Niet zo negatief. Wat is er mis met het aanpassen van je team? Dat heeft niets met angst te maken, er is maar 1 ding dat telt en dat is resultaat. Ookal hebben we maar 20% balbezit, het maakt niets uit als we maar vCL gaan spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:27 schreef navigator het volgende:
En Koster gaat zich weer aanpassen morgen! Wat een angsthaas is het toch ook. Nog twee potjes en dan is hij godzijdank opgetieft. Eigenlijk wil ik hem helemaal niet meer terugzien bij Ajax, ook volgend seizoen niet.

Ten Cate paste zich vorig jaar ook aan en die wedstrijden wonnen we allemaalquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:34 schreef toma het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Wat is er mis met het aanpassen van je team? Dat heeft niets met angst te maken, er is maar 1 ding dat telt en dat is resultaat. Ookal hebben we maar 20% balbezit, het maakt niets uit als we maar vCL gaan spelen.

quote:Adrie Koster verwacht morgenavond in Emmen (de uitvalbasis voor FC Twente, vanwege een thuishaven die momenteel wordt verbouwd) een wedstrijd met twee voetballende ploegen. ‘Ik denk dat het een boeiende wedstrijd wordt.’ De vergelijking met Heerenveen is snel gemaakt. ‘Twente is verdedigend sterker dan Heerenveen. Wij zullen echter voor de winst gaan, want we kunnen niet op de nul spelen’, aldus Koster bij de persbabbel.

Ik wist alleen niet dat ie zo duur was?quote:Alsof hij het Argentijnse voetbapubliek nogmaals wilde overtuigen van het gelijk van Ajax, zo raasde Dario Cvitanich afgelopen zaterdag over het veld van tegenstander Colon de Santa Fé. Hij was verreweg de gevaarlijskte aanvaller van het veld, maakte zijn zevende goal in tien wedstrijden en reageerde op provocaties van het thuispubliek door het getal 11 uit te beelden, het aantal miljoenen in dollars dat Ajax voor hem over heeft.

6,3 milj. euro geloof ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:38 schreef koningdavid het volgende:
Wel mooi interview met Cvitanich in de VI.
[..]
Ik wist alleen niet dat ie zo duur was?

nak is gewoon een kutclub en wij zijn Ajax dat is nogal een verschilletje.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef fathank het volgende:
In tegenstelling tot NAC, die hebben 18 keer de nul gehouden ofzo...

Koster past zijn team zelf aan in potjes tegen kabouters als Excelsior en VVV, dat is triest, wij zjn godverdomme Ajax, laat de tegenstander zich maar aan ons aanpassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:34 schreef toma het volgende:
[..]
Niet zo negatief. Wat is er mis met het aanpassen van je team? Dat heeft niets met angst te maken, er is maar 1 ding dat telt en dat is resultaat. Ookal hebben we maar 20% balbezit, het maakt niets uit als we maar vCL gaan spelen.

Jij komt zeker uit Stilburgquote:

quote:Koster: 'Het elftal is gegroeid'
Geschreven op vrijdag, 9 mei om 15:05
Adrie Koster kijkt uit naar het tweeluik tegen FC Twente. De eindwinnaar mag als beloning komende zomer deelnemen aan de derde voorronde van de Champions League. "Iedereen beseft heel goed waar het de komende duels om gaat, iedereen kijkt naar de wedstrijden uit’’, vertelde de coach van Ajax vrijdag op de persconferentie.
"Ajax wil zich natuurlijk graag kwalificeren voor de voorronde van de Champions League", vervolgde Koster. "Het is een druk die je jezelf oplegt. Ajax moet gaan voor de Champions League. De ploeg is vrij fris. Dat spreekt ook wel uit de uitslagen die we in de laatste wedstrijden hebben neergezet. Ajax loopt niet op zijn laatste benen. Het elftal is gegroeid. Ook dat zie je terug in de resultaten.’’
Koster verwacht interessante wedstrijden tegen de ploeg van collega Fred Rutten, die in competitieverband in Enschede wonnen en in Amsterdam gelijkspeelden. "Ook die uitslagen zeggen iets over de kracht van de tegenstander. FC Twente beschikt over een goede ploeg. Wij willen voetballen en FC Twente wil dat ook. Daarom verwacht ik een leuke, interessante wedstrijd. Een wedstrijd waarin we natuurlijk uitgaan van onze eigen kracht. Ajax en FC Twente hebben ook weinig geheimen voor elkaar."
De Amsterdammers openen de play-offs zaterdagavond met een uitwedstrijd. Het duel wordt vanaf 19:30 uur afgewerkt in het stadion van FC Emmen. Op zondag 18 mei om 14:30 uur volgt de return in de Amsterdam ArenA.

Dat maakt het juist nog schrijnenderquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
nak is gewoon een kutclub en wij zijn Ajax dat is nogal een verschilletje.

who the fuck is Milan??quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Ajax haalt de voorronde CL, moet dan tegen AC Milan en wint dan
of kunnen ze AC Milan niet tegene komen?![]()

En grijpen overal naastquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:39 schreef fathank het volgende:
In tegenstelling tot NAC, die hebben 18 keer de nul gehouden ofzo...

Ik hoor ze nog zingen toen ze thuis tegen Ajax speelden: "Barca, Barca, NAC dat komt eraan"quote:

dat rijmt niet eensquote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik hoor ze nog zingen toen ze thuis tegen Ajax speelden: "Barca, Barca, NAC dat komt eraan"

Twas geloof ik op het wijsje van Adri, Adri, we worden kampioenquote:

tuurlijk niet. Maar meestal als er iets gezongen word in een stadion zit er toch wel 1 lettergreep in die rijmt. Anders klint het gewoon niet. Ze hadden beter iets kunnen doen als: Milaan, Milaan, N-A-C komt eraan!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 15:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En alle liedjes moeten natuurlijk rijmen!

quote:Vermaelen dit seizoen niet meer in actie
Thomas Vermaelen kan dit seizoen niet meer in actie geven voor Ajax. De Belgische mandekker kampt nog altijd met een liesblessure en is niet op tijd fit voor de het duel van zondag met FC Twente.
De Belgisch international zal ook het tweede duel in de tweeluik tegen de Tukkers moeten missen. Ajax strijdt tegen FC Twente om een plek in de voorronde van de Champions League.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |