octopussy het volgende:
Oblivion, omdat ze het huis met 1 of andere constructie willen verkopen voor weinig aan hun oudste zoon en de andere kinderen het daar niet zo mee eens zijn. Het huis zal op de markt namelijk veeeeel meer waard zijn en alle (4) kinderen krijgen een deel van de opbrengst. De 'erfenis' zou ook erg scheef zijn verdeeld als de oudste zoon een huis in bezit krijgt wat hij ooit weer kan verkopen voor veel meer geld.
Op Moviq kan je vrijblijvend je huis neerzetten en mensen kunnen er een bod op doen, zodat je kan zien hoeveel het zou opbrengen op de markt. Misschien veranderen de schoonouders dan van gedachten![]()
Ik hoop dat dit soort gedoe om geld geen probleem gaat worden in de familie trouwens.
Grote leger knapzak doet wonderen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:04 schreef Liejannuh het volgende:
Gratis entree vanaf 5 uur Steer.Maar dat duurt nog maar 7 uur ofzo.
En dat komt mooi uit want we moeten nog ontbijten en gaan toch eerst de Loop doen.
En ik ben winkels aan het lokaliseren waar ze Teva's verkopen. Geen idee hoe ik alles in mijn tas ga krijgen trouwens.
Tijdens een college geeft ook een leuk effect kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:27 schreef octopussy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |