Vandaar de scharrelslager.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Kippen die je eet zijn geloof ik ook maar zes weken
O wacht, dat zijn de met hormonen behandelde kippen.
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als je het eet is het toch anders. Dan voor de fun maar een beetje alles af lopen knallen..
Zouden jullie met een vriend mee durven vliegen? (dus alleen jullie twee, 1 vliegtuig)
Nou, als ik zo grotere borsten krijgquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vandaar de scharrelslager.
Hoef die troep niet meer in mijn lichaam.
Nee ik bedoelquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!
Ja ik zag dat ik nu al meer posts dan jij hadquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Euc- het volgende:
Oe jongens; het is bijna feest, mijn 5 jarig jubileum![]()
Oh, nou dat vind ik alleen maar goed!quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Het is ook niet echt dat ik voor de fun wat beesten ga afknallen, ik vind dat je pas echt kunt weten waar je product vandaan komt als je het ziet. Daarom probeer ik altijd naar leveranciers, boeren etc mee te gaan om daar rond te kijken. Zo heb ik ooit bij een poelier een hele dag allerlei gevogelte schoon staan maken (plukken/uitbenen etc), een paar dagen bij Schmidt Zeevis meegeholpen, asperges gestoken tussen de polen en nog wel wat dingen, als ik ooit de kans krijg om op een vissersboot (kreeft/krab of normale vissen) een keertje mee te gaan, dan zal ik dat ook zeker niet laten!
quote:
ja zo ben ik ook hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:52 schreef Oblivion het volgende:
Ik zat juist te wachten totdat een ander hem zou sluiten...
Ik sinds 2002, maar daarvoor was ik ook al KarelLaaglawaai. Dar was ik het wachtwoord van kwijt en dat e-mailadres had ik niet meer...quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Euc- het volgende:
Oe jongens; het is bijna feest, mijn 5 jarig jubileum![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja ik zag dat ik nu al meer posts dan jij had
quote:
Bovendien zijn hardlopers doodlopers.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Euc- het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet zo heel actief, alleen hier in de SC/CUL een beetje eigenlijk
Schoonmaken geloof ik.quote:
Nou nouquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bovendien zijn hardlopers doodlopers.
Ik ben ook een tijdje niet meer op Fok! geweest.
Lolquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:34 schreef DarkElf het volgende:
Dus Euc- in t bos geweest, ree geschoten en toen liep ie daar rond hoor, alleen....:
Mamma?? Mammmaaa???![]()
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.quote:
Tsk, tsk....quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:59 schreef beunkster het volgende:
[..]
Lol
We leven ook echt in een bambi-samenleving. Hypocriete wereld vol ontkenning. Vraag een kind waar een hamburger vandaan komt en het antwoord is 'uit de hamburgerfabriek'. Melk komt niet uit de koe, nee dat komt ook uit de fabriek.
De dood van de dieren waarmee wij ons voeden past niet meer in onze westerse samenleving. Beetje jammer.
Nou ja, ik zit er ook al sinds juni 2003 oidquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga m'n bikini zoeken,
had hem nog aan na uitgaanEn midden in de nacht met m'n bezopen kop ergens (=in de badkamer of slaapkamer, niet op straat of zo) uitgedaan
maar ben hem al twee weken kwijt ondertussen
Zainabber, kun je dat eten?quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen Euc en ik langer op Fok! zitten dan jij. Gok dat jij een soort Zainabber bent.
Haha. Ik heb 10 zonnebrillen en 5 liggen ondertussen alweer bij vriendenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Daarom heb ik meer dan 20 bikini's![]()
![]()
Ik heb dus een bikini tic...![]()
En een schoenen/laarzentic, en een tassentic....en een pennentic...en een....
Oh well...
Dat vind ik beslist prijzenswaardig, maar ik baseer mij op grootschalig Brits onderzoek naar dit fenomeen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tsk, tsk....
Alsof elke moeder dat haar kind verteld...![]()
Ik heb wel die bom gedropt, hij eet nog steeds vlees!
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zettenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Oh well...
Maar in Engeland doen ze ook heel anders...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat vind ik beslist prijzenswaardig, maar ik baseer mij op grootschalig Brits onderzoek naar dit fenomeen.
Daaruit blijkt dat het overgrote deel van de kinderen zulke antwoorden geeft. Dat was bijvoorbeeld 20 jaar of 40 jaar geleden echt wel heel anders.
2 zwembroeken hier. Die heb ik trouwens niet iongepakt...quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zetten)
Als ik daar begin (augustus) zit ik echt direct in de allerheetste maanden die ze hebben, met gemiddeldes van 45 graden!Lang leve airco
![]()
TicsIk heb een dvd, kookboeken, kleding en horloges tic
20 ja!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:08 schreef Euc- het volgende:
[..]
20?! Ik heb niet eens een zwembroek! (Which reminds me, die moet ik nog ff op het nog te kopen voor ik vertrek lijstje zetten)
Als ik daar begin (augustus) zit ik echt direct in de allerheetste maanden die ze hebben, met gemiddeldes van 45 graden!Lang leve airco
![]()
TicsIk heb een dvd, kookboeken, kleding en horloges tic
Voorproeven is goehoed!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:10 schreef SeaOfLove het volgende:
Crisis! Wat gaan jullie snel![]()
Zo het eerste vleesch is bereid![]()
-350 gr speklappen a la minute gemarineerd in de kerrie
-400 gr varkensfilet a la minute in de tandoori
-500 gr biefstuk gemarineerd met provencaals kruiden
-300 gr pittige kipsate
-550 gr lamskoteletten gemarineerd in de knoflook en rozemarijn
En wat ik niet zelf heb bereid ligt ookal klaar:
-300 gr shaslick
-250 gr runderchipolata
![]()
Nu maareens de rest van het vlees doenLigt nog een kilo of wat in de koelkast
![]()
We hebben te veel![]()
Als welkomsdrankje maak ik de rucola-shooter uit de Allerhande, die maak ik maar aan het einde van de middag, want ik mot natuurlijk wel voorproeven
Goed bezig!quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
20 ja!
Ik heb op vakantie NOOIT 1 dag dezelfde aan.![]()
Maar ik heb ook bikini's die wat ouder zijn hè?
Ik gooi weinig weg...![]()
Horloge tic heb ik ook wel, alleen ik heb dat opgespaard en manlief een rolex gegeven.
(Draagt geen juwelen...kon niks aan hem kwijt en wilde toch dat hij wat van "ons" droeg. )
Dan maar gelijk goed!
Ik had bikini's besteld via wehkamp. De eentje paste wel goed, maar daar vielen m'n borsten uit bij een keer springen. En omdat ik fanatiek ga beachvolleyballen deze zomer, leek me dat niet zo hadnig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Oh well...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |