quote:Op donderdag 8 mei 2008 00:42 schreef mootie het volgende:
Maar ze mogen dus niks doen?
Huub: Amanda zal haar rijbewijs wel MOETEN halen ofzo.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:11 schreef Prospera het volgende:
Huub: ze moesten lachten na ons gesprek (van de Febo)
Hij kletst Jaap op zijn kont en mag na een telefoontje geen terror doen vanavond.
Huub: het is zoals het is.
Vanmorgen eindelijk eens vroeg actie, nog voor 8 uur was er al beweging. Voor de verandering best leuk! Waar iedereen heen vertrok is mij alleen nog onduidelijk.quote:Op donderdag 8 mei 2008 01:02 schreef akveor het volgende:
Er hangt een leuke vreemde vibe in de villa.... ik ga voor het dominoën... stuk of tien stoere kerels er om heen... en Huub kan de steentjes niet omdraaien vanwege de handschoenen die die aanheeft....
quote:Op donderdag 8 mei 2008 07:54 schreef blomst het volgende:
Die zijn er vroeg bij.
Claire gaat douchen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 08:24 schreef T-lex het volgende:
Heeft Huub in z'n bed gepist? Loopt al aangekleed en wel door de villa.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt tegen José dat Huub en Claire iets moeten opnemen.![]()
Brian en Amanda moeten straks ook weg. Ik snap er geen moer van.
Amanda heeft weer een hele snelle douche genomen.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Maar niemand weet dus waar ze heen zijn/gaan? Op VV zeggen ze wel dat 'de auto voor Claire en Huub is gearriveerd, maar waar die auto ze heen brengt, is vooralsnog een raadsel.
Amanda is in ieder geval aan het afrijden nu. Volgens mij.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:40 schreef T-lex het volgende:
Jaap is ook in pak...die gaat zo ook ff iets "opnemen" denk ik.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:17 schreef Verida het volgende:
ik hoop ook dat ze zakt, dan ben ik maar gemeen, maar ik gun het haar niet om nu te slagen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:28 schreef Copycat het volgende:
Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat ze gaat slagen.
Tot slot heeft Brian nog steeds last van een hamsterwang, Palma vermoedt een abces.quote:Op donderdag 8 mei 2008 09:54 schreef Verida het volgende:
En dan hoop ik er nog bij dat Amanda een tang van een wijf als examinator krijgt die totaal niet onder de indruk is van haar siliconen en korte rokje.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:59 schreef mootie het volgende:
Palma: Er zit een abces in je wang.
Brian: Asbest??
Nope, hij zei dat hij Amoxicilline moet slikken van de kaakchirurg, ik begrijp niet goed waarom.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:58 schreef tipsch het volgende:
Da's gewoon een sachetje ibuprofen tegen pijn en ontsteking.
antiboiticaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel Smash-it![]()
[..]
Nope, hij zei dat hij Amoxicilline moet slikken van de kaakchirurg, ik begrijp niet goed waarom.
Misschien dat de kaakchirurg tegen een ontsteking was aangelopen??quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, hij zei dat hij Amoxicilline moet slikken van de kaakchirurg, ik begrijp niet goed waarom.
"Tandartsen gebruiken amoxicilline tegen agressieve vormen van parodontitis."quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
maar dat gebeurt nooit das altijd de shit daar.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:11 schreef Dementor het volgende:
Claire: ik kan me er heel erg aan ergeren dat ik heel veel dingen niet krijg waar ik om vraag.
Dat moet eens gebeuren bij Dellie.
Die parodontitis zal wel komen van de verkeerde zuurgraad ....quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
"Tandartsen gebruiken amoxicilline tegen agressieve vormen van parodontitis."
Ik denk niet dat Brian Amanda ooit in de mond heeft genomen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die parodontitis zal wel komen van de verkeerde zuurgraad ....
Absoluut! Ze hinniken doorgaans van het lachen. Vooral als je grappenderwijs hun penis beroert.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef Smash-it het volgende:
OP is af.
H vraagt zich af of een paard gevoel voor humor heeft.
Hij is weer TOP!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef Smash-it het volgende:
OP is af.
H vraagt zich af of een paard gevoel voor humor heeft.
No way dat die dat doet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:33 schreef Smash-it het volgende:
H: A heeft nergens gezegd dat ze B er niet uit zal stemmen. Ze zou er zelfs over nadenken.
Dát zou ik echt vet van haar vinden. Als ze denkt, de stemmen van B gaan dan waarschijnlijk naar mij, ik win dat miljoen. Kijken of hun love conquers all.
Fries ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian Amanda ooit in de mond heeft genomen.
Acht de kans ook zeer klein tot nihil, maar ik zou d'r wel echt een koning vinden als ze dát gewoon zou flikken. Dan vergeef ik haar die pruik en die slabek in een seconde.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef Kinga het volgende:
No way dat die dat doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |