Niets.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:28 schreef De_Ananas het volgende:
Maar wat moet je met een huurling?
En toch Rommedahl iedere verkiezen he Kosterquote:Leonardo was een plaag voor iedere defensie. De Braziliaan was bij vlagen ongrijpbaar voor zijn tegenstanders.
En toch heeft Rommedahl het als invaller best aardig gedaan vind ik.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En toch Rommedahl iedere verkiezen he Koster
Ja, zijn schoten op doel waren briljantquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch heeft Rommedahl het als invaller best aardig gedaan vind ik.
Hij heeft toch bijna meer gescoord dan iedereen bij jullie, op Makaay na dan...quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, zijn schoten op doel waren briljant![]()
Leo is zoveel beter
Sportwereldquote:Van Basten handelt bij Ajax als een briljant strateeg
,,Een goed paard is nog geen goede ruiter.'' Ik moest even denken aan deze uitspraak van Co Adriaanse toen ik afgelopen zondag na de uitzending van 'Voetbal Insite' naar huis reed.
Adriaanse zei dit ooit over de beginnende trainer Marco van Basten. Op zich een vreemde uitspraak. Ik heb nog nooit een paard ruiter zien worden, maar Adriaanse bedoelde er mee te zeggen dat trainer zijn een vak apart is. Dat ben je niet zomaar.
Toen Van Basten dit weekend te gast was, moest ik ook even aan een paard denken. 'Het paard van Troje' om precies te zijn. Dat kwam niet zozeer door zijn kapsel, maar meer door de uitspraken over zijn rol bij Ajax en de wijze waarop hij die wil invullen. Volledig op zijn manier en met zijn mensen. Dat hij daarmee de vriendschap met Cruijff op het spel heeft gezet en afspraken heeft laten veranderen, betreurt hij. Maar 'ik word straks afgerekend', was zijn steekhoudende motivatie. Hij wil ook alleen maar werken met mensen die hij volledig vertrouwt. Dat doet hij niet zo snel.
Marco is van nature erg achterdochtig. Daarom eiste hij bij Ajax de aanwezigheid van John van 't Schip en Rob Witschge en ziet hij graag een belangrijke rol voor zijn zaakwaarnemer Perry Overeem weggelegd. Zeker gedurende de periode waarin hijzelf straks zijn handen vol heeft aan Oranje. Afgelopen zondag ontkende hij dat niet, maar bij Ajax leek men verrast door deze ontwikkeling en was men benieuwd wie er nog meer uit het Trojaanse paard tevoorschijn zouden komen.
Voor wie 'Troy' met Brad Pitt heeft gemist: in de oudheid slaagden de Grieken er niet in om de stad Troje te veroveren. Daarom vertrokken zij en lieten een groot houten paard achter, zogenaamd als geschenk voor de godin Pallas Athene. Toen de Trojanen het paard binnen de muren haalden, bleek het vol met Griekse strijders te zitten en viel de stad alsnog. Vandaar waarschijnlijk ook de aanstelling van Danny Blind als technisch coördinator. Een club die vernoemd is naar een Griekse held kent zijn klassieken, mag je aannemen.
Natuurlijk is Van Basten absoluut niet uit op de ondergang van Ajax, maar gelet op de bestaande situatie in Amsterdam handelt hij op dit moment als een briljant strateeg. Aangezien Uri Coronel op 19 mei pas officieel voorzitter van de Raad van Commisarissen wordt en goed wil beginnen, en John Jaakke in zijn laatste weken absoluut geen impopulaire maatregelen zal nemen, grijpt Van Basten dit machtsvacuüm aan om alles zo veel mogelijk naar zijn hand te zetten. Dat is slim.
Als invaller wel ja.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En toch heeft Rommedahl het als invaller best aardig gedaan vind ik.
Zo vaak was ie nu ook weer geen basisspeler toch?quote:
Dat is gewoon in Nederland hoor knuppelquote:Op donderdag 8 mei 2008 17:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
overal in de wereld kennen ze ajax
Weet ik, kijken of jullie er in trappenquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon in Nederland hoor knuppel
Waarom schrijft meneer Genee eigenlijk stukjes, die man heeft echt geen verstand van voetbal en de randzaken
quote:Het vertrek van Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax is zo zeker nog niet. De 24-jarige spits zegt het in Ajax Life prima naar zijn zin te hebben in Amsterdam en haalt aan dat het werken met twee grote voorbeelden hem verder kan helpen.
'Ik heb bewondering voor wat Marco van Basten en Dennis Bergkamp hebben gepresteerd', vertelt de man van 33 competitiedoelpunten dit seizoen. 'Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen van wie ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing neem.'
Huntelaars naam wordt nadrukkelijk in verband gebracht met grote clubs in Europa als Real Madrid en Manchester United. Toch gaat de elfvoudige international (zes goals) niet automatisch overstag. Hij wil niet als veredelde twee keus fungeren.
Ajax heeft hem al met hem gesproken over een nieuw contract. Zijn huidige verbintenis loopt tot medio 2010. De Amsterdammers zijn bereid hem een gelimiteerde transfersom te geven als hij bijtekent.
Oke. Wat probeert Genee nou eigenlijk te zeggen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet niet of het volgende al voorbij is gekomen maar Genee over Marco:
[..]
Sportwereld
Dat zijn voetbal verstand eigenlijk niets voorsteltquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Oke. Wat probeert Genee nou eigenlijk te zeggen?
Oh ja mr Genee de voetbal kenner, wahaha laat me niet lachen zeg die man weet niet eens hoe hij goede vragen moet bedenken voor zn kut programma voetkutje insitequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet niet of het volgende al voorbij is gekomen maar Genee over Marco:
[..]
Sportwereld
Totdat een club als man utd komt ofsow en weg is ie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:57 schreef Sethje het volgende:
super Klaas-Jan...natuurlijk wil je blijven met zulk 2 helden in de technische staf!
Gelul.quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Totdat een club als man utd komt ofsow en weg is ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |