Vandaar de scharrelslager.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Kippen die je eet zijn geloof ik ook maar zes weken
O wacht, dat zijn de met hormonen behandelde kippen.
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je het eet is het toch anders. Dan voor de fun maar een beetje alles af lopen knallen..
Zouden jullie met een vriend mee durven vliegen? (dus alleen jullie twee, 1 vliegtuig)
Nou, als ik zo grotere borsten krijgquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vandaar de scharrelslager.
Hoef die troep niet meer in mijn lichaam.
Nee ik bedoelquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!
Ja ik zag dat ik nu al meer posts dan jij hadquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Euc- het volgende:
Oe jongens; het is bijna feest, mijn 5 jarig jubileum![]()
Oh, nou dat vind ik alleen maar goed!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!
quote:
ja zo ben ik ook hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:52 schreef Oblivion het volgende:
Ik zat juist te wachten totdat een ander hem zou sluiten...
Ik sinds 2002, maar daarvoor was ik ook al KarelLaaglawaai. Dar was ik het wachtwoord van kwijt en dat e-mailadres had ik niet meer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Euc- het volgende:
Oe jongens; het is bijna feest, mijn 5 jarig jubileum![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ik nu al meer posts dan jij had
quote:
Bovendien zijn hardlopers doodlopers.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Euc- het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo heel actief, alleen hier in de SC/CUL een beetje eigenlijk
Schoonmaken geloof ik.quote:
Nou nouquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bovendien zijn hardlopers doodlopers.
Ik ben ook een tijdje niet meer op Fok! geweest.
Lolquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
Dus Euc- in t bos geweest, ree geschoten en toen liep ie daar rond hoor, alleen....:
Mamma?? Mammmaaa???![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.quote:
Tsk, tsk....quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:59 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol
We leven ook echt in een bambi-samenleving. Hypocriete wereld vol ontkenning. Vraag een kind waar een hamburger vandaan komt en het antwoord is 'uit de hamburgerfabriek'. Melk komt niet uit de koe, nee dat komt ook uit de fabriek.
De dood van de dieren waarmee wij ons voeden past niet meer in onze westerse samenleving. Beetje jammer.
Nou ja, ik zit er ook al sinds juni 2003 oidquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga m'n bikini zoeken,
had hem nog aan na uitgaanEn midden in de nacht met m'n bezopen kop ergens (=in de badkamer of slaapkamer, niet op straat of zo) uitgedaan
maar ben hem al twee weken kwijt ondertussen
Zainabber, kun je dat eten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.
Haha. Ik heb 10 zonnebrillen en 5 liggen ondertussen alweer bij vriendenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom heb ik meer dan 20 bikini's![]()
![]()
Ik heb dus een bikini tic...![]()
En een schoenen/laarzentic, en een tassentic....en een pennentic...en een....
Oh well...
Dat vind ik beslist prijzenswaardig, maar ik baseer mij op grootschalig Brits onderzoek naar dit fenomeen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tsk, tsk....
Alsof elke moeder dat haar kind verteld...![]()
Ik heb wel die bom gedropt, hij eet nog steeds vlees!
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zettenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Oh well...
Maar in Engeland doen ze ook heel anders...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat vind ik beslist prijzenswaardig, maar ik baseer mij op grootschalig Brits onderzoek naar dit fenomeen.
Daaruit blijkt dat het overgrote deel van de kinderen zulke antwoorden geeft. Dat was bijvoorbeeld 20 jaar of 40 jaar geleden echt wel heel anders.
2 zwembroeken hier. Die heb ik trouwens niet iongepakt...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zetten)
Als ik daar begin (augustus) zit ik echt direct in de allerheetste maanden die ze hebben, met gemiddeldes van 45 graden!Lang leve airco
![]()
TicsIk heb een dvd, kookboeken, kleding en horloges tic
20 ja!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zetten)
Als ik daar begin (augustus) zit ik echt direct in de allerheetste maanden die ze hebben, met gemiddeldes van 45 graden!Lang leve airco
![]()
TicsIk heb een dvd, kookboeken, kleding en horloges tic
Voorproeven is goehoed!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Crisis! Wat gaan jullie snel![]()
Zo het eerste vleesch is bereid![]()
-350 gr speklappen a la minute gemarineerd in de kerrie
-400 gr varkensfilet a la minute in de tandoori
-500 gr biefstuk gemarineerd met provencaals kruiden
-300 gr pittige kipsate
-550 gr lamskoteletten gemarineerd in de knoflook en rozemarijn
En wat ik niet zelf heb bereid ligt ookal klaar:
-300 gr shaslick
-250 gr runderchipolata
![]()
Nu maareens de rest van het vlees doenLigt nog een kilo of wat in de koelkast
![]()
We hebben te veel![]()
Als welkomsdrankje maak ik de rucola-shooter uit de Allerhande, die maak ik maar aan het einde van de middag, want ik mot natuurlijk wel voorproeven
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
20 ja!
Ik heb op vakantie NOOIT 1 dag dezelfde aan.![]()
Maar ik heb ook bikini's die wat ouder zijn hè?
Ik gooi weinig weg...![]()
Horloge tic heb ik ook wel, alleen ik heb dat opgespaard en manlief een rolex gegeven.
(Draagt geen juwelen...kon niks aan hem kwijt en wilde toch dat hij wat van "ons" droeg. )
Dan maar gelijk goed!
Ik had bikini's besteld via wehkamp. De eentje paste wel goed, maar daar vielen m'n borsten uit bij een keer springen. En omdat ik fanatiek ga beachvolleyballen deze zomer, leek me dat niet zo hadnig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Oh well...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan en me verbaasd over de lompheid van sommige mensen
Ik haal ze gewoon overal vandaan, maar nooit als ik ze niet kan zien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik had bikini's besteld via wehkamp. De eentje paste wel goed, maar daar vielen m'n borsten uit bij een keer springen. En omdat ik fanatiek ga beachvolleyballen deze zomer, leek me dat niet zo hadnig.
De andere, hoewel een maat groter dan de eerste, was te klein, maar wel tof! Allebei maar terug denk ik, en zaterdag maar eens even goed shoppen!
ohh ik vind iedereen juist zo vriendelijk als het zulk lekker weer isquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan en me verbaasd over de lompheid van sommige mensen
Denk dat je deze bedoeld:quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:43 schreef Oblivion het volgende:
@Euc...
Het horloge was 1 jaar oud.
Het is het meest doorsnee model van dat merk.
Wel met datum!
Weet jij dan welke?
Zwarte plaat.
Behalve de kinderen aan het eind van zo'n warme dag...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh ik vind iedereen juist zo vriendelijk als het zulk lekker weer is
Ohhh heb ik met Milou eigenlijk weinig last van. Gistermiddag heel de middag in de speeltuin geweest met haar en de buurkinderen, superlief waren ze.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Behalve de kinderen aan het eind van zo'n warme dag...
Kolere zeg en maar bonje maken.
quote:
Klopt hoor maar t lijkt ook met die zon of mensen in t verkeer gewoon minder goed opletten enzo... je ziet veel van die daze blikken... mensen die ineens voorrangsregels vergeten enzo..quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohh ik vind iedereen juist zo vriendelijk als het zulk lekker weer is
6 volwassenen en 1 kind jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef Oblivion het volgende:
Jeetje SOL hoeveel mensen blijven eten?
6 toch maar?
Ik vind het best een tof ding eigenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:58 schreef Oblivion het volgende:
Ja! Dat is 'm
Patserding!![]()
Ach ja hij is er erg blij mee.
Ding ligt op een zacht matje naast zijn bed, uiteraard NIET op de kroon...
quote:
quote:Mijne ligt juist wel op de kroon, dan heeft het horloge namelijk de minste afwijking
Holy Moly!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
6 volwassenen en 1 kind ja![]()
Maar iedereen is altijd zo gewend heerlijk, bijzonder en uitgebreid bij ons te eten, dus wil ik daar met een bbq niet voor onderdoen
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
[..]
Klopt hoor maar t lijkt ook met die zon of mensen in t verkeer gewoon minder goed opletten enzo... je ziet veel van die daze blikken... mensen die ineens voorrangsregels vergeten enzo..
*zucht. en tis allemaal zo simpel.
Nou levensgevaarlijk is een groot woord maar lomp en onnadenkend zijn wel veel mensen...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Levensgevaarlijke capriolen dus...met warm weer...?
ZWEM, MILOU! ZWEM!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:21 schreef SeaOfLove het volgende:
Zo voel me supermama nu: ondertussen zwembad opgeblazen (ik moet echt eens gaan minderen met roken) , en gevuld, kind ingesmeerd en in badpak gehezen, en naar buiten gestuurd
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou levensgevaarlijk is een groot woord maar lomp en onnadenkend zijn wel veel mensen...
quote:
en voor me in de rij, was wel schattig, stond een vrouw.. al haar boodschappen in mooie volgorde, etiketten echt enzo neer te leggen.. t was een lopende dwangneurose
Yepzz morgen weer, en de rest gaat de vriezer in voor een andere keerquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Holy Moly!
Wat DarkElf al zegt: Gaat helemaal lukken!![]()
En dan morgen de volgende ronde, neem ik aan?
Pfoe, van wie niet? Het is gewoon een feit dat automatische horloges de kleinste afwijking hebben wanneer ze op de kroon gelegd worden (goed, een horlogewinder geeft natuurlijk nog minder afwijking), dus dan doe ik dat gewoonquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:17 schreef Oblivion het volgende:![]()
Dat mag niet!
Zo ook niet dat je de kroon te strak aan draait, dan kunnen je rubbertjes naar de klote gaan...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en voor me in de rij, was wel schattig, stond een vrouw.. al haar boodschappen in mooie volgorde, etiketten echt enzo neer te leggen.. t was een lopende dwangneurose
Wij hebben hem niet gekocht (:o Ut is een hem...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:24 schreef Euc- het volgende:
[..]
Pfoe, van wie niet? Het is gewoon een feit dat automatische horloges de kleinste afwijking hebben wanneer ze op de kroon gelegd worden (goed, een horlogewinder geeft natuurlijk nog minder afwijking), dus dan doe ik dat gewoon
Die fabrikanten kunnen me nog meer zeggen, net als een servicebeurt eens in de 3 jaar, ja dahag, eens in de 5 a 7 jaar is meer als genoeg.
nou dit was meer bijna tegen me aanquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb ze dan toch liever niet voor me...![]()
[..]
nou eigenlijk wel ja...quote:
Je hebt met bewondering staan kijken?
druktemakerquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik gun mezelf even een half uurtje pauze, ben natuurlijk ookal vanaf 5 uur vanochtend in de weer
Hihi, jij bent fysiek wat ik in mijn hoofd benquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik gun mezelf even een half uurtje pauze, ben natuurlijk ookal vanaf 5 uur vanochtend in de weer
Idioot. Neem jij maar gauw een verkoelende versnapering in de zon!quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:32 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, jij bent fysiek wat ik in mijn hoofd ben
nynke kan je mij ff pm-en over dat zwedenverhaal, dta heb ik ff gemist, en het gaat hier zo snel dat ik er straks weer overheen leesquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef AKnynke het volgende:
HONGER!
Kijken of de rubbers niet uitgedroogd zijn, viezigheid wegnemen, etc etcquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Eeen servicebeurt voor je horlogehet moet niet gekker worden. wat doen ze dan? Bougies vervangen, olie & lucht filter vervangen en de olie verversen?
*SOL een roseetje inschenkt en de VIVA mee naar beneden neemtquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Idioot. Neem jij maar gauw een verkoelende versnapering in de zon!
Vivaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
*SOL een roseetje inschenkt en de VIVA mee naar beneden neemt
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik die kofte niet ga maken, kan inmiddels geen vlees meer zien![]()
quote:Ga even beneden in de tuin bij mijn dochter zitten, die helemaal enthousiast MAMAMAMAMAMA gilt als ze weer een druppel natter is
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou dit was meer bijna tegen me aan(dat ik van rechts kom zei die man echt helemaal niets... en ik ben echt geen type die voorrang néémt! maar ja als iemand gewoon doorkachelt... dan sta je ineens vlák bij elkaar..
![]()
Zijn er altijd die erger zijn...quote:
nou eigenlijk wel ja...
Ach, de stap van 'Ik heb een afgebroken knakworst diep in mijn kut zitten' (Fancy) naar 'Ik ben verliefd op de man van de dochter van mijn overbuurvrouw's achterneef, kan dat' (Viva) is niet zo groot hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef DarkElf het volgende:
viva? overfeministisch hysterisch prulblad![]()
Have fun SOL
Precies, en als je echt lang wacht zijn ze zelfs vintage, en dan zijn ze nog veeeel meer waardquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kijken of de rubbers niet uitgedroogd zijn, viezigheid wegnemen, etc etc
Het is geen auto... Alhoewel van dat geld kan je een piepklein oud autootje rijden...![]()
MAAR, ik heb 'm gekocht omdat deze waardevast zijn. (Vraag is er altijd)
Hij heeft 'm nu bijna 1,5 jaar en kan voor hetzelfde geld nog steeds verkocht worden.
neuh, ik ben meer iemand die boos wordt (en niet gaat schelden btw ofzoquote:
dan wie?quote:[..]
Zijn er altijd die erger zijn...![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, de stap van 'Ik heb een afgebroken knakworst diep in mijn kut zitten' (Fancy) naar 'Ik ben verliefd op de man van de dochter van mijn overbuurvrouw's achterneef, kan dat' (Viva) is niet zo groot hoor.
Nee, lieverd...quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:46 schreef Stereotomy het volgende:
Obli, moet er nog iets met je avatar gebeuren?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, de stap van 'Ik heb een afgebroken knakworst diep in mijn kut zitten' (Fancy) naar 'Ik ben verliefd op de man van de dochter van mijn overbuurvrouw's achterneef, kan dat' (Viva) is niet zo groot hoor.
Dan mij, of als mij?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Oh wie gaat er morgen hysterisch Frans en Mariska toewuiven op hun trouwdag???(lees net dat ze files verwachten enzo en problemen met de warmte...)
dan denk ik?quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben goed bezig vandaag.![]()
Ik heb schoongemaakt, gestudeerd en het werkcollege van vanmiddag voorbereid. (wie verzint het nou om van 14.30-17.30 college in te plannen op zo'n dag als vandaag.)
De mister zou vanavond dus koken omdat ik later thuis ben maar hij was gisteren zo moe van zijn eerste dag dat hij voor en na het eten lag te ronken op de bankdus ik heb net even met de tomatensaus van gisteren, wat verse groente, bruine bonen en wat kruiden vulling voor burrito's gemaakt. Kaas erop en in de ovenschaal in de koelkast zodat hij vanavond alleen nog maar even een salade hoeft te maken en die dingen in de oven hoeft te gooien.
Pfff, het is maar waar je geen zin in hebt...quote:
Nu nog even stofzuigen en dweilen en dan in de auto naar college.
*denk na....quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan denk ik?
Enne ik ken je niet dus geen idee hoeveel dwangneuroses jij hebt
Ik heb er 1 dat ik weet; altijd checken en dubbel checken of alles dicht is/uit is/gas etc... als we weggaan..
Nope helaas, vrijdag werken.. meteen stapen.. zaterdag coma.. zondag werkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
Oh hey, gaan er nog mensen naar Eindhoven Culinair dit weekend?
Ik zit te denken om morgen even te gaan
Goeiemiddag en misschien tot morgenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef MissHobje het volgende:
Nope helaas, vrijdag werken.. meteen stappen.. zaterdag coma.. zondag werken
Goeiemiddag allemaal
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:56 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens dubbel checken of je het gas enzo wel uit heb gedaan vind ik niet vallen onder dwang neurose.
Eerder slim en verstandig!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef Oblivion het volgende:
Je weet nu gelijk wie NIET verstandig en slim is...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:57 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nope helaas, vrijdag werken.. meteen stapen.. zaterdag coma.. zondag werken
Goeiemiddag allemaal
Gisteravond nog....quote:
Daar ben ik ook heel erg mee.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*denk na....
Heb geen dwangneurose, denk ik....
Oh toch wel, ook met eten.
Sommige dingen zoals een BLT, dat MOET op een bepaalde manier op brood.
Anders vind ik het niet lekker...
Zie je wel!quote:
oh heerlijk hebben wij een keer gehad; de buren waren aan t verhuizen, ik was thuis iets aan t doen, manlief stond boerenkool te maken...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gisteravond nog....
Gewoon een pan op laten staan.
Ik denk: Wat stinkt het hier toch...![]()
Lijk echt sprekend op mijn oma...
We kunnen we samen gaan als je wil? Ben zondag naar mijn jarige moeder toe maar zaterdag heb ik wel tijd.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:50 schreef Euc- het volgende:
Oh hey, gaan er nog mensen naar Eindhoven Culinair dit weekend?
Ik zit te denken om morgen even te gaan
tuurlijk niet!quote:
Neuroot!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tuurlijk niet!
en ik wil graag dat mijn natte eten, mijn droge eten niet raaktanders is t vies...
ook al meng ik zelf wel
Hebben ze daar ook warme zachte wafels met kaneel en suiker?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga niet naar Eindhoven, het is Pinkstermarkt in Leek en daar moeten we naartoe.
Ieder jaar dezelfde kermis, dezelfde kraampjes en dezelfde bandjes op het FlinkePinkfestival (!!) maar het hoort erbij als je in een dorp woont.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wij gooien altijd de schone was op een stoel. De grote dingen over de leuning en de sokken en onderbroeken enz. Op het zitvlak. Dat doe ik altijd, want daar heeft mijn vriendin een hekel aan. Ik ehb daar een bepaald systeem voor (eerst de onderbroeken eruit vissen die vouwen, dan d esokken sorteren op wit, zwart, voetbalsokken en kleur en dan bij elkaar zoeken) Laatst besloot mijn vriendin om mee te helpen. Ze valt die stapel gewoon aan. Zonder enig systeem, dan een sok, dan een onderbroek. Ik dacht echt even dat ik gek werd.
Wij gooien altijd de schone was op een stoel. De grote dingen over de leuning en de sokken en onderbroeken enz. Op het zitvlak. Dat doe ik altijd, want daar heeft mijn vriendin een hekel aan. Ik heb daar een bepaald systeem voor (eerst de onderbroeken eruit vissen die vouwen, dan de sokken sorteren op wit, zwart, voetbalsokken en kleur en dan bij elkaar zoeken) Laatst besloot mijn vriendin om mee te helpen. Ze valt die stapel gewoon aan. Zonder enig systeem, dan een sok, dan een onderbroek. Ik dacht echt even dat ik gek werd.
Ook al schoonmaken?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Nou, ik kom en ga. Huishoudelijke dingen en zo. Is hard nodig inmiddels.
Blij dat je er nog aan gedacht hebt. Je zult maar terugkomen van het verhuizen en dan zelf geen huis meer hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:09 schreef Oblivion het volgende:
Jezus, DarkElf....![]()
Dat zijn geen geintjes...
Nee, en al helemaal niet van de bevallingsverhalen.quote:MinderMutsig! Niet van de kids?
Ik kan zaterdag en zondag niet, sta zaterdag de hele dag in de keuken (naja hele dag, 11 tot sluit), en zondag heb ik 's middags iets. Is dus echt de keus tussen morgen of maandag, en aangezien maandag de minste dag van EHC is (iig de afgelopen 4 jaar dat ik daar geweest ben) wil ik graag op de vrijdagquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kunnen we samen gaan als je wil? Ben zondag naar mijn jarige moeder toe maar zaterdag heb ik wel tijd.
Nee joh, dit is Groningen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook warme zachte wafels met kaneel en suiker?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Blij dat je er nog aan gedacht hebt. Je zult maar terugkomen van het verhuizen en dan zelf geen huis meer hebben.![]()
Is ook een spannende tijd, maar nee ben er ook geen fan van, ook niet toen ik 'm "droeg"....quote:[..]
Nee, en al helemaal niet van de bevallingsverhalen.Ze had me ook beloofd om me die te besparen maar hoe dichterbij ze komt hoe minder ze het voor zich kan houden.
Oh...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee joh, dit is Groningen.Wij hebben kraampjes met droge worst, poffertjes en stroopwafels.
Sorry...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Niks om te lachen bij hoor DarkElf en Oblivion. Ik raakte echt een beetje in paniek. Ik leg 's morgens ook altijd het brood op een bepaalde manier nieer om te smeren, heb een lievelingsmes waarmee ik smeer en meer van dat soort dingen.
Ik koop ook wel vaker 2e hands ja, maar ook nieuw, hangt af van verschillende factoren, doorverkoop waarde, waardevastheid etc etc. Stel je koopt een Graham nieuw bij de juwelier voor 6000 euro, dan mag je blij zijn als je die een halfjaar later kunt verkopen voor 3000 euro, gewoon omdat geen hond die dingen wil. Koop jij echter een nieuwe Rolex voor 3400 euro, dan krijg je daar makkelijk 3200 euro voor terug wanneer je besluit hem te verkopen. Dan ligt het natuurlijk wel aan de staat van het horloge, de compleetheid (aanwezigheid van doos/papieren) en ga zo maar door.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:15 schreef Den_Haag het volgende:
Euc, was jij nou ook een van die personen die die horloges tweedehands kocht? zit er namelijk nog over te twijfelen eentje te halen?
morgen, of overmorgen, okay? In t kort komt het eropneer dat ik naar Zweden ga om m'n master te halen, 2 jaar lang, vanaf september.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nynke kan je mij ff pm-en over dat zwedenverhaal, dta heb ik ff gemist, en het gaat hier zo snel dat ik er straks weer overheen lees
Ik jou ook hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:20 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Sorry...![]()
![]()
![]()
Vind je verder wel lief hoor!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat stofzuigen en dweilen wordt hem niet meer. Even vlug de keuken opruimen en de bezem erdoor en dan lijkt het ook wel wat.![]()
En Obli, ik heb ook geen zomerschoonmaakgen hoor. We leven in de zomer grotendeels buiten dus alle troep die zich binnen verzameld zie ik niet, kan ik me dus ook niet aan ergeren (en zo wel dan is het tijd om weer naar buiten te gaan) en hoeft dus ook niet schoongemaakt en opgeruimd te worden.
sowwy maar t klonk zo aandoenlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Niks om te lachen bij hoor DarkElf en Oblivion. Ik raakte echt een beetje in paniek. Ik leg 's morgens ook altijd het brood op een bepaalde manier nieer om te smeren, heb een lievelingsmes waarmee ik smeer en meer van dat soort dingen.
Zeker met warm weer wordt het om een of andere reden ook sneller vies. De kat verhaart met plukken tegelijk, de afwas stapelt zich op (en loopt vanzelf de keuken uit) en nog niet alle troep heeft in m'n nieuwe huis een plek gekregen. Vanavond komen er weer mensen langs (de nieuwe woning bekijken en zo), dan mag ik het wel een beetje fatsoeneren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:13 schreef Oblivion het volgende:
Ook al schoonmaken?
Mis ik een gen ofzo?
Warm weer---->schoonmaak-gen?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh...![]()
Water liep me al in de mond..
Dammit!
Nou ja poffertjes zijn ook errug lekkah!![]()
Staan er leuke kraampjes waar je elk jaar wel wat koopt, of is dat ook niks?
Tja, maar afentoe heb ik echt het idee dat ik licht autistisch ben. De dingen die perse op mijn manier moetenquote:
Dat heeft iedereen volgens mij wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Tja, maar afentoe heb ik echt het idee dat ik licht autistisch ben. De dingen die perse op mijn manier moeten
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef AKnynke het volgende:
men wat gaan jullie snel.
Vergaderen gaat!
Ja, dan moet je wel...quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeker met warm weer wordt het om een of andere reden ook sneller vies. De kat verhaart met plukken tegelijk, de afwas stapelt zich op (en loopt vanzelf de keuken uit) en nog niet alle troep heeft in m'n nieuwe huis een plek gekregen. Vanavond komen er weer mensen langs (de nieuwe woning bekijken en zo), dan mag ik het wel een beetje fatsoeneren.
Klinkt toch wel leuk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar het zijn wel elk jaar dezelfde kraampjes. Meestal haal ik wel een leuke tas erbij, laat ik me toch weer verleiden om een leuk sierraaddingetje te kopen waar ik vervolgens groen van uitsla en jeukbulten krijg
, en verder wat leuke dingetjes voor in huis en plantjes e.d.
Ze hebben die poffertjeskramen heel tactisch verdeelt over de markt.Aan beide kanten een, en in het midden de stroopwafelkraam.
Ik wil een mooi en speciaal horloge. Hoeft niet perse een rolex te zijn. Heb nog niet echt iets specifieks op het oog.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:20 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik koop ook wel vaker 2e hands ja, maar ook nieuw, hangt af van verschillende factoren, doorverkoop waarde, waardevastheid etc etc. Stel je koopt een Graham nieuw bij de juwelier voor 6000 euro, dan mag je blij zijn als je die een halfjaar later kunt verkopen voor 3000 euro, gewoon omdat geen hond die dingen wil. Koop jij echter een nieuwe Rolex voor 3400 euro, dan krijg je daar makkelijk 3200 euro voor terug wanneer je besluit hem te verkopen. Dan ligt het natuurlijk wel aan de staat van het horloge, de compleetheid (aanwezigheid van doos/papieren) en ga zo maar door.
Wat voor iets heb je op het oog?
EDIT: de aangehaalde voorbeelden zijn ook enkel voorbeelden, ik heb geen horloges van 6000 euro
Diesel?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik wil een mooi en speciaal horloge. Hoeft niet perse een rolex te zijn. Heb nog niet echt iets specifieks op het oog.
Hoe zoek jij meestal en wat zou je aanraden?
Heb je wel eens goed gesurfd op het net naar modellen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ik wil een mooi en speciaal horloge. Hoeft niet perse een rolex te zijn. Heb nog niet echt iets specifieks op het oog.
Wij gooien altijd de schone was op een stoel. De grote dingen over de leuning en de sokken en onderbroeken enz. Op het zitvlak. Dat doe ik altijd, want daar heeft mijn vriendin een hekel aan. Ik heb daar een bepaald systeem voor (eerst de onderbroeken eruit vissen die vouwen, dan de sokken sorteren op wit, zwart, voetbalsokken en kleur en dan bij elkaar zoeken) Laatst besloot mijn vriendin om mee te helpen. Ze valt die stapel gewoon aan. Zonder enig systeem, dan een sok, dan een onderbroek. Ik dacht echt even dat ik gek werd.
Laten we dan morgenavond gaan, lijkt me leuk. Handelen we wel via PM af.quote:
Misschien kun je rondsurfen op horlogesites, niet kijken naar de prijs of merk, en met een paar modellen aankomen. Dan neem je dat als basis om specifiek iets te vinden.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vergeet niet te ademen, Borissie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:44 schreef borisz het volgende:
Zo. Paar uur in de tuin gestudeerd, nu even niks
*pakt cdquote:
*naar adem hapt....quote:
Ik zoek niet echt, ik ben daar al jaren mee bezig, en blijf door verschillende fora steeds op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen, nieuwe aanwinsten van anderen etc etc, en dan krijg je vanzelf een beeld van horloges die je wilt hebben op den duur.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Heerlijk!quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die laatste vind ik wel oke, die van Obli vind ik echt helemaal niks. Beetje camperhorloges...
quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Obli, jij hebt wel een erg bling-bling smaak zeg
Valt mee. En wel een super gaaf horlogequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*naar adem hapt....
Doe jij even duur!
Ok, beetje de vintage modellen dus, houd je er wel rekening mee dat die voor huidige maatstaven redelijk klein zijn? (Zo rond de 35MM)quote:
Ja, valt het mee?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Valt mee. En wel een super gaaf horloge
Waar heb je dan wel iets mee?quote:
Die vintage JLC modellen vallen idd heel erg meequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, valt het mee?
De naam is namelijk wel een dure...![]()
Ik vind 'm een beetje plain....
Maar ligt ook aan de persoon die 'm dragen wil.
Kan heel mooi en sjiek staan.
Beetje oude dingen zijn wel mooi. Maar heb moet gezien mijn grootte wel een beetje redelijk formaat horloge zijn. Welke maat zou jij een beetje aanraden, 45mm?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:59 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ok, beetje de vintage modellen dus, houd je er wel rekening mee dat die voor huidige maatstaven redelijk klein zijn? (Zo rond de 35MM)
sport, koken, poker, RTLboulevard etcquote:
Als die naam valt dan weet je zeker dat het een kostbaar horloge is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef Euc- het volgende:
[..]
Die vintage JLC modellen vallen idd heel erg mee
Komt vanzelf!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:06 schreef borisz het volgende:
[..]
sport, koken, poker, RTLboulevard etc. De actualiteit, ben een halve nieuwsjunk. Op dat punt moet ik alles weten
. Politiek ook wel. Muziek
Qua kleding zorg ik wel dat ik er wel goed uit zie. Alleen op het punt van accesoires(horloges etc) moet ik de boel nog eens echt verkennen
Werkse!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef Euc- het volgende:
Fuck! Het is al 5 over 2! Ik moet om half 3 vertrekken om even te gaan werken, en ik moet me nog douchen, omkleden, spullen zoeken
Ik ben weg! Voor de geinteresseerden; foto's van de lunch bij de Librije staan op mn hyves (zijn iig geupload, verschijnen binnen nu en een paar uur ofzo), helaas ben ik de helft van de amuses vergeten maar ach, het is niet anders
Dat zijn nieuwe JLC Reverso modellen (hoewel die ook vintage zijn, alleen zijn die NOG duurder), maar deze standaard modelletjes zit je met een beetje zoekwerk rond de 6 a 700 euro.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als die naam valt dan weet je zeker dat het een kostbaar horloge is.
Dan heb ik het over die je om kan vouwen...toch?
Maar hè als er tweedehandse een mooie tussen zit en betaalbaar!
Doen!![]()
Als je er in geïnteresseerd bent en je moet er elke dag naar kijken, dan kijk ik het liefst naar iets wat bij me past en mooi vind.
Kan je niet even een power nap doen in de tuin?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikheb
geen
zin
meer
![]()
Denk als de visite er is, ik maar naar mijn bed ga![]()
Alhoewel 19.00 uur ga ik zelfs denk ik niet redden![]()
*SOL zichzelf weer de keuken in schopt
Ik kook wel eens jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt vanzelf!
Kook je zelf? Zoja, wat kook je dan?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kook wel eens ja. Als ik kook zijn het vooral pasta's of wok gerechten
![]()
Vaak zo'n ah recept. Simpel maar toch net even anders.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Mannen die kunnen koken, heeft wel wat...
Heerlijk!quote:
Het achterste gedeelte van de tuin waar schaduw is, daar is het een soort van junglequote:Op donderdag 8 mei 2008 14:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan je niet even een power nap doen in de tuin?
In de shaduw?
Ik heb nu al medelijden met je voor vanavond....
Die van mij ookquote:
Ja dat zal iddquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die van mij ook![]()
Wat een verademing na jaren een vriend te hebben gehad die nog geen aardappel kon koken
Ik was er al om 5 uur uit, hadden de bus van half 7 naar het station, om half 8 waren we in Dordt, om half 9 stonds ik in de supermarkt en vanaf half 10 ben ik dus al bezig in de keukenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:40 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt alsof je uren in de keuken hebt gestaan, SoL!
Heb je Milou ook wat laten doenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik was er al om 5 uur uit, hadden de bus van half 7 naar het station, om half 8 waren we in Dordt, om half 9 stonds ik in de supermarkt en vanaf half 10 ben ik dus al bezig in de keuken![]()
Ga zo heel het rijtje ff copy/pasten van wat ik nu allemaal gemaakt heb
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een man die goed kan koken, maar niet één die beter kookt dan ikIk moet toch het gevoel houden dat ik ergens goed in ben
oh dat maakt me niet uitquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook een man die goed kan koken, maar niet één die beter kookt dan ikIk moet toch het gevoel houden dat ik ergens goed in ben
Receptje?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik heb de rucola-shot ookal gemaakt, en die ga ik zo proeven, ziet er grappig uit hoor.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh dat maakt me niet uitIk ben nl in heel veel dingen beter.. oa. sociaal zijn, kletsen, vervelen, zorgen voor, lief zijn, chaotisch zijn, onredelijk, knapper, geld uitgeven, ...
10 gram rucola met 100 ml wodka in de blender.quote:
Dan ben ik niet uitgenodigd. Ik ga door tot ik omval.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:51 schreef Oblivion het volgende:![]()
Dat krijgen 6 mensen + 1 kind en dan daarvan nog 4 grote eters NOOIT op!
Dat bestaat niet!
oeh dat is een goeie om te onthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
10 gram rucola met 100 ml wodka in de blender.
In een klein glaasje tomatensap doen en dan voorzichtig wat van de rucola-wodkamix erop schenken.
Zo is het onderste deel vh glas rood en bovenste groen.
Smaakt btw lekker
tot je een belly eruptie hebt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan ben ik niet uitgenodigd. Ik ga door tot ik omval.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dan ben ik niet uitgenodigd. Ik ga door tot ik omval.
Klinkt cool.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
10 gram rucola met 100 ml wodka in de blender.
In een klein glaasje tomatensap doen en dan voorzichtig wat van de rucola-wodkamix erop schenken.
Zo is het onderste deel vh glas rood en bovenste groen.
Smaakt btw lekker
Lolz, zit net ff snel te rekenen en het is gewoon bijna 4 kilo vleeschquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:51 schreef Oblivion het volgende:![]()
Dat krijgen 6 mensen + 1 kind en dan daarvan nog 4 grote eters NOOIT op!
Dat bestaat niet!
Ik heb vroeger bij Hardrock Cafe in Cyprus een Boston Bellybuster op. Daar heb ik nog een ceritficaat van. Ik had me een pijn in mijn buik, maar pijn is tijdelijk, roem is voor eeuwig!quote:
wat is dat? een shitload aan vlees ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij Hardrock Cafe in Cyprus een Boston Bellybuster op. Daar heb ik nog een ceritficaat van. Ik had me een pijn in mijn buik, maar pijn is tijdelijk, roem is voor eeuwig!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan hier wel een soort van tvp in kwijt, maar ik vrees dat het topic alweer dicht is voor ik het gelezen heb
Het klinkt zaligquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:50 schreef SeaOfLove het volgende:
-350 gr speklappen a la minute gemarineerd in de kerrie
-400 gr varkensfilet a la minute in de tandoori
-500 gr biefstuk gemarineerd met provencaals kruiden
-300 gr pittige kipsate
-550 gr lamskoteletten gemarineerd in de knoflook en rozemarijn
- 200 gr gewone kipsate
- 200 gr spiesjes van kipfilet omwikkeld met bacon
- 250 gr kipspiesjes met honing en tijm
En wat ik niet zelf heb bereid ligt ookal klaar:
-300 gr shaslick
-250 gr runderchipolata
-400 gr paardenbiefstuk gewoon naturel
Daarbij hebben we
- tomaten-ui salade
- tomaten-dragon salade
- raitta van komkommer en munt met geroosterde djinten en ketoembar en knoflook
- komkommer-aardbeien salade
En voor op de bbq heb ik ook nog spiesjes gemaakt met paprika, aubergine en courgette
ik ga het binnenkort ook eens maken, ben benieuwdquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@DE: heb 'm net wel geroerd, dan ziet het er wat minder smakelijk uit
Uit de allerhandequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij Hardrock Cafe in Cyprus een Boston Bellybuster op. Daar heb ik nog een ceritficaat van. Ik had me een pijn in mijn buik, maar pijn is tijdelijk, roem is voor eeuwig!
Jij was toch ook goed in hele andere dingen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Is dat meestal met Wodka?quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Uit de allerhande![]()
Maar wij maken wel vaker ' hartige' cocktails hoor, met basilicum bijv en vriendlief had er ook eens een keer 1 met rucola gemaakt.
Ja, ook, maar dan is het ook wel fijn als de man er ook supergoed in isquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:00 schreef Den_Haag het volgende:
Jij was toch ook goed in hele andere dingen?![]()
![]()
beter daar supergoed in dan in koken hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ook, maar dan is het ook wel fijn als de man er ook supergoed in is
Ik geloof een hamburger van 500 gram, brood, sla augurk tomaat en meer van dat spul en vooral heel veel friet. Dat nekte me bijna. Die friet was al koud toen ik het nog niet op had. Maar ik heb het wel gered en mijn broer niet!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat is dat? een shitload aan vlees ofzo?
pfff dat je maag zoiets aankanquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik geloof een hamburger van 500 gram, brood, sla augurk tomaat en meer van dat spul en vooral heel veel friet. Dat nekte me bijna. Die friet was al koud toen ik het nog niet op had. Maar ik heb het wel gered en mijn broer niet!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hehad je nou mijn beslissing gelezen over t eten?
En ook al gereageerd!quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:44 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt helemaal okay, DarkElf!Voor de binnenkomers!
SOL: Dat vraagt eigenlijk om foto's....
cnk en ikke hebben daar ook een hekel aan.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt zaligIk heb een hekel aan worstje-speklapje-kipkluifje-hamburger-johmasalade barbecues, wat een verademing is dit
(meer dan 600 gram vlees pp is wel wat veel haha, maar dan heb je morgen ook nog)
Je arme maag...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik geloof een hamburger van 500 gram, brood, sla augurk tomaat en meer van dat spul en vooral heel veel friet. Dat nekte me bijna. Die friet was al koud toen ik het nog niet op had. Maar ik heb het wel gered en mijn broer niet!
Vergeven!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vergeef me, ik doe teveel tegelijkertijd
laterz DEquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:10 schreef DarkElf het volgende:
de meeste mensen die ik ken kunnen niet bbq-enen ik haat speklapjes en worst enzo en helemaal als ze zwart zijn dus ik vermijd het het liefst
en nu ga ik er eens van tussentot later!
Hmm, ik zie een topic in de maak?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzz en met witte rum![]()
Helemaal in combi met verse sappen uit de sapcentrifuge
Jij had 'm toch net de sapcentifuge? Doe je er veel mee?quote:
Die van mij is slechts lichtelijk aangepast voor het EK.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohh en waarom heeft iedereen opeens een nieuwe avatar?? Ik raak helemaal confuus![]()
(karel, DE en bluezz)
ieuww ik vind dat tochwel zo viessss. Behalve merguez en chipolataquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:19 schreef borisz het volgende:
Speklappen kan je in de koeling laten liggen. Worst mag wel op de bbq
Ik ben een echte vleeseter dus dat komt wel goed SOL
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die van mij is slechts lichtelijk aangepast voor het EK.
Sorry.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:22 schreef SeaOfLove het volgende:
ohhhh Milou zo lief gisteren: ik was afgelopen weekend verbrand op mijn rug, en ik had niemand om mijn rug in te smeren en toen heeft Milou dat helemaal perfect gedaan
Nope, nog niet...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jij had 'm toch net de sapcentifuge? Doe je er veel mee?
Is merguez een worst soort?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ieuww ik vind dat tochwel zo viessss. Behalve merguez en chipolata
Ja, alleen dan met een Q in plaats van een G.quote:
OOK!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
Is Chipolata een pudding?
Nou vertel eens verder...quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, alleen dan met een Q in plaats van een G.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ook, maar dan is het ook wel fijn als de man er ook supergoed in is
quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ja, alleen dan met een Q in plaats van een G.
Want?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Professionele communicatie is een stom vak.
Dat. En je moet stomme stukjes opvoeren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Want?
Het klinkt jouw allemaal gewoon logisch in je oren?
Huh?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat. En je moet stomme stukjes opvoeren.
Arme jij!quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:50 schreef MinderMutsig het volgende:
En het is warm, en ik wil in mijn tuin zitten, en niet in een vies, warm en zweterig lokaal.
Ja. We zijn nu bezig met adviesgesprekken en die moet je dan naspelen voor de klas en dan mag iedereen feedback geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |