abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58552899
Volgens Sportweek is Ajax ook nog steeds met die Huth bezig
pi_58552907
TopVerdedigersPlease
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58552928
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:59 schreef F1Bas het volgende:

Tsja, zeggen dat je een seizoen blijft en daarna zeggen dat je gaat nadenken als er een topclub komt.
Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.

De Zeeuw lijkt me trouwens een absolute aanwinst. Over Donk heb ik m'n twijfels, maar dat komt ook vooral door het afgelopen seizoen, waar echt elke AZ'er bagger speelde. Ik zou hem eerst maar eens waar laten maken dat hij weer een seizoen lang in vorm kan zijn.
Woo-loo-loo!
pi_58552963
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:56 schreef Urquhart het volgende:

[..]
halen.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:10:41 #30
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_58553008
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Sethje het volgende:
Leuk stuk met die nieuwe spits in de vi overigens, hij komt heel erg gretig over
Ergens op internet te lezen?
><(({°>
pi_58553104
Huth mag wel komen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58553155
We hebben straks wel heel veel aanvallers, gaan er ook nog wat weg?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58553231
laat Sulejmani maar eerst komen
AFC AJAX
pi_58553239
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat lijkt me een nettere reactie dan roepen dat je je hele leven bij Ajax blijft, om vervolgens over een jaar naar de Premier League te gaan. Hij blijft sowieso dit jaar bij Ajax en is dan waarschijnlijk weg, lijkt me een eerlijk en realistisch vooruitzicht.

De Zeeuw lijkt me trouwens een absolute aanwinst. Over Donk heb ik m'n twijfels, maar dat komt ook vooral door het afgelopen seizoen, waar echt elke AZ'er bagger speelde. Ik zou hem eerst maar eens waar laten maken dat hij weer een seizoen lang in vorm kan zijn.
Klopt maar dan is hij ook weer een stuk duurder.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58553343
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef MaxC het volgende:
We hebben straks wel heel veel aanvallers, gaan er ook nog wat weg?
Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.
pi_58553434
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Leonardo en Luque sowieso denk ik. Verder zou ik zelf ook afscheid van Kennedy nemen, Rommedahl mag als invaller blijven.
Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58553523
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Precies en Manuchyran lekker een jaar uithuren en zien hoe hij het doet.
Mitea mag trouwens ook wel weg, maar daar is praktisch al afscheid van genomen
pi_58553619
Huth is zeker welkom ja!

Maar of ie komt....
pi_58553640
Donk in de basis?

Wat een drama namen worden weer genoemd voor de verdediging, daarmee zullen we wel weer 2e worden.
pi_58553662
Kennedy, Luque en Manucharyan, Mitea en Leonardo mogen allemaal weg.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:44:31 #41
51286 w00h00
Digital man!
pi_58553720
Van die derderangs voetballers als Rommedahl, Luque en Kennedy hebben we geen fuck aan, ze staan allen de ontwikkeling van een Martina of Goossens in de weg en hebben helemaal geen meerwaarde voor de club.

Leonardo heeft nog iets onvoorspelbaars, en daarbij is een goede linkspoot schaars, dus die zou ik er bijhouden, misschien kan Bassie hem nog iets bij- en afleren.

Manucharyan zou ik inderdaad ook verhuren, hij staat al enige tijd stil in zijn ontwikkeling. Mitea gewoon lekker in Roemenie laten zitten.
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:45:34 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58553743
Jongere broertje van Kaká wordt misschien voor een jaar gehuurd van AC Milan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58553764
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:45 schreef M0NTANA het volgende:
Bron ouwe?
pi_58553775
Donk en De Zeeuw zou ik graag bij Ajax zien...stuk van Cvitanich was erg leuk om te lezen, gretigheid straalt er inderdaad van af.... ik heb maar weer eens alle vertrouwen in komend seizoen :p
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:48:12 #45
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_58553798
Wat schieten we nou op met het huren van talenten!? We zijn toch zeker geen tweederangs clubje, we hebben onze eigen talenten toch?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_58553809
quote:
Laat hem maar lekker in Milaan blijven, aan al die huurlingen heb je niets.
pi_58553826
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:48 schreef Mr-Sander het volgende:
Wat schieten we nou op met het huren van talenten!? We zijn toch zeker geen tweederangs clubje, we hebben onze eigen talenten toch?
Op dit moment niet
pi_58553836
quote:
Al is hij maar de helft zo goed
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:51:40 #49
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58553863
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 13:46 schreef Jasza het volgende:

[..]

Bron ouwe?
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58553926
Ik ben alleen een voorstander van huren met optie tot koop, of huren met een huurtijd van 3 seizoenen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')