Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef F1Bas het volgende:
Tsja, zeggen dat je een seizoen blijft en daarna zeggen dat je gaat nadenken als er een topclub komt.
Ergens op internet te lezen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Sethje het volgende:
Leuk stuk met die nieuwe spits in de vi overigens, hij komt heel erg gretig over
Klopt maar dan is hij ook weer een stuk duurder.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.
De Zeeuw lijkt me trouwens een absolute aanwinst. Over Donk heb ik m'n twijfels, maar dat komt ook vooral door het afgelopen seizoen, waar echt elke AZ'er bagger speelde. Ik zou hem eerst maar eens waar laten maken dat hij weer een seizoen lang in vorm kan zijn.
Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef MaxC het volgende:
We hebben straks wel heel veel aanvallers, gaan er ook nog wat weg?
Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.
Mitea mag trouwens ook wel weg, maar daar is praktisch al afscheid van genomenquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.
Bron ouwe?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Jongere broertje van Kaká wordt misschien voor een jaar gehuurd van AC Milan.
Laat hem maar lekker in Milaan blijven, aan al die huurlingen heb je niets.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Op dit moment nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat schieten we nou op met het huren van talenten!? We zijn toch zeker geen tweederangs clubje, we hebben onze eigen talenten toch?
Al is hij maar de helft zo goedquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |