Zou het niet weten, ga wel live kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Bernard0s het volgende:
No problem
Morgen kwali. Wie zal pole pakken? Felipe of Kimi? Of misschien toch Lewis?
Ik ga voor Massa
Ik ga toch voor Kimi. Al zal Massa er vrij dichtbij zitten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:17 schreef Bernard0s het volgende:
No problem
Morgen kwali. Wie zal pole pakken? Felipe of Kimi? Of misschien toch Lewis?
Ik ga voor Massa
Want jij vind zware crashes leuk ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag zware crash van Valsecchi (GP2). Hopelijk snel een filmpje op youtube.
Ik ken geen zender die de vrijdag baantijd van de GP2 broadcast.. Misschien ergens in een nieuwsuitzending?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:13 schreef Bernard0s het volgende:
Vandaag zware crash van Valsecchi (GP2). Hopelijk snel een filmpje op youtube.
Inderdaad. Als Piquet zo doorgaat mag ie blij zijn als hij het einde van het seizoen haalt. En het middenveld zit op het moment erg dicht op elkaar. Dus dat Williams het wat minder doet is dan ook niet zo erg raar.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:24 schreef HPoi het volgende:
Williams btw ook slecht. Maar Piquet is echt erg als je kijkt waar Alonso staat.
Jammer inderdaad van Kimi. Maar Kimi komt hopelijk in de race wel weer goed naar voren.quote:
Piquet heeft het gewoon niet, tuurlijk zal Alonso sneller zijn maar dit is wel heel ergquote:
Da's het resultaat van Alonso als teammaat. Zovaak als dat Piquet voor het seizoen begon heeft geroepen dat zijn doel absoluut niet was om Alonso te verslaan maar om zoveel mogelijk van 'm te leren is geen toeval meer (het is altijd het eerste doel je teammaat te verslaan).quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:16 schreef Trystar het volgende:
[..]
Piquet heeft het gewoon niet, tuurlijk zal Alonso sneller zijn maar dit is wel heel erg![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |